کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

ورود اولین نمونه‌های رنو کوئید به ایران / تصاویر

کدخبر:۲۹۳۴۹سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳:۴۷۱۸۸۰۷ بازدید

با توجه به برخی تصاویر منتشر شده، گویا هفته گذشته 2 دستگاه رنو کویید به یکی از شرکت های خودروسازی ایرانی آمده است.
ورود اولین نمونه‌های رنو کوئید به ایران / تصاویر

با توجه به برخی تصاویر منتشر شده، گویا هفته گذشته 2 دستگاه رنو کویید به یکی از شرکت های خودروسازی ایرانی آمده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اسب‌بخار، با توجه به اطلاع رسانی منابع خبری هندی، اولین نمونه های کویید از هند برای تحقیق و پروژه تطبیق با بازار ایران به کشور آمده اند و قرار است فرایند بررسی آن آغاز شود. حال با توجه به تصاویر و برخی شنیده ها، سوالی پیش می آید که چرا کویید بر خلاف صحبت ها به جای ایران خودرو در جایی دیگر قرار دارد؟ البته که نمی توان از روی تصاویر به صورت قطعی گفت که این خودروها در محوطه سایپا هستند و شاید در بخشی از یک خودروسازی دیگر قرار داشته باشند.

پیمان کارگر، مدیر عامل شرکت رنو پارس، در کنفرانس مطبوعاتی خود به این طور در مورد ورود کویید به بازار ایران شرح داد: « برنامه تولید کویید مشابه سفارش برزیل را در ایران داریم و می خواهیم با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان آن را روانه بازار کنیم. همچنین کوییدی که در ایران ساخته می شود، مانند نسخه هندی نیست و استانداردهای ایران را رعایت می کند. به دنبال آن هستیم که کویید را با سه ستاره ایمنی Euro Ncap در ایران عرضه کنیم. »

حال شاید برای شما جای سوال باشد که چه طور رنو کویید ایران متفاوت از نسخه هندی است؟ و با توجه به رویکرد دوره ای خودروسازان، اعتماد به این صحبت کمی برایتان سخت باشد!

داستان از جایی شروع می شود که رنو کویید نسخه هند به مراکز تست تصادف جهانی می رود و نمی تواند ایمنی خود را ثبت کند. با توجه به اینکه کویید بر مبنا بازار هند طراحی شده بود و طبق استانداردهای آن کشور، وجود برخی امکانات مانند آینه بغل هم الزامی نیست، بدیهی است که خودرویی با فرایند ارزان سازی عرضه شده است. ولی از طرفی با توجه به برنامه گروه رنو جهت عرضه این خودرو در آمریکای جنوبی و برخی کشورهای آفریقا و حاشیه خلیج فارس، باید سطح ایمنی و تطابق کویید با استانداردهای حداقلی تغییر می کرد. لذا در نسخه برزیلی با ۱۳۰ کیلوگرم اضافه وزن و بهبود شاسی روبه رو هستیم که در آزمایش اولیه به مراتب قوی تر از نسخه هندی ظاهر شده است و در تست تصادف از روبه رو به صورت مقطعی موسسه Global Ncap، ستون A تا حد زیادی قوی ظاهر شده است. با توجه به مدارک منتشر شده از این تست می توان نتیجه گرفت که نسخه دو ایربگ کویید با شاسی تقویت شده می تواند در بخش صحت عملکرد سامانه های ایمنی امتیاز بیشتری را بگیرد و سطح سه ستاره ایمنی جهانی را بدست آورد و با امکانات ایمنی بالاتر، بهتر ظاهر شود.

jq5j4zxwfa7bmwnkebhz.jpg

شاید باز هم برای شما جای سوال باشد که در این شرایط، چرا باید نسخه هندی برای برخی آزمایش ها به ایران بیاید؟

پروژه کویید حاصل مرکز تحقیقات و فناوری رنو در هند است و به عبارت ساده، این هندی ها هستند که مالک اصلی این پروژه به حساب می آیند. بدیهی است که برای برخی تست های اولیه نسخه های آزمایشی از جانب خط تولید مرکزی به سایر مراکز تولید ارسال می شود و احتمالا این دو کویید، برای برخی آزمایش های فنی به ایران آمده اند و ما هم امیدواریم که در بحث ایمنی و شاسی، پای نسخه برزیلی به ایران باز شود.

با این تصاویر نمی توان به صورت قطعی کل پروژه کویید را در ایران تفسیر کرد و یا پیش داوری در خصوص آن داشت. ولی آن گونه که واضح است، در صورت صحت تصاویر، پروژه کویید با سرعت بیشتری در ایران فعالیت می کند و این نشان از حرکت نسبی رو به جلو در شرایط فعلی صنعت خودرو ایران است.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

مهدی: 1395/8/417:20:53،
376
44
از mvm110 خیلی بهتره با قیمت مشابه
110: 1395/8/417:59:01،
39
145
mvm را هم اگر درست فکر کنیم واقعا 30 میلیون میارزه . اینجوری گفتم که به خریداران ان توهین نکرده باشم
علی: 1395/8/418:00:57،
149
27
درسته رقیب mvm110 هست نه پراید
مهدی.ح: 1395/8/418:02:15،
117
20
تازه میگه با استانداردهای ایران بروز میشه و ساخته
حالا ببین چی از آب در بیاد
تو اکثر زمینه ها استاندارد ایران رو دیدیم
بعدش لگنی که استاندارد ایمنی جهانی نداره دیگه واسه چه آزمایشی اومد ایران
آزمایش شما از چینیهام بدتره
چون هرجوری شده میخواین اینو با قیمت کذایی و امکانات و ایمنی مزخرف و داغون غالب مردم همیشه در صحنه بکنین
به مهدی: 1395/8/418:43:42،
116
20
قیمتش در هند 14 میلیونه اونوقت شما میگی با این قیمت خیلی بهتره!!!!!!!!!!
3 ستاره؟!!: 1395/8/418:45:14،
71
16
جالبه اون مدلی که قراره 3 ستاره باشه هنوز در حال تست هست و هنوز برای تست به یوروانکپ نرفته ولی اینا میگن قراره ما اونو تولید کنیم!!!! پس چرا مدل هندی آوردین؟؟؟
زیزو: 1395/8/419:02:06،
76
22
جون چنتا ادم ساده لوح این بگیره خدا میدونه
علیرضا: 1395/8/419:10:43،
67
63
واقعن کی اینو می "خره"
علی: 1395/8/420:03:27،
88
14
این خودرو اگر 5 ستاره ایمنی هم داشته باشد نباید بیشتر از 20 میلیون قیمتش باشد....اقای روحانی فقط تحریمها غریبها ظالمانه بود؟؟؟؟؟.....فروش خودرو کمتر از 4 هزار دلاری به قیمت 30 میلیون ظالمانه نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقت: 1395/8/420:12:55،
68
13
دقت کردید شیشه جلو فقط یه برف پاک کن داره؟! با وجود اینکه هاچبکه ولی شیشه عقب هم برف پاک کن نداره! خوبه باز دو تا چراغ جلو داره خخخخخخخخخخخ
علی: 1395/8/420:25:27،
30
14
چرا همه ماشینای ارزون به قوله خودشون همشون زشتن
پینوکیو: 1395/8/420:38:28،
33
14
"همچنین کوییدی که در ایران ساخته می شود، مانند نسخه هندی نیست و استانداردهای ایران را رعایت می کند."خدا رحم کنه
بهار: 1395/8/421:07:22،
16
11
جالبه ماشینای ارزون قیمت آپشنای زیادی دارن تا حدی که محکم بودن شاسی هم آپشن داره
سری اولشو بگیرین بهتره
فرشاد: 1395/8/421:33:20،
13
13
به یکی از شرکت های خودروسازی ایرانی چیه **تابلوه ایران خودرو ه.
کمپین شکایت از خودروسازان داخل: 1395/8/422:25:05،
31
13
"اولین نمونه های کویید از هند برای تحقیق و پروژه تطبیق با بازار ایران به کشور آمده اند"
منظورش از تطبیق با بازار ایران همون برداشتن(دزدیدن) آپشن ها و جاسازی قطعه های چینی با اصلیه
نیما: 1395/8/423:07:18،
32
14
با 60 تا تصادف کنی مردی
حمید: 1395/8/423:44:48،
23
17
چراغهای عقبش شبیه کپچره.
داوود: 1395/8/501:58:49،
25
10
اوردنش ایران برای تست Iranncap
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اراکی: 1395/8/511:47:38،
21
12
قیمتش در هند بین 3000 دلار تا 5000 دلار است.... شما میگید 30 میلیون می ارزه!!!! از ماست که بر ماست...
نیما: 1395/8/417:23:59،
156
54
لایقه مردمه ایران همین است وبس
محسن 2: 1395/8/418:58:31،
87
27
باور کنید اگه دو تا سرطان سایپا یعنی تیبا و ساینا نبودند قیمت کویید زیر 27 قیمت گذاری میشد.
بهادری: 1395/8/419:47:09،
63
18
اولین نوآوری گذاشتن صندوق عقب
دومین نوآوری وانت کوئید
بردیا: 1395/8/417:25:32،
149
29
اینها رو میفرستن کشورهای جهان سوم که جمیعت را کنترل کنند والسلام مثل هند ایران عراق
دوست: 1395/8/417:26:36،
89
17
قرار بود با قیمتی در حدود پراید عرضه بشه منتهی ایرانخودر و سایپا که بندگان خدا حرفی نداشتند خخخخ
علی: 1395/8/418:32:47،
34
16
ای دوست همه بندگان خدا و آفریده اوییم ، ولی صد افسوس که لگن ساز بنده شیطان نموده خویش را !!
میلاد: 1395/8/417:29:02،
46
16
کسی نیس بگه مشکل ما ماشین ارزون بی کیفیت نیس ماشالله ماشینهای داخلی توی این مورد سنگه تموم گذاشتن ... خودرو خوب با کیفیت خوب بسازین که هرگز فرغون سازای ما چنین عرضه ای ندارن
مهدی: 1395/8/417:30:06،
43
17
یه حلب روغن ایمن میشه اگه دو تا آینه بغل دوتا ایربگ چند تا خبرنگار پاریس اضافه کنی بهش
باقری: 1395/8/417:32:12،
46
15
از قدیم گفتن آقایی از خونه بیرون میره!تا زمانی که خودمون دنبال خودروهای بی کیفییت بی ستاره میریم چه انتظاری میتوان داشت.رنو هم خوب شناخته مارو .ال نود نسل اول.ساندرو نسل اول.استپ وی نسل اول.کوئید بی ستاره با حرف و حدیث و قیمت بالا.واقعا نمیشه خودروی روز تولید کنیم؟؟؟
Matin: 1395/8/417:35:35،
139
22
با ۳۰ تومن که سمند ef7 خیلی بهتره موتور قوی ای هم داره
خشایار: 1395/8/422:02:58،
28
54
به سمند میگی خوب ؟؟!!!!! باز میگفتی ال نود یه چیزی آخه سمند کجاش خوبه ؟؟؟
آرش: 1395/8/423:13:29،
27
36
ef7 سرطانه
ناشناس: 1395/8/417:39:33،
88
18
30 میلیون واسه موتوری که از پراید ضعیف تره با این قیافش ... یعنی کی اینو میخره ؟؟!!
پاسخ: 1395/8/419:19:19،
42
19
پراید چیه از ام وی ام ۱۱۰ ضعیفتره/
رامین: 1395/8/417:39:38،
69
16

قیمت خیلی بالاست.

نمیخریم

نیما: 1395/8/418:06:14،
59
17
تو نمیخری من نمیخرم پس کی این لگنا رو میخره
ترو خدا بخاطر اینده بچه هاتون نخرید بذارید این استعمار لعنتی خودرویی از بین بره
مهدی.ح: 1395/8/417:47:24،
65
20
جدا از قیمتش که اصلا رقیبی برای پراید نمیشه و هم قیمت سمند و پژو هستش ماشین قناس و بد فرمیه مخصوصا از نمای جلو وکنار.رینگ و لاستیکشم که دیگه..........
واقعا ایرانی اینقدر حقیر شده که قشر کم درآمدش یا متوسط به پایینش باید امثال این آشغالهارو سوار بشن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
طوسی: 1395/8/417:51:49،
51
20
این خط این نشون نمونه ایرانیزه شدش از هندی هم بدتره چون جنسای درجه سه چینی و هندی میزارن توش تا دوزار ببشتر سود کنند و باج سبیل آقایون رو هم بدن سازمان استاندارد هم به راحتی اوکی میده
این است کرامت انسانی که برای مردم در نظر گرفتن...
///: 1395/8/418:49:03،
37
15
کرامت انسانی رو خیلی خوب اومدی ایول... شعار انتخاباتی حسن بود که معلوم شد افعال معکوس به کار برده
مهدی: 1395/8/419:13:45،
18
23
جنس هندی میذارن
رفیق این خودش هندیه بالا رو بخون
نکنه تو ازاونایی که با ال نودشون میگن فرانسوی اصیل
منصوری: 1395/8/501:12:43،
14
11
خیلی قبل تر هم یکی کرامت انسانی رو بکار برده بود
خودشم: 1395/8/417:54:18،
20
15
تنها امید من به این ماشین اینه که خود رنو بیارتش اون موقع قیمت رو میتونه کاهش بده تا رقابت قوی تر بشه
بعد هم اینکه نسخه ایران و برزیل رو تست تصادف نگرفته چطور میگن 3 ستاره داره؟ "خواهد گرفت" به درد ما نمیخوره تست واقعی بگیرین مدارکش رو هم رو کنین ...
Xx: 1395/8/417:56:49،
20
14
اگه از برزیل بیارن چون به قول خودشون استاندارهای بیشتری نسبت به نسخه هندی داره نمی تونند زیاد روش کار کنن و بعد بگن که ما خیلی روی این ماشین کار کردیم پس گروه تحقیقات نمی تونن میلیاردی حقوق بگرین و بعدش هم شرکت از ملت بگیره.تو هند به پول ما 12 میلیون تومان تو برزیل 20 میلیون تومان تو ایران 30 میلیون تومان.
مهدی: 1395/8/417:57:58،
60
28
رانا +++++++
رنو کوئيد ----
seyed: 1395/8/422:26:30،
28
25
داداش واقعا رانا رو با این مقایسه کردی؟
مثل این میمونه که ۲۰۶ صندوق دار رو با رنو کوید مقایسه کنی.
رانا سه ستاره کیفیت گرفته در حالی که ۲۰۶ دو ستاره گرفته. یکم تحقیق کن به حرف من میرسی.
خودشم: 1395/8/506:44:56،
21
16
seyed فکر کردم میگی ستاره ایمنی !!
ستاره کیفیت استاندارد ایران که ارزش نداره
من با حدود 30 میلیون یا میرم 206 تیپ 2 میگیرم یا سدان بخوام سمند و پژو 405
seyed: 1395/8/511:14:07،
20
13
من رانا رو به 206 تیپ 2 ترجیح میدم.
چون هم موتورش 1600 هست موتور تیپ 2 ضعیفه
صندوقداره. منم صندوق دار دوس دارم.
آینه ها و شیشه ها همه برقین.
تیپ 2 هم میگن زیاد خوب نیس.حداقل تیپ 5 بگیر.
ابوالفضل: 1395/8/418:05:56،
30
31
اینقده از ماشینایی که عرض کم و ارتفاع زیاد دارن بدم میاد
علی: 1395/8/418:12:12،
34
16
3 سیلندر دارد و طول و عرض آنهم از پراید کمتر است. با حداکثر سرعت 139 کیلومتر. قصد اینها این است که بازار سنجی کنند ببینند تا چند ملیون اضافه تر از قیمت 13 میلونی اش میتوانند گرانتر بفروشند به ملت گرفتار.
حرف حق: 1395/8/418:15:09،
28
15
لااقل زمان بدين ما اسم اين فرغون هاي چهار چرخو حفظ كنيم
عدالت کجاست: 1395/8/418:18:33،
26
15
تا وقتی مردم در مقابل بی ارزش شدن **(ریال ایران )** بی تفاوت هستن هر روز قدرت خرید و چانه زنی اونا تو منطقه و جهان کم و کمتر میشه تا جایی قدرت خریدشون برابر میشه با هند و بنگلادش . در آخر ونزویلا .؟؟؟
ناشناس: 1395/8/418:20:40،
27
14
سال اول با نسخه برزیلی پنج سال با نسخه هندی بیست سال سوم نسخه ایرانی که تکامل یافته ترین از بابت دزدی و سر هم بندی. البته ممکنه کویید با موتور پراید یا پژو یا سمند هم باشن. رفتیم تا صد سال دیگه کویید سوار شیم.
ali: 1395/8/418:22:08،
32
16
عزیزان همیشه در صحنه دقت داشته باشید:
این ماشین یه دونه برف پاک کن داره!!!!
نگید به ما نگفتند
رضا: 1395/8/418:30:35،
36
16
اصلا ۳۰ میلیون نمیرزه. با این سایز کوچیک که اندازه رنو ۵ هست و با این موتور ضعیف و با این رینگای کوچیک بی قواره که ماشینو شبیه ۳ چرخه های هندی کرده٫ ۲۰ تومن خونه پر پرشه.
رامین: 1395/8/418:31:14،
25
16
با این قیمت اصلا نمی ارزه
سینا: 1395/8/418:45:33،
23
16
این کجاش اومده تو ایران اولا روی ماشین دستخط مزخرف چینی هارو نوشته ثانیا ماشین فرمانش یه ور دیگس دروغ واجبه به مردم بگید
جواب به سینا: 1395/8/420:17:18،
16
12
خط هندی نوشته، در ضمن در کشور هند فرمان ماشینها سمت راست هست مثل انگلیس
بابک: 1395/8/418:53:36،
20
16
با این ماشین می خواهند اثبات کنند که مردم به دنبال ارزان شدن خودرو نباشند.واین قیمت ارزان ترین خودرو در بازار خواهد بود.مردم باید نظارگر رشد صعودی قیمت اتومبیل های دیگر باشند.یعنی رنوی سه سیلندر همتراز سمند باشد؟من که فکر نمی کنم .این آغاز گرانی اتومبیل در بازار خواهد بود.
بهروز: 1395/8/418:55:32،
22
34
گربه دستش به گوشت نمیرسه.. میگه پیف پیف بو میده....!!!! این حکایت خیلی از افرادیه که میان اینجا و همیشه خدا از قیمت مینالن و میکوبن تو سره خودرو و خودروساز!! درحالیکه اگه الان 20ملیون داشتن با سرررر میرفتن توی سایپا با کلی پهم پهم یه پراید بخرن!!!!! الانم میان منفی رو میزنن خودشونو خالی کنن!-!-!
م: 1395/8/419:03:55،
24
16
30 تومن چه خبره بازم سمندالبته خودشون گفتند30تومن ملت همیشه درصحنه به 3تا4میلیون تومن بالاتر میرسونن
میثم: 1395/8/419:15:26،
23
16
خاک وچوک!!!
soheil: 1395/8/419:16:50،
29
14
کشته مرده این تیکه شم
:
✅همچنین کوییدی که در ایران ساخته می شود، مانند نسخه هندی نیست و استانداردهای ایران را رعایت می کند ✅
021: 1395/8/419:21:15،
28
28
قرار باشه 30 ت به این بدی
روش 5 میلیون ت بده ، مجموع 35 ت ، یه زانتیابخر
" البته خودم زانتیا دارم ، چیزی که گفتم : پیشنهادم به شما هسش
آرش: 1395/8/423:14:43،
18
13
زانتیا خرج بالا داره و ایمنی پایین در حد تیبا...تست ایمنیشو ببینید ..از کوید خیلی بدتر شده با اینکه تستش قدیمی تر و ساده تر بود
هادی: 1395/8/419:44:52،
25
29
همه نظراتو خوندم الحق و الانصاف همه درست میگن نمیدونم فاز اونایی که منفی دادن چیه؟؟!!!

این نظرم منفی بدین دلتون خنک بشه نون به نرخ روز خورا
حمید: 1395/8/421:01:17،
13
11
اون دوتا خط آبی ....
امیر: 1395/8/422:56:33،
19
12
چیزی نیست، نگران نباش، آپشنه ...
شایدم روبان افتتاح به سبک هندیه.
راوی: 1395/8/421:07:44،
17
14
چرا پرایدو سمند و نمیفرستین NCAP
آرش: 1395/8/423:13:51،
20
15
شک نکن نتیجه سمند از این بهتر نیست قول میدم...
محسن: 1395/8/421:27:25،
34
13
متاسفانه باید قبول کرد که چه خوشمون بیاد یا نه، مردم روی هوا میخرن. کسی که ۲۸ ت به تیبای تخم مرغی با اون طراحی و کیفیت افتضاح پول میده، ۱۰۰% دو میلیون دیگه جور میکنه و میده به این که هم آرم رنو داره، هم ظاهر خیلی بهتری نسبت به اون تخم مرغ داره. حالا باهاش نمیشه مسافرت رفت اشکالی نداره. مگه با mvm110 معروف به جاروبرقی میشه مسافرت رفت که ۳۱ میلیون قیمت داره؟ پس شک نکنید فروش میره در حدی که چند ماه باید توی نوبت موند. یادمه یک فیلم دیدم از آلمان شرقی کمونیست که طرف با کلی ذوق و شوق به زن و بچه ش میگفت که قراره بهمون ترابانکا بدن! ترابانکا یه چی تو مایه های پراید الان ما بوده.
امیر: 1395/8/421:37:50،
20
16
پراید هم قیمتش مناسب تره هم خشگل تره و ایمنی بهتری داره احتمالا و قدرت و وزن ش هم ببشتره.
مشکل اصلی ارزش کم پول کشور و عوارض دولتی است ک باید اصلاح شود.
تتنبق: 1395/8/423:40:16،
29
13
بدتون نیاد ار سر ایرانی جماعت همینم زیاده....
نرگس: 1395/8/501:59:38،
21
13
خود اميتاباچان هم سوار همين ميشه
حامد: 1395/8/507:13:34،
15
13
ايرانجيب تو صحت مطالب دقت كن!!!
اتومبيل جلويي رنو كوئيد نيست!!!
زاويه چراغ خطر عقب با هم نمي خونه
پائين سپر كوئيد مشكي جلويي سفيد
وحید@@@@: 1395/8/509:07:36،
15
12
شما همون نمونه هندی رو آوردین البته همونجور دست نخورده بدین دست مردم باز جای شکر داره.که بعید هست
110: 1395/8/509:38:00،
22
13
پژو 405 + + + + +

كوئيد _ _ _ _ _

امین: 1395/8/510:02:00،
21
12
من الان داشتم تصاویر بیشتر رنو کوئید را تو گوگل نگاه میکردم. دقیقا شبیه ماشین مینی مستر بین (همون ماشین زرد) هست. پشت امپر دقیقا در حد ساعت های مچی اساهی که بچه بودیم دستمون می کردیم هست.
یادم هست تو یه برنامه تلوزیونی مجری برنامه از مدیرعامل سایپا گفت که پراید که نا ایمن ترین خودرو دنیا هست چرا هنوز تولید میشه؟ مدیرعامل گفت: کی گفته پراید نا ایمن ترین هست. یه خودرویی مال رنو هست که پراید از اون خیلی بهتره و اون کوئید رنو هست.
در ادامه همین مذاکره بود که مدیر عامل سایپا جمله تاریخی خودشون رو فرمودن که " پراید با کیفیت ترین خودرو دنیا است! "
مشتري: 1395/8/510:07:40،
23
11
ال 90 + + + + +

كوئيد _ _ _ _ _
کیهان: 1395/8/510:52:31،
19
10
خیلی زشته،همون رنو5 قدیمه اسمشو تغییر دادن، البته معلومه که تا40 هم قیمت بخوره باز ملت میخرن، وقتی برای تیبا و پراید وانت کلی پول میدن و کیف میکنن، قطعا اینم میخرن، مشکل از خودرو سازان نیست، مشکل از خودمونه،
کیا: 1395/8/511:31:53،
18
16
برای افرادی که مسافتهای داخل شهر را طی میکنند دانشجوها و خانمهایی که خرید میروند و اقایانی که مسیر محل کار و منزل را طی میکنند خوبه. بعضی ها فقط ایراد میگیرند و مقایسه میکنند .اخه تو تهران و شهرهای بزرگ قدرت اسب بخار زیاد و شتاب وسرعت و.... به چه درد میخوره.ماشین باید کیفیت مناسب و یک قیمت معقول در برابر بقیه داشته یاشه.
ناشناس: 1395/8/1008:27:22،
4
4
این ماشین شهر نیست عزیزم این ماشین برای تردد داخل شهرکه مثل mvm110 که برای جابجایی نیروی کار و مهندسین در داخل کارخانه و شهرک های صنعتی طر احی شده و اصلا مجوز تردد شهری نداره!
یکی از مردم: 1395/8/512:11:20،
16
11
کارخانه رنو در قدیم الایام در کارخانه سایپا خودروی رنو 5 را قبل از انقلاب 57 تولید میکرد که در دهه 70 بعد از بیست و اندی سال تولیذ آن متوقف شد.
حال کارخانه رنو همان رنو 5 را با تغییرات کمی در بدنه و در همان تیپ البته با موتور 3 سیلندر بعنوان خودروی ارزان قیمت در کشورهای جهان سوم و چهارم تولید کرده است که همان ویژگی ها را دارد، یعنی خودروی مخصوص داخل شهرها نه جاده ها.
علی م: 1395/8/710:12:54،
10
8
اگه کسی 30 میلیون داره که واسه این فسقلی با موتور سه سیلندر پول بده حتما 3 میلیون اضافه داره که بذاره روش و یک 206 تیپ 2 بخره .
درسته 206 تیپ 2 مدلش دیگه خیلی قدیمی شده ولی در مقایسه با کوئید امکانات بیشتر و ایمنی بسیار بسیار بهتری داره . و یک سر و گردن از کوئید بهتره . اگر 207 یا 208 رو با قیمت معقول ارائه کنند بهتر از کوئید خواهد بود .
اصرار اینها برای مونتاژ کوئید با این قیمت گزاف به نظر من فقط برای توجیه قیمت نجومی 208 خواهد بود . و وقتی که 208 با سه برابر قیمت واقعی بین مردم جا افتاد آنوقت خط کوئید برچیده خواهد شد .
اگر مسئولین کارخانه های خودروسازی نیت خیری داشته باشند میتوانند اوپل کورسا یا فورد K حتی مدل بیست سال پیش را مونتاژ کنند که هم امکانات و هم امنیتش تائید شده است و هم محصول برند های معروف است .
کوئید هندی چیزی در حد و عیار پژو آردی ایران است یعنی نامعتبر و نا ایمن !!!
ویدا : 1395/8/720:56:59،
5
6
من اگه حتی مفتم بدم سوار نمیشم مگه از جونم سیر شدم .

مجید: 1395/8/723:56:29،
5
5
تازه گفته با قیمت حدوووود 30 تومن . یعنی اینکه خودتونو آماده کنید واسه 32-33 تومن.بنظرم هدف از ورود چنین خودرویی اینه که مردم به پراید و تیبا ایراد نگیرن و بگن پراید چشه به این خوبی و ارزونی ؟؟؟ چرا بریم این کوئید رو بخریم 30 میلیون ؟ میریم پراید با اینهمه آپشن و به این ارزونی رو میخریم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا