کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپل هم بالاخره فبلت می‌سازد


کد خبر : ۲۹۲۳سه شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶:۳۲۳۲۵۱ بازدید

نباید این محصولات را با گوشی هوشمند آیفون 6 که قرار است در سپتامبر سال جاری وارد بازار شود، اشتباه بگیریم. مدل جدید گوشی هوشمند اپل یا Big iPhone احتمالا در ماه می به دست کاربران می‌رسد.
اپل هم بالاخره فبلت می‌سازداپل هم بالاخره فبلت می‌سازد

بر اساس گزارش منتشر شده در نسخه ژاپنی پورتال اینترنتی یاهو، شرکت اپل در نظر دارد مدل‌های جدیدی از گوشی هوشمند آیفون را عرضه کند که یکی از آن‌ها همراه با نمایشگر 5.7 اینچی یا بزرگتر به دست کاربران می‌رسد.

البته گفته شده است که نباید این محصولات را با گوشی هوشمند آیفون 6 که قرار است در سپتامبر سال جاری وارد بازار شود، اشتباه بگیریم. مدل جدید گوشی هوشمند اپل یا Big iPhone احتمالا در ماه می به دست کاربران می‌رسد.بر اساس این گزارش گفته می‌شود که شرکت اپل فبلت خود را به تراشه A8 مجهز نمی‌کند و در مقابل تراشه A7 که برای گوشی هوشمند آیفون 5S استفاده شد، برای این محصول نیز به کار گرفته می‌شود.

شایعات منتشر شده در حالی توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است همزمان اخباری در مورد تولید رایانه لوحی بزرگتر اپل موسوم به iPad Pro به گوش می‌رسد که احتمال می‌رود این محصول در ماه مارس عرضه شود.باید توجه داشت یکی از مواردی که اندروید توانسته است iOS اپل را پشت‌سر بگذارد، تجهیز دستگاه‌های الکترونیکی بزرگتر است. این طور به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد بخشی از بازار را که تاکنون از دست داده بود، دوباره به دست آورد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها