کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلیل اختلالات اخیر اینترنت تهران چیست؟


کد خبر : ۲۹۲۶۱دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۱۴۱۲۷۳ بازدید

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تایید بروز اختلالاتی در اینترنت تهران که روز گذشته رخ داده بود، این موضوع را مربوط به مشکل فنی در برخی ...

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تایید بروز اختلالاتی در اینترنت تهران که روز گذشته رخ داده بود، این موضوع را مربوط به مشکل فنی در برخی قسمت‌های این شرکت دانست.

محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز در قالب همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل به ارائه‌ توضیحاتی درباره‌ امنیت زیرساخت‌های ارتباطی کشور پرداخت.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود عنوان کرد: روز گذشته شاهد بودیم با ایجاد مشکلی در ST۲ رخ داده بود حدود ۶۰ درصد ظرفیت اینترنت کشور در تهران از مدار خارج شد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این‌که این اتفاق در بخش پاور یکی از شبکه‌ها رخ داده و مرکز انقلاب را از دسترس خارج کرده بود، اظهار کرد: البته با توجه به اختلال در هیچ یک از استان‌های دیگر کشور مشکلی در دسترسی ایجاد نشد، در صورتی که شاید اگر چنین اتفاقی در سال گذشته رخ می‌داد شاید ۹۰ درصد ارتباطات کشور از دست می‌رفت.

آذری جهرمی با تاکید بر این‌که این اختلالات در مدت زمانی حدود ۲۵ دقیقه برطرف شده و شبکه به پایداری لازم رسیده، ادامه داد: با این وجود همچنان باید برای ارتقاء پایداری زیرساخت‌های خود تلاش داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها