کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رسیدن زمان خرید برای آیفون 7 با قیمت مناسب


کد خبر : ۲۹۲۹۰دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱:۱۱۱۴۴۷۰ بازدید

بیش از یک ماه از ورود تلفن هوشمند جدید اپل به بازار جهانی می گذرد که البته از همان ساعات آغازین عرضه، این محصول در بازار کشورمان هم ...
رسیدن زمان خرید برای آیفون 7 با قیمت مناسبرسیدن زمان خرید برای آیفون 7 با قیمت مناسب

بیش از یک ماه از ورود تلفن هوشمند جدید اپل به بازار جهانی می گذرد که البته از همان ساعات آغازین عرضه، این محصول در بازار کشورمان هم یافت می‌شد. قیمت  آیفون 7 در روزهای آغازین عرضه از مرز 9 میلیون تومان هم در بازار ایران فراتر رفته بود و جالب اینکه با این قیمت نجومی مشتریان زیادی داشت که علاقه مند بودند این دستگاه لوکس را زودتر از سایر کاربران دردست بگیرند.

قبل از ورود آیفون جدید به بازار، خبر اجرای طرح رجیستری نیز تا حد زیادی بازار تلفن همراه را تکان داد و باعث افزایش نسبی قیمت ها به ویژه قیمت انواع مختلف گوشی های اپل در بازار شد. این خبر در نهایت منجر به معرفی چند شرکت وارد کننده قانونی محصولات اپل از سوی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. اما به گفته واردکنندگان و دست اندرکاران بازار تلفن همراه، هیچ یک از گوشی های اپل قانونی وارد کشور نشده اند و همچنان محصولات این برند از مبادی غیرقانونی به دست مشتریان می رسند.

با این وجود گزارش های میدانی نشان می دهد که رفته رفته تب خرید آیفون 7 فروکش کرده و باعث شده تا قیمت این محصول طی چند روز گذشته تا حد زیادی به واقعیت نزدیک تر شود.

فرزاد میرفتاح یکی از فروشندگان گوشی  تلفن همراه درباره بهترین زمان خرید آیفون جدید به «فرصت امروز» گفت: در حال حاضر قیمت این محصول نسبت به دو هفته پیش نصف شده و برای کسانی که علاقه مند به استفاده از آن هستند زمان مناسبی برای خرید است.

وی افزود: البته قیمت این محصول به مرور زمان بازهم کاهش خواهد یافت و کسانی که عجله برای خرید ندارند بهتر است تا پایان آذر ماه دست نگه دارند.

میرفتاح با اشاره به اینکه رنگ مشکی براق آیفون بیشترین تقاضا را در بازار دارد، اظهار کرد: این رنگ از بقیه رنگ های گران تر است و به طور کلی 100 تا 150هزار تومان بیش از سایر رنگ ها به فروش می رسد.

وی ادامه داد: نسخه پلاس 32 گیگابایتی این محصول نیز متقاضیان زیادی دارد و دلیل آن مجهز بودن به دوربین دوگانه است که ظاهر آن را نسبت به نسخه معمولی متمایز کرده است.

این فعال بازار با اشاره به اینکه واردکنندگان غیر قانونی نقش زیادی روی نوسان قیمت محصولات اپل دارند، گفت: اگر واردات آیفون به طور قانونی صورت گیرد قیمت های آن ثبات خواهد داشت.

این فروشنده در پاسخ به این سوال که آیا شرکت هایی که با عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش آیفون فعالیت می کنند، مجوز قانونی دارند؟ گفت: گارانتی هایی که در هنگام خرید آیفون به مشتریان ارائه می شود فقط جهت گران فروختن محصولات است و پس از وقوع مشکل برای دستگاه، هیچ خدماتی را به مشتریان ارائه نخواهند داد.

این فعال بازاری در پایان یادآور شد: در حال حاضر موقعیت مناسبی برای خرید مدل های قدیمی تر آیفون مثل SE و آیفون 6 است چون با ورود مدل جدید قیمت قدیمی تر ها به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده است.

قیمت آیفون 7 در بازار تهران :

نسخه 32 : 2.800.000 تومان
نسخه 128 : 3.030.000 تومان
نسخه 256 : 3.300.000 تومان

قیمت آیفون 7 پلاس:

نسخه 32 : 3.500.000 تومان
نسخه 128 : 4.150.000 تومان
نسخه 256 : 4.500.000 تومان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها