کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی دو مدل جنجالی از جیلی / تصاویر


کد خبر : ۲۹۳۰۶سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷:۵۹۱۴۳۲۶ بازدید

در یکی دو روز گذشته شاهد معرفی برند جنجالی جیلی بودیم و همانطور که انتظار می‌رفت، محصول جدید این خودروساز چینی در سگمنت ...
معرفی دو مدل جنجالی از جیلی / تصاویرمعرفی دو مدل جنجالی از جیلی / تصاویر

در یکی دو روز گذشته شاهد معرفی برند جنجالی جیلی بودیم و همانطور که انتظار می‌رفت، محصول جدید این خودروساز چینی در سگمنت کراس اوورها و با نام Lynk&Co 01 رونمایی شد.

Lynk&Co

Lynk&Co

برای طراحی و توسعه این محصول جدید از پلتفرم ولوو XC40 استفاده شده است، اما به هنگام انتشار پیش نمایش چند هفته قبل از معرفی رسمی، خبرگزاری‌ها از وجود یک سدان اسپرت هم خبر داده بودند که قصد دارد با محصولات تسلا وارد رقابت شود که با معرفی کراس اوور Lynk&Co 01 تحت الشعاع قرار گرفت و به عنوان یک شایعه قلمداد شد، اما بلافاصله پس از آن، کمپانی خودروسازی جیلی از یک طرح کانسپت سدان با همان نام Lynk&Co ، ولی بدون کد 01 رونمایی کرد تا شایعات موجود به حقیقت تبدیل شود.

همانطور که گفتیم، این خودروی سدان و خوش استیل در مراحل ابتدایی طراحی قرار دارد و فعلا به عنوان یک طرح کانسپت از آن یاد می‌شود که هنوز سیستم محرک و انتقال قدرت ثابتی برای آن تعریف نشده است، ولی از آنجایی که گفته شده این سدان اسپرت برای رقابت با محصولات سدان "تسلا" آماده ورود به بازار می‌شود، پس در این خصوص می‌توان منتظر یک سیستم محرک الکتریکی برای این خودروی سدان جیلی بود، هرچند تا به اینجای کار هیچ چیزی تایید نشده است.

r37xiivxjrf44enxy1cn.jpg

برای طراحی و توسعه این محصول هم درست مثل کراس اوور Lynk&Co 01 که بر روی پلتفرم ولوو XC40 ساخته شده است، مراحل طراحی و تولید این سدان اسپرت هم بر روی شاسی و پلتفرم ولوو V40 دنبال شده که با فاصله بین دو محور نسبتا زیاد خود می‌تواند فضای پای مناسبی برای سرنشینان عقب فراهم آورد.

براساس اطلاعات بدست آمده، نام Lynk&Co قرار است به عنوان برندی مستقل در زیر چتر حمایت جیلی فعالیت کند و قرار است دو مدل خودروی دیگر با کدهای 02 و 03 با نام Lynk&Co رشد کنند که به نظر میرسد سدان اسپرت مد نظر با کد 02 توسعه پیدا کند که فعلا تایید نشده است، درست مثل برند "جنسیس" و یا برند "DS" که به ترتیب از سوی شرکت‌های خودروسازی هیوندای و سیتروئن حمایت می‌شوند و هرکدام برای خود محصولات اختصاصی مختلفی دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها