کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متهم پرونده نگین غرب فرار کرد


کد خبر : ۲۹۲۶۷دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۵۵۴۷۹۰ بازدید

رضا ریاضی یکی از دو متهم پرونده نگین غرب که در دادگاه بدوی به 12 سال حبس محکوم شده، فرار کرد؛ قاضی زرگر می‌گوید ان‌شاء‌الله این متهم ...

رضا ریاضی یکی از دو متهم پرونده نگین غرب که در دادگاه بدوی به 12 سال حبس محکوم شده، فرار کرد؛ قاضی زرگر می‌گوید ان‌شاء‌الله این متهم را دستگیر و به زودی محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید احمد زرگر در حاشیه همایش روز کارشناسان رسمی دادگستری در جمع خبرنگاران از صدور حکم جلب ریاضی متهم پرونده نگین غرب خبر داد و اظهار کرد: این فرد هنوز در مرجع تجدیدنظر، حکم قطعی دریافت نکرده است چون قرار بود همکاری کند.

رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با بیان اینکه به زودی دادگاه این فرد برگزار و محکوم می‌شود گفت: ریاضی در دادگاه بدوی به ۱۲ سال حبس محکوم شده است.
زرگر با اشاره به متواری شدن ریاضی اضافه کرد: ان‌شاء‌الله دستگیر می‌شود و حکمش را صادر می‌کنیم.

این قاضی دادگستری در پاسخ به این سئوال که برخی شکات مدعی شده‌‌اند دادگاه اجازه ورود وکلا به پرونده را نمی‌دهد گفت: اصلا چنین چیزی نیست و متاسفانه شکات، کم لطفی می‌‌کنند
.
زرگر ادامه داد: می‌خواهند برای یک پرونده ۵۰ نفر وکیل بگیرند که نمی‌شود و تمام وقت من گرفته می‌شود در حالیکه طبق قانون نمی‌توانند بیشتر از سه وکیل داشته باشند و الان هم سه وکیل در پرونده وجود دارد.

زرگر پیشتر درباره این پرونده گفته بود: این پرونده ۱۵ هزار نفر شاکی دارد که در حال حاضر با ۱۰ هزار نفر از شکات آن تسویه حساب شده است. در این پرونده حدود ۲ هزار واحد ساختمان نیمه‌کاره، تکمیل و به شکات داده شده است.

رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران همچنین در خصوص همکاری دو متهم پرونده گفته بود: آقای فروغی یکی از متهمان پرونده همکاری بسیار خوبی داشت و ما نیز با او کنار آمدیم. محکومیت وی به ۲۰ سال حبس در مرحله تجدیدنظر صادر و قطعی شد اما متهم درخواست آزادی مشروط کرد که با این درخواست موافقت شد و اکنون نیز با آزادی مشروط بیرون است ولی در اختیار دادگاه قرار دارد و همکاری می‌کند. متاسفانه آقای ریاضی دیگر متهم پرونده یک مقدار اذیت می‌کرد و همکاری نمی‌کرد اما این اواخر در حال همکاری است.

سخنگوی قوه‌قضائیه نیز روز گذشته در یکصدو و سومین نشست خبری خود از احتمال متواری شدن، ریاضی یکی از دو متهم این پرونده خبر داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها