کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکست مرز 1300 دلاری سرآغاز روند صعودی


کد خبر : ۲۹۳۵۶سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴:۳۱۱۳۸۸ بازدید

تازه‌ترین تحلیل وبسایت تخصصی گلدایگل نشان می‌دهد که قیمت جهانی طلا طی ماه‌های آینده به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا و ...

تازه‌ترین تحلیل وبسایت تخصصی گلدایگل نشان می‌دهد که قیمت جهانی طلا طی ماه‌های آینده به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا و شاخص سهام در بازارهای مالی جهان قرار خواهد داشت.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که هنوز احتمال افزایش قیمت هر اونس طلا به بیش از 1300 دلار وجود دارد و اگر این سطح مقاومتی شکسته شود می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا طی ماه های آینده نیز امیدوار بود.

بر اساس این گزارش در حالی که به نظر می رسد قیمت طلا طی هفته های آینده تحت تاثیر برگزاری نشست های مهم فدرال رزرو آمریکا در ماه های نوامبر و دسامبر و وضعیت نرخ بهره این کشور و همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در سال 2017 میلادی تحت تاثیر ارزش دلار و شاخص سهام خواهد بود.

تحلیلگران گلد ایگل پیش بینی می کنند که شاخص سهام در بازارهای بین المللی طی سال آینده اصلاح خواهد شد و افت شاخص سهام در نهایت می تواند موجب افزایش تقاضای سرمایه گذاری برای طلا شود.

البته افزایش احتمالی ارزش دلار آمریکا نیز می تواند مانع بزرگی برای افزایش قیمت طلا باشد. اگر فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده بخواهد نرخ بهره را افزایش دهد، این مساله موجب تقویت ارزش دلار شده و در نهایت به ضرر قیمت طلا خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها