کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی مطمئن‌ترین برندهای خودرویی در جهان


کد خبر : ۲۹۳۴۴سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۳۱۷۸۰۱ بازدید

طبق گزارش مجله Consumer Reports، دو برند گروه تویوتا موتور در نظرسنجی سالانه قابلیت اطمینان خودرو در صدر فهرست قرار گرفتند و ...
معرفی مطمئن‌ترین برندهای خودرویی در جهانمعرفی مطمئن‌ترین برندهای خودرویی در جهان

طبق گزارش مجله Consumer Reports، دو برند گروه تویوتا موتور در نظرسنجی سالانه قابلیت اطمینان خودرو در صدر فهرست قرار گرفتند و مدل بیوک جنرال موتورز نخستین برند آمریکایی در 35 سال گذشته بود که در میان سه رتبه برتر جای گرفت.

برای چهارمین سال متوالی، برندهای لکسوس و تویوتا در دو رتبه اول و دوم قرار گرفتند و از زمان آغاز بررسی قابلیت اطمینان برند از سوی این مجله آمریکایی در اوایل دهه ۱۹۸۰، بهترین عملکرد را داشته اند.

برند لوکس بیوک جنرال موتورز به دلیل چند مدل، در این گزارش رتبه خوبی بدست آورد. خودروسازان آسیایی همچنان در زمینه قابلیت اطمینان رتبه بالایی دارند. از هشت برندی که مطمئن‌تر شناخته شدند، هفت برند در ژاپن یا کره جنوبی مستقر بودند. آئودی که برند لوکس فولکس واگن است، تنها خودروساز آلمانی بود که در میان هشت برند مطمئن‌تر قرار گرفت.

در یک دهه گذشته، همه برندهایی که در گزارش Consumer Reports و سایر گزارشها رتبه بندی شده اند، به خصوص خودروسازان بزرگ آمریکایی جنرال موتورز، فورد موتور و کرایسلر که اکنون بخشی از شرکت فیات کرایسلر اتوموبیل است، در قابلیت اطمینان بهبودهایی داشته اند.

فیات کرایسلر همچنان در این زمینه عقب قرار دارد و از میان ۲۹ برند، در میان چهار برند آخر فهرست قرار دارد. موفق‌ترین برند این گروه خودروسازی، از نظر میزان فروش و قابلیت اطمینان، مدل شاسی بلند جیپ است که با چهار رده ارتقا، در رتبه ۲۳ قرار گرفت.

برند لوکس نیسان یعنی اینفینیتی هم نسبت به سال گذشته بیشترین بهبود را داشت و در این فهرست، 16 رتبه ارتقا یافت.

نتایج خوب همیشه به معنای فروش بهتر نیست با اینهمه بسیاری از مصرف کنندگان آمریکایی از این رتبه بندی به عنوان یک عامل مهم در تصمیم گیریهای خرید استفاده می کنند. پرفروش‌ترین مدلهای هر سه برند بزرگ آمریکایی پیکاپ هستند که در رتبه بندی قابلیت اطمینان، نتایج نسبتا ضعیفی داشتند.

شرکت خودروسازی برقی تسلا موتورز که چهارمین خودروساز آمریکاست، در رتبه ۲۵ جای گرفت. مجله Consumer Reports مدل «تسلا اس» را سفارش کرد اما شاسی بلند «مدل ایکس» با مشکلات زیادی از جمله درهای بال عقاب پیچیده اش روبرو شده است.

بر اساس گزارش رویترز، در میان بازار شاسی بلندهای پرفروش، شورولت تراکس، تویوتا RAV۴، تویوتا ۴ رانر و فورد اکسپدیشن در رده بهترین شاسی بلندهای کوچک تا بزرگ فهرست Consumer Reports قرار گرفتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها