کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امکان محاسبه تعرفه سرویس اینترنت توسط مردم فراهم شد


کد خبر : ۲۹۳۱۴سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۲۱۱۹۱۰ بازدید

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بارگذاری نرم‌افزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) بر روی ...

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بارگذاری نرم‌افزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان خبر داد.

حسین فلاج جوشقانی با اشاره به این موضوع گفت: این نرم‌افزار به منظور تسهیل و شفاف‌سازی نظارت مشترکان بر تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری‌های ADSL و WiFi و کسب اطلاعات لازم از تعرفه سرویسی که قصد خرید آن را دارند، طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و WiFi در مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است، افزود: کاربران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند تعرفه کف و سقف سرویس ADSL و WiFi مورد نظر خود را محاسبه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در نرخ ارائه خدمات توسط دارندگان پروانه ADSL و WiFi می‌توانند با مراجعه به سامانه پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا تماس تلفنی با شماره 195 شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: این نرم‌افزار که در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی تهیه شده است در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی قابل دانلود است.

او افزود: نسخه ویندوزی این نرم‌افزار در ویندوز 7 و بالاتر قابل اجرا بوده و در نسخه‌های پائین‌تر ویندوز با نصب نرم‌افزار .net قابل استفاده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها