کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصمیم‌های شرکت پست ایران برای سرویس‌ عادی


کد خبر : ۲۹۲۵۲دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶:۲۸۱۰۰۶ بازدید

شهروندان متعددی از عدم دریافت مرسولاتی که به شیوه عادی ارسال شده گلایه دارند، اما به گفته مسوولان مختلف شرکت پست این شرکت برای سرویس عادی ...

شهروندان متعددی از عدم دریافت مرسولاتی که به شیوه عادی ارسال شده گلایه دارند، اما به گفته مسوولان مختلف شرکت پست این شرکت برای سرویس عادی تنها موظف به تحویل مرسوله تا در ورودی آدرس مقصد است.

مطابق تعریف پستی، پست عادی به سرویسی اطلاق می‌شود که کلیه مراحل عملیاتی آن از تخلیه صندوق تا رهسپاری به مقصد و توزیع در در اصلی ورودی با انداختن نامه در حیاط یا صندوق پستی نصب شده در جلوی درب اصلی ورودی محل سکونت گیرنده صورت می‌پذیرد. (رسیدی به فرستنده در هنگام انداختن پاکت در صندوق یا هنگام توزیع از گیرنده اخذ نمی‌شود و اینگونه مرسولات قابل رهگیری و پیگیری و مشمول غرامت نمی‌شود).

با توجه به این‌که این سرویس جزو خدمات تکلیفی شرکت پست محسوب می‌شود، تنها تا در ورودی مقصد حمل و توزیع می‌شود و بدلیل تردد ساکنان در حیاط و مشاعات ساختمان، احتمال آسیب دیدگی یا مفقودی این نوع مرسولات افزایش می‌یابد. بر همین اساس شرکت پست بر تعبیه صندوق‌های پستی در مجموعه‌های مسکونی تاکید دارد.

مدیر کل مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست نیز در گفت‌وگویی با ایسنا از برنامه‌ریزی برای ارتقاء خدمات این سرویس اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تگ‌های RFID برای مرسولات عادی جهت رهیابی و کنترل و نظارت به انجام صحیح فرآیندهای داخلی تا مقصد را تهیه کنیم که البته این موضوع نیازمند هزینه‌هایی است که تلاش داریم آنها را از محل و منابع دولت تامین کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها