کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی و مشخصات کامل میتسوبیشی میراژ 2017 در ایران


کد خبر : ۲۹۳۶۳چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱:۲۳۷۰۷۵۳ بازدید

تحول در چهره میراژ 2017 با طراحی جدید کاپوت نمایان شده است. جلو پنجره‌، سپر جلو و عقب‌، مه‌شکن جلو و مه‌شکن عقب‌، چراغ‌های جلو‌، بالچه عقب و ...

میراژ 2017

تحول در چهره میراژ 2017 با طراحی جدید کاپوت نمایان شده است. جلو پنجره‌، سپر جلو و عقب‌، مه‌شکن جلو و مه‌شکن عقب‌، چراغ‌های جلو‌، بالچه عقب و همچنین رینگ‌ها نیز در مدل فیس‌لیفت دستخوش تغییرات فراوانی شده‌اند که در نتیجه طراحی ظاهری مدل دید میراژ را هجومی‌تر از قبل کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین اهداف طراحان میتسوبیشی برای تغییرات اعمال شده روی میراژ افزایش ارگونومی خودرو‌، کاهش مقاومت در برابر جریان هوا و در نتیجه کاهش مصرف سوخت بوده است.در نتیجه طراحی جدید میراژ ضریب پسا در این خودرو به 0.27 Cd رسیده که عدد قابل توجهی برای افزایش ارگونومی حرکتی خودرو است. میراژ جدید علاوه بر ارتقا در سطح طراحی‌، کیفیت متریال بهتری را نسبت به مدل قبل به نمایش می‌گذارد. دو رنگ جدید از خانواده قرمز و نارنجی نیز به مجموعه رنگ‌های این ‌هاچ‌بک کوچک میتسوبیشی اضافه شده‌اند.

کابین مدرن و باکیفیت جدید میراژ

کابین مدرن و باکیفیت جدید میراژ

مهم‌ترین تغییر در کابین میراژ جدید فرمان با طراحی جدید است. مجموعه دسته‌دنده و همچنین بخش سیستم تهویه نیز روی داشبورد خودرو دستخوش تغییراتی در طراحی شده‌اند و جلوه بهتری را پیش روی راننده قرار می‌دهند. متریال مورد استفاده برای صندلی‌های جلو و عقب نیز ارتقا یافته است. زمینه مشکی پیانویی روی داشبورد و روی در‌ها به چشم می‌خورد و فرمان نیز با این جنس جلوه خاصی گرفته است.کلید‌های آپشن جدید کروزکنترل روی فرمان دسترسی آسانی را در اختیار راننده قرار می‌دهند و کلید روشن و خاموش کردن خودرو نیز در سمت چپ فرمان قرار گرفته است. در پایین کنسول میانی نیز کلید‌های آپشن جدید گرمکن صندلی‌ها در دسترس‌ هستند.


ارتقای آیرودینامیک

میراژ جدید

میتسوبیشی در طراحی فیس‌لیفت میراژ تنها ظاهر این خودرو را مد نظر قرار نداده‌ بلکه برای ارتقای عملکرد فنی خودرو و کاهش محسوس مصرف سوخت مباحث آیرودینامیک جدیدی را در میراژ اصلاح کرده‌ که از آن جمله می‌توان به طراحی مشبک جدید ورودی‌های هوای جلو برای ارتقای جریان‌پذیری هوا و طراحی جدید سپر برای کاهش مخصوص برخورد هوا با تایر‌های جلو و اضافه‌کردن تیغه‌ای کوچک برای کاهش برخورد هوا با تایر عقب برای عبور مستقیم جریان هوا از کنار خودرو اشاره کرد. همچنین سپر عقب برای ایجاد جریان بهتر هوا در اطراف خودرو در طراحی شامل تغییراتی شده است و باله بالای سقف در عقب خودرو نیز با زاویه جدید فضای رو به پایین بیشتری را ایجاد می‌کند و همچنین سطح آن دستخوش تغییرات طراحی شده تا مقاومت کمتری در مقابل هوا داشته باشد. میراژ با این تغییرات به ضریب پسا قابل توجه 0.27 دست پیدا کرده است که نشان‌دهنده کاهش محسوس مقاومت این خودرو در مقابل جریان هواست. همچنین ضمن استفاده از فولاد با استحکام بالا در نقاط کلیدی بدنه و شاسی این خودرو وزن میراژ به کمتر از یک‌تن به صورت خالص می‌رسد.


تعلیق بهتر ، ترمز قوی تر

Mitsubishi Mirage GT 2017

میتسوبیشی میراژ همانند مدل قبل با پیشرانه 1.2 لیتری DOHC به بازار عرضه خواهد شد. این پیشرانه از جدیدترین نسخه سیستم زمان‌بندی سوپاپ‌های ابداعی میتسوبیشی (MIVEC) بهره می‌برد که باعث کاهش محسوس مصرف سوخت‌، در کنار کاهش آلاینده‌های خروجی از خودرو می‌شود. همچنین میتسوبیشی با افزودن تایپیت دوار به جای تایپیت استوانه‌ای ساده در سرسیلندر این خودرو موفق به دستیابی به قدرت 79 اسب بخار شده است و حداکثر گشتاور این خودرو در مدل جدید نیز به 100 نیوتن‌متر می‌رسد.

سیستم تعلیق و ترمز نیز در میراژ جدید دستخوش بهبود‌هایی شده است. ضریب فنر‌ها‌ اصلاح شده است و قدرت جلوگیری از ضربات وارده افزایش یافته و در عین حال با بهره‌گیری از سیستم تعلیق نسبتا سفت رانندگی مطمئنی را در مانور‌ها به ارمغان می‌آورد. در بخش سیستم ترمز نیز با افزایش قطر دیسک‌های جلو و ارتقای کفشک‌های عقب‌، قدرت ترمزگیری در میراژ بهبود قابل توجهی یافته است. این تغییرات در همراهی با سیستم فرمان الکتریکی میراژ (EPS) رانندگی دقیقی را برای مدل فیس‌لیفت نوید می‌دهد.

انتقال قدرت در میراژ همانند مدل قبل از طریق گیربکس اتوماتیک CVT انجام می‌پذیرد که عملکرد بدون وقفه‌ای دارد و افت توان و دور‌موتور در تعویض دنده‌ها‌ مانند گیربکس‌های اتوماتیک معمولی مانع رانندگی یکنواخت نمی‌شود. مصرف سوخت میراژ در سیکل ترکیبی به عدد قابل توجه 4.6 لیتر در 100 کیلومتر می‌رسد که از این حیث میراژ را به کم‌مصرف‌ترین خودرو کنونی بازار ایران تبدیل می‌کند. همچنین این خودرو در جاده حدود 3.9 لیتر سوخت مصرف می‌کند.


امکانات رفاهی جدید

کابین میراژ 2017

میراژ در مدل فیس‌لیفت جدید از امکاناتی همچون کروزکنترل‌،گرمکن صندلی‌های جلو‌، کلید روشن و خاموش کردن خودرو به همراه ورود بدون کلید Keyless‌، رینگ آلومینیومی 15 اینچی با طرح جدید‌،آینه های جانبی مجهز به گرم کن به همراه راهنما روی آینه ، چراغ‌های جلو زنون HID ،چراغ روشنایی در روز، چراغ های LEDعقب ، شیشه های جانبی و عقب پولاریزه دودی و سنسور نور و باران بهره می‌برد. تعداد کیسه های هوا در میراژ جدید نیز از 2 به 6 عدد (2عدد جلو ، 2 عدد جانبی و 2 عدد پرده ای) ارتقاء یافته که تاییدی بر افزایش سطح ایمنی این هاچ بک شهری است.سیستم صوتی جدید میراژ با ورودی USB از 4 بلندگو بهره می برد و از روی فرمان قابل کنترل است.سیستم بلوتوث هندزفری نیز از امکانات جدید میراژ به شمار می رود.

مدل قبلی این خودرو در غیاب آپشن‌های جدید به امکاناتی نظیر ‌کامپیوتر سفری‌، صندلی تاشو عقب‌، 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو‌، سیستم ترمز ABS و EBD مجهز بود که در مدل فیس‌لیفت میراژ نیز به چشم می‌خورد.دو آپشن سنسور پارک عقب و دوربین دید عقب با نمایش تصویر روی آینه وسط نیز به صورت سفارشی و آپشنال قابل نصب روی میراژ جدید است.

مشخصات فنی:

حجم موتور 1200 cc ، حداکثر قدرت 79 اسب بخار 
مصرف سوخت ترکیبی 4.6 لیتر در 100 کیلومتر 
مصرف سوخت جاده ای 3.9 لیتر در 100 کیلومتر 
گیربکس اتوماتیک CVT 
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت 
فرمان تمام الکتریکی (EPS) 
استاندارد آلایندگی یورو 5 
مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)

تجهیزات ایمنی:

مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی
مجهز به کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب همراه با پیش کشنده 
سیستم ضد سرقت ایموبلایزر

Mitsubishi Mirage GT 2017

تایر و رینگ:

رینگ آلمینیومی 15 اینچی.


تجهیزات و امکانات رفاهی:

کروز کنترل
گرم کن صندلی
چراغ های جلو هالوژن 
مه شکن جلو 
سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی 
آنتن سقفی 
چراغ ترمز سوم بر روی باله عقب 
برف پاک کن شیشه عقب 
فرمان چرمی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن 
صندلی عقب تا شو 
سیستم ایزو فیکس (ISO Fix) 
کامپیوتر سفری بهمراه صفحه نمایشگر اطلاعات چندگانه (پیمایش، میانگین مصرف سوخت و …….) 
پورت USB 
سنسور پارک عقب 
دوربین دنده عقب به همراه نمایشگر بر روی آینه وسط
سیستم صوتی جدید
چراغ های زنون HID - چراغ های روز LED
چراغ های عقب LED 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها