کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

به ایران سفر نکنید؛ افراطی می‌شوید!


کد خبر : ۲۹۲۹۳دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳:۲۴۶۳۸ بازدید

یک تشکل دانشجویی نیجریه‌ای مقیم خارج از کشور از دولت خود درخواست کرد تا مجوز سفر به ایران برای جوانان نیجریه صادر نشود.

یک تشکل دانشجویی نیجریه‌ای مقیم خارج از کشور از دولت خود درخواست کرد تا مجوز سفر به ایران برای جوانان نیجریه صادر نشود.

به گزارش فارس،‌ یک تشکل دانشجویی نیجریه‌ای مقیم قبرس از دولت نیجریه درخواست کرده تا سفر دانشجویان این کشور به ایران برای ادامه تحصیل متوقف شود و در کمال تعجب دلیل آن‌را نیز مبدل شدن این افراد به افراطگرایان اسلامی بیان کرده است.

به نوشته وبگاه «برکینگ تایمز» این دانشجویان در دانشگاه خود در نیکوزیا، پایتخت قبرس علیه موج تروریسم و افراط گرای تظاهرات کرده و گفتند که نیجریه در آینده و در صورت صدور مجوز سفر جوانان خود به کشورهایی که در‌ آنجا این افراد مبدل به افراط گرایان می شوند با خطر امنیتی مواجه می شود.

«جرمی اوماداچی» سرپرست دانشجویان معترض مدعی شد که جوان نیجریه‌ایی با سفر به ایران تحت پوشش تحصیل کردن، به کشورهای دیگر چون یمن و سومالی می‌روند.

این دانشجویان به مقام‌های دولت نیجریه و وزارت خارجه این کشور هشدار دادند که «الزکزاکی» (از روحانیون شیعه برجسته این کشور) تهدید واقعی است.

سرپرست دانشجویان معترض ادعا کرد: «جوانان نیجریه‌ای با سفر به ایران افراطگرا می‌شوند. شواهدی نیز وجود دارد که ایران آن‌ها را آموزش نظامی می‌دهد!»

وی گفت که دولت نیجریه و دیگر سران آفریقایی باید هر چه از دستشان برمی‌آید اجرا کنند تا مانع  شوند ایران از طریق جنبش اسلامی نیجریه (IMN) بحران خاورمیانه را به آفریقا انتقال دهد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها