کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوت 8 برای خریداران نوت 7، نصف قیمت فروخته می‌شود


کد خبر : ۲۹۲۷۳دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۲۶۴۱۲۶ بازدید

شرکت کره ای سامسونگ برای دلجویی از افرادی که با خرید گوشی های نوت 7 روزهای پراضطرابی را پشت سر گذارده اند، اعلام کرده که گوشی جدید ...
نوت 8 برای خریداران نوت 7، نصف قیمت فروخته می‌شودنوت 8 برای خریداران نوت 7، نصف قیمت فروخته می‌شود

شرکت کره ای سامسونگ برای دلجویی از افرادی که با خرید گوشی های نوت 7 روزهای پراضطرابی را پشت سر گذارده اند، اعلام کرده که گوشی جدید نوت 8 را به نصف قیمت به آنان خواهد فروخت.

در دو ماه اخیر ده‌ها مورد از آتش سوزی و انفجار گوشی نوت ۷ به علت داغ شدن بیش از حد باتری آن گزارش شده و این امر به شهرت و اعتبار سامسونگ به طور جدی لطمه زده است. حتی فراخوان این شرکت برای تعویض گوشی های نوت ۷ هم کارساز نبود و حتی برخی گوشی های تعویض شده نیز منفجر شدند.

سامسونگ در نهایت با جمع آوری تمامی گوشی های نوت ۷ از بازار و تعویض این گوشی ها با گوشی های اس ۷ و اس ۷ اج تلاش کرد خریداران عصبانی را راضی کند. حال این شرکت می گوید افرادی که در آینده گوشی های گالکسی اس ۸ یا گالکسی نوت ۸ را خریداری کنند تنها باید نصف قیمت اعلام شده آنها را بپردازند.

این برنامه فعلا برای خریداران گوشی معیوب نوت ۷ در کره جنوبی اجرا می شود و مشخص نیست در آینده در دیگر کشورها هم اجرا خواهد شد یا خیر.

شرکت کنندگان در این برنامه بعد از امضای قرارداد دو ساله با سامسونگ و پرداخت هزینه ای به مدت ۱۲ ماه می توانند گوشی های اس ۷ و اس ۷ اج خود را به رایگان با گالکسی اس ۸ یا گالکسی نوت ۸ تعویض کنند. اگر خریداران بخواهند این گوشی ها را قبل از گذشت یک سال تغییر دهند باید هزینه استفاده از آنها تا ۱۲ ماه را بپردازند.

شرکت کنندگان در برنامه های مذکور خدمات پس از فروش ویژه ای را هم دریافت خواهند کرد. علاقمندان حداکثر تا ۳۰ نوامبر می توانند در برنامه یاد شده ثبت نام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها