کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات خدمات بیمه‌ای زائران اربعین


کد خبر : ۲۹۳۲۹سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۱۰۷۶۲ بازدید

زائران اربعین باید همزمان با اخذ ویزا نسبت به دریافت بیمه‌نامه حوادث اقدام کنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، کمتر از 14 روز آینده سفر به عتبات و عالیات به قصد زیارت اربعین آغاز خواهد شد که طبق تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان یکی از ضرورت‌های این سفر برای زائران اخذ بیمه‌نامه می‌باشد. 

طی سال گذشته مردم این اختیار را داشتند که از بین حق بیمه‌های 15، 25 و 40 هزار تومانی یک نوع را انتخاب کنند ولی امسال فقط یک نرخ برای حق بیمه در نظر گرفته شده که تمامی خدمات بیمه‌ای را به زائران اربعین ارائه خواهد داد.

طبق تصمیم گرفته شده از سوی مسئولان ستاد اربعین 95 شرکت بیمه دانا مسئولیت بیمه زائران اربعین را برعهده گرفته است.  مسئولان این شرکت در تماس خبرنگار تسنیم اعلام کردند که حق بیمه زائران اربعین برای سال جدید 18800 تومان خواهد بود که در کنار این رقم 6 هزار تومان حق خدمات هلال‌احمر باید توسط زائران پرداخت شود.

مدیر روابط عمومی بیمه دانا با رد خبر افزایش حق بیمه زائران اربعین این طور توضیح داد که زائران در هنگام اخذ ویزا باید حق بیمه را پرداخت کنند چرا که داشتن بیمه‌نامه در طول سفر به عراق اجباری؛ بیمه‌نامه برای تمامی زائران چه آنها که از طریق کاروان‌های مجاز سفر می‌کنند و چه کسانی که به صورت انفرادی ویزا دریافت کرده‌اند، اجباری است.

با داشتن بیمه‌نامه در صورت بروز خسارت یا آسیب دیدن در کشور عراق زائران می‌توانند جهت مداوا به مراکز درمانی عراق و یا درمانگاه‌های هلال احمر مراجعه کنند ضمن آنکه دفاتر مرکزی بیمه دانا در عراق و شهرهای کربلا، کاظمین و نجف دایر است و دو شهر دیگر نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.

طی روزهای گذشته همزمان با اعلام افزایش قیمت بلیط اتوبوس و هواپیما برای زائران اربعین این شایعه هم مطرح شد که حق بیمه برای زائران اربعین گران شده است ولی مسئولان بیمه‌ای با رد این شایعات تاکید کردند حق بیمه 18800 تومان به علاوه 6 هزار تومان حق خدمات هلال احمر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها