کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان خروج چینی‌ها از آزادراه تهران-شمال


کد خبر : ۲۹۳۳۷سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۱۴۶۴ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزینه ۷۸۰۰ میلیارد تومانی برای اتمام آزادراه تهران-شمال، از خروج چینی ها از این پروژه تا یک ماه دیگر خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزینه ۷۸۰۰ میلیارد تومانی برای اتمام آزادراه تهران-شمال، از خروج چینی ها از این پروژه تا یک ماه دیگر خبر داد.

سعید محمدزاده در حاشیه بازدید عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و علی اکبر ناطق نوری مسئول گروه بازرسی دفتر مقام معظم رهبری از قطعه یک آزادراه تهران- شمال افزود: امروز تا ساعت ۱۸ برندگان مناقصه۴قطعه از منطقه ۲ پروژه آزادراه تهران-شمال مشخص می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کل پروژه آزادراه تهران-شمال ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این در حالی است که در ابتدای سال ۹۴ پیشرفت کار ۱۸ درصد بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی منطقه یک آزادراه تهران-شمال ماهانه ۳.۳ تا ۳.۴ درصد است؛ این در شرایطی است که در ۲۰ سال گذشته سالانه ۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم.

وی اظهارداشت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی منطقه یک ۷۱.۸ درصد است که تا بهار ۹۶ این قطعه از آزادراه به پایان می رسد.

وی به وضعیت پیشرفت فیزیکی منطقه ۲ آزاد راه تهران-شمال هم اشاره کرد و گفت: پیشرفت این منطقه ۱۵.۸ درصد بوده است و تا سال ۹۸ به پایان می رسد. منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال هم پیشرفتی نداشته است اما بر اساس برنامه، قرار است تا اردیبهشت ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

محمدزاده تصریح کرد: منطقه ۴ آزادراه تهران –شمال به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بزرگترین تونل راهی کشور و دومین تونل بزرگ خاورمیان که در منطقه یک آزادراه قرار دارد، با طول ۶۴۰۰ متر، پیچ سرهنگ را به پل زنگوله متصل می کند و ۳۱۹۸ متر آن در بخش شمالی و ۱۳۵۳.۵ در بخش جنوبی آن حفاری شده و ۱۸۴۸.۵ متر آن باقی مانده است.این تونل ۸۰ امین تونل بزرگ جهان است.

وی به عقب ماندگی ۷ درصدی پروژه از برنامه در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: با تکمیل پروژه، ظرفیت تردد ماشین ها از ۱۲ هزار دستگاه به ۳۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۸ نفر در ۱۳۰ نقطه از  پروژه آزادراه تهران-شمال فعال هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها