کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران با ارزش خرید بالا


کد خبر : ۲۹۳۲۳سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۴۶۸۱۶۶ بازدید

بسیاری از کاربران قبل از خرید گوشی مشخصات آن را با دیگر گوشی‌ها مقایسه می‌کنند و یا اینکه سعی می‌کنند بررسی‌های تخصصی را مطالعه کنند تا از مزایا و ...
معرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران با ارزش خرید بالامعرفی بهترین گوشی‌های بازار ایران با ارزش خرید بالا

بسیاری از کاربران قبل از خرید گوشی مشخصات آن را با دیگر گوشی‌ها مقایسه می‌کنند و یا اینکه سعی می‌کنند بررسی‌های تخصصی را مطالعه کنند تا از مزایا و معایب گوشی مطلع شوند. بسیاری از کاربران نیز سعی می‌کنند از تجربه دیگران برای خرید استفاده کنند. جی‌اس‌ام سالیان طولانی است که تجربه کار با اکثر گوشی‌های بازار را دارد و تجربه کاری کارشناسانش می‌تواند کمک خوبی برای خرید شما باشد. در این پست هرکدام از کارشناسان بخش‌های مختلف نظرشان را در مورد باارزش‌ترین گوشی با توجه به قیمت اعلام می‌کنند و شما می‌توانید از تجربه آن‌ها برای خرید بهتر استفاده کنید.


کارشناس / محمد شکوری

بازه قیمتی تا 550 هزار تومان

TP-Link neffos C5 Max

انتخاب در این رده قیمتی کار چندان آسانی نیست. علاوه بر تنوع، هر کدام از گوشی‌ها معایب و مزایای خودش را دارد. اگر هزینه‌ای که برای خرید گوشی موبایل کنار گذاشته‌اید تا 600 هزار تومان است، باوجود انتخاب‌های زیادی که پیش روی شما قرار دارد، من به شما برند TP-Link را پیشنهاد می‌کنم که شاید کمتر نامش را شنیده باشید. neffos C5 Max گوشی‌ای است که شاید خیلی طراحی زیبایی نداشته باشد، اما کیفیت خوب صفحه نمایش، جنس خوب بدنه و در نهایت باتری پرقدرت از جمله برتری‌های آن نسبت به رقیبان ارزان‌قیمتش است.

بازه قیمتی 1 میلیون تا 1 میلیون و 300 هزار تومان

Sony Xperia XA Ultra

اگر بخواهید گوشی‌ای در این بازه قیمتی خریداری کنید بهترین انتخاب موجود در بازار XA Ultra است. سونی قیمت بسیار رقابتی‌ای برای این گوشی در نظر گرفته است. با بودجه‌ای حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان (البته بدون گارانتی) می‌توانید گوشی‌ای 6 اینچی بخرید که لبه‌های صفحه نمایشش بسیار کم است و به لطف بدون حاشیه بودن صفحه نمایش شاسی خوش‌دستی دارد و در کنار جنس بدنه بسیار خوب طراحی‌اش هم شیک و گیراست.

بازه قیمتی 1 میلیون و 500 هزارتومان تا 2 میلیون تومان

Huawei Nexus 6P

اگر از جمله کسانی هستید که حاضرند برای گوشی پول زیادی بپردازند و برای خرید تا 2 میلیون تومان مشکلی ندارند، از نظر من گوشی‌ای که در این بازه ارزش خرید داشته باشد نکسوس 6پی است. این گوشی در کنار جنس بدنه فلزی و بادوام، بسیار زیبا طراحی شده و به‌خوبی در دستان شما جلوه می‌کند. صفحه نمایش باکیفیت، دوربین سریع و قوی و از همه مهم‌تر اندروید خام از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نکسوس ساخت هوآوی است.

در نهایت می‌خواهم در مور آیفون 7 پلاس صحبت کنم. اپل در ساخت این گوشی کم نگذاشته و می‌توان به‌عنوان گوشی کامل از آیفون 7 پلاس نام برد، اما این دستگاه برتری خاصی نسبت به دستگاهی مانند نکسوس 6پی ندارد که بخواهید برایش مبلغی بالاتر از 3 میلیون تومان پرداخت کنید. از نظر من ارزش واقعی این گوشی در همان حدود 2 میلیون تومان است که هیچ‌گاه به این قیمت نخواهد رسید.
 



کارشناس/ حسن زاهدی

تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان

Huawei Nexus 6P

گوشی‌های نکسوس به دلیل سیستم عامل اندروید خامشان مدیریت برنامه بهتری نسبت به دیگر گوشی‌ها دارند و به قول معروف کمتر هنگ می‌کنند ضمن اینکه زودتر از دیگر گوشی‌ها به اندروید جدید آپدیت می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت تا چندین نسخه اندروید را با این گوشی تجربه کنید؛ اما این تنها علت خرید نکسوس نیست. دوربین و سخت افزار این گوشی نیز تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند و از پس سنگین‌ترین پردازش‌ها به‌خوبی برمی‌آید. با حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان می‌توانید یک گوشی تقریبا بدون درد سر بخرید.

تا یک میلیون و پانصد هزار تومان

Huawei P9

برای برخی از کاربران نام هوآوی چندان خوشایند نیست اما در واقع این‌طور نیست برند هوآوی یکی از برندهای محبوب در جهان و البته در بازار ایران است. این برند گوشی‌هایی باکیفیت و البته خوش قیمت تولید می‌کند.P9 دوربین فوق‌العاده ای دارد و البته بدنه فلزی آن بسیار خوش دست و خوش تراش است. به نظر من می‌تواند گوشی مناسبی برای شما باشد. اگر علاقه‌ای به داشتن گوشی با صفحه نمایش خیلی بزرگ ندارید، با حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌توانید P9 بخرید. در این بازه اگر یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ بخواهید میت 8 هم گزینه مناسبی است.

از دو میلیون تومان به بالا

Motorola Moto Z Force

گوشی‌های موتورولا به دلیل اینکه زیاد در بازار موجود نیستند کمتر مورد توجه کاربران قرار دارند. اگر هزینه برای شما مهم نیست و می‌خواهید دل را به دریا بزنید و یک گوشی تک داشته باشید موتو زد فورس گزینه خوبی است. موتو زد فورس هم دوربین فوق‌العاده ای دارد و هم امکانات سخت افزاری و نرم افزار به‌روزی دارد و البته شیک هم هست. اگرچه کمی قیمت آن کمی بالاست اما اطمینان داشته باشید یک گوشی باکیفیت و قوی می‌خرید.

 



کارشناس/ مهرداد رجبی

تا ۱.۵ میلیون تومان

Xperia X Compact

می‌توان گفت دشوارترین بازه قیمتی برای انتخاب گوشی هوشمند از ۰ تا ۱.۵ میلیون تومان است. گوشی‌های بسیاری از برندهای مختلف در این بازه قیمتی حضور دارند و پر بیراه نیست که بگوییم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند نیز در این بازه قرار دارند. انتخاب من برای یک گوشی هوشمند تا ۱.۵ میلیون تومان یکی از جدیدترین محصولات سونی یعنی Xperia X Compact است. دلیل این انتخاب کیفیت ساخت بالای گوشی‌های سونی و خوش‌نام بودن این برند ژاپنی است. از طرفی مشخصات سخت‌افزاری آن نیز برای یک گوشی ۱.۵ میلیون تومانی کافی و مناسب است و به‌خوبی می‌تواند تا ۲ سال نیازهای روزمره کاربر را برطرف سازد.

تا ۲.۵ میلیون تومان

Galaxy S7 edge

زمانی که بازه قیمتی خود را تا ۲.۵ میلیون تومان افزایش می‌دهید به‌راحتی می‌توانید سراغ یکی از پرچم‌داران بازار بروید. انتخاب من برای این بازه Galaxy S7 edge دو سیم کارت است. دلیل انتخابم کیفیت ساخت بالا و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند این گوشی است. همچنین گستردگی خدمات پس از فروش گوشی‌های سامسونگ در ایران نیز مزید بر علت است تا آخرین پرچم‌دار سامسونگ در حال حاضر را در سبد خریدم قرار دهم.

از ۲.۵ میلیون تومان به بالا

iPhone 7 Plus

اما برای بازه قیمتی بالای ۲.۵ میلیون تومان احتمالا دست شما برای خرید کاملا باز است. انتخاب من در این رنج قیمتی بدون شک آیفون ۷ پلاس است. شاید مشخصات سخت‌افزاری آیفون ۷ پلاس نسبت به رقبای ارزان‌تر خود برتری محسوسی نداشته باشد اما دلیل این انتخاب برای من به سیستم عامل آن برمی‌گردد. راحتی کار با سیستم عامل آی‌او‌اس و یکپارچگی آن با مک‌بوک، آیپد و اپل واچ باعث شده تا فکر استفاده از اندروید را در گوشی هوشمند از سرم بیرون کنم. البته لازم به ذکر است که قیمت آیفون ۷ پلاس در حال حاضر در بازار ایران کاذب است و اگر قصد خرید دارید بهتر است صبر کنید. پیش‌بینی می‌شود تا یک الی دو ماه آینده قیمت این گوشی منطقی‌تر شود.
 



کارشناس/ حسن سیدی


تا هفتصد هزار تومان

Honor 5X

فکر نمی‌کنم در بازه 700 هزار تومان گوشی مناسب‌تری از Honor 5X هوآوی بتوان پیدا کرد. این گوشی هم از نظر کیفیت بدنه و هم مشخصات سخت‌افزاری می‌تواند مشتریانی که به دنبال یک گوشی خوب و مقرون به‌صرفه می‌گردند را راضی کند. نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی، پردازنده 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه LTE، همه و همه از جمله ویژگی‌هایی Honor 5X است که در مقایسه با محصولات مشابه قیمت پایین‌تر و ارزش خرید بالاتری دارد.

 
تا یک میلیون تومان

Nexus 5X

کاربرانی که آپدیت شدن سیستم عامل گوشی اهمیت زیادی برایشان دارد نباید به غیر از نکسوس به فکر خرید گوشی دیگری باشند. شما تنها با صرف 1 میلیون تومان می‌توانید گوشی میان رده، خوش دست و به‌روزی تهیه کنید که گوگل آپدیت شدن سیستم عامل آن را تضمین کرده است. البته مزیت‌های Nexus 5X تنها در بخش نرم‌افزار خلاصه نمی‎شود. دوربین 12 مگاپیکسلی، پردازنده 6 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی، اسکنر اثر انگشت، USB Type-C، پشتیبانی از شبکه LTE و شارژ سریع از جمله امکاناتی است که تنها با 1 میلیون تومان می‌توانید در گوشی خود داشته باشید و مطمئن باشید حداقل تا 2 سال دیگر از دور خارج نمی‎شود.


تا یک میلیون و پانصد هزار تومان

LG V10

V10 با توجه به امکانات خوبی که در اختیار شما می‌گذارد و افت قیمتی که پیدا کرده واقعا انتخاب خوبی برای خرید است. این موضوع زمانی مشخص می‎شود که مشخصات آن را با سایر پرچم داران اندرویدی بازار مقایسه کنید. این گوشی از پردازنده 4 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، نمایشگر 5.5 اینچی QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در حد جدیدترین پرچم‌داران اندرویدی بازار است. در کنار این‌ها باید مقاومت در برابر ضربه و سقوط را هم اضافه کرد که V10 را به یک گوشی سر سخت بدل کرده است. مدل 32 گیگابایتی V10 در حال حاضر باقیمتی حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد اما داشتن پرچم‌داری با این امکانات از سایر برندها کمتر از 2 میلیون تومان روی دست شما خرج نمی‌گذارد.

 



کارشناس / مریم فانی

تا دو میلیون تومان

Samsung Galaxy S7

بدون تردید، پرچم‌دار 2016 سری گلکسی اس سامسونگ را باید یکی از بهترین گوشی‌های بازار دانست؛ پرچم‌داری که مثل هم‌رده‌هایش قیمت کمی ندارد اما ثابت کرده به‌خوبی ارزش پرداخت پول برای تصاحبش را دارد. نمایشگر خوب، دوربین عالی، ضدآب بودن، باتری قدرتمند و آخرین نسخه از اندروید تنها بخشی از مشخصات این گوشی است که هر فردی را با هر نیازی از گوشی هوشمند راضی نگه می‌دارد.


تا یک میلیون تومان

 LG Nexus 5X

نکسوس 5 ایکس آخرین نسل از نکسوس‌های گوگل است که این روزها با ورود پیکسل‌های جدید این شرکت، قیمت مناسبی پیدا کرده و یکی از بهترین گزینه‌ها در بخش میان رده‌ها است. مهم‌ترین ویژگی نکسوس 5 ایکس، اندروید خالص گوگل روی آن است؛ اندرویدی که جدیدترین نسخه آن همیشه خیلی زود برای نکسوس‌های گوگل منتشر می‌شود. در کنار آخرین نسخه از اندروید، نباید نسبت به دوربین خوب این گوشی بی‌تفاوت بود؛ دوربین 12.3 مگاپیکسلی که به لرزش گیر اپتیکی تصویر نیز مجهز است.


تا 750 هزار تومان

HTC One E8

وان ای 8 شرکت اچ تی سی میان رده‌ای قدیمی‌ به شمار می‌رود که اکنون قیمت آن کاهش پیدا کرده و یک ارزان‌قیمت عالی به شمار می‌رود و به همین خاطر نه‌تنها چیزی از گوشی‌های جدید باقیمتی مشابه کم ندارد بلکه به اندروید 6 مارشمالو نیز آپدیت شده است. رم 2 گیگابایتی و رابط کاربری ساده اچ تی سی کار با این گوشی را ساده می‌کند و هنگ کردن را به حداقل می‌رساند؛ چیزی که یکی از مشکلات اساسی گوشی‌های ارزان‌قیمت است. دوربین 13 مگاپیکسلی و نمایشگر Full HD از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها