کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پلاک 146 روی تابلوی معاملات فرابورس درج شد


کد خبر : ۲۹۲۳۴یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱:۴۱۴۱۶ بازدید

شرکت مبین وان کیش از مجموعه شرکت‌های وابسته به شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران پس از پذیرش به عنوان یکصد و چهل و ششمین نماد ...

شرکت مبین وان کیش از مجموعه شرکت‌های وابسته به شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران پس از پذیرش به عنوان یکصد و چهل و ششمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس درج شد.

شرکت مبین وان کیش پس از پذیرش در فرابورس به عنوان به عنوان یکصد و چهل و ششمین نماد معاملاتی در گروه اطلاعات و ارتباطات بازار فرابورس با نماد معاملاتی "اوان" درج شد.

شرکت مبین وانت کیش در حوزه مخابرات فعال بوده و با استفاده از تجربه خود در حوزه بازاریابی بین المللی و نرم افزار تخصصی خود توانسته به عنوان ارایه کننده خدمات ارزش افزوده (VAS) همراه اول و تلفن ثابت در ایران محصولات متنوعی همچون خدمات ارزش افزوده پیامکی و صوتی مبتنی بر تلفن همراه، خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت،سیستم آموزش الکترونیکی ، ویدئو استریمینگ ، مدیا وای فای و استارت آپ را به مشترکان خود ارایه کند.

سود هر سهم پس از کسر مالیات این شرکت  با سرمایه یکصد میلیارد تومانی در پایان دوره مالی 94 بطور خالص مبلغ 894 ریال پیش بینی شده بود که در پایان این دوره مالی مبلغ 706 ریال محقق شده است.

شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران از مجموعه شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه ،سهامدار 99.99 درصدی شرکت مبین وان نت است.

این شرکت بنا دارد ابتدا 10 درصد سهام را در بازار دوم فرابورس به منظور کشف قیمت عرضه و در ادامه 10 درصد دیگر از سهام را در طول سال به فروش رساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها