کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

این افراد را به تلویزیون دعوت نکنید


کد خبر : ۲۹۲۱۸یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۳۳۲۴۵۵ بازدید

مهمان‌های تلویزیونی در برنامه‌های گفتگو محور همیشه می‌توانند از اصلی‌ترین فاکتورهای جذابیت در دیده شدن یک برنامه تلویزیونی به‌حساب ...

مهمان‌های تلویزیونی در برنامه‌های گفتگو محور همیشه می‌توانند از اصلی‌ترین فاکتورهای جذابیت در دیده شدن یک برنامه تلویزیونی به‌حساب بیایند، طبیعتاً به همین میزان هر اتفاق خارج از چارچوبی که حول محور مهمان یک برنامه تلویزیونی بیفتد می‌تواند برای آن برنامه دردسرساز باشد. در این گزارش سری به چهره‌های تلویزیونی‌ زدیم که تجربه‌های مختلف در طول سالیان گذشته ثابت کرده است که دعوتشان در یک برنامه زنده می‌تواند برای عوامل آن برنامه تلویزیونی خطرناک و دردسرساز باشد؛ مهمان‌هایی که برخی از آنها رفتارهای غیرمعمول داشته‌اند، برخی دیگر حرف‌های خارج از چارچوب و نابجا زده‌اند و بعضی دیگر هرز گاهی لابه‌لای داشتن صراحت لهجه در جملاتشان مرز باریک بین رک‌گویی را با رکیک گویی اشتباه گرفته‌اند.

اکبر عبدی
او یکی از حاشیه‌ساز ترین مهمان‌های چند سال اخیر سیما بوده به‌گونه‌ای که کمتر برنامه‌سازی در تلویزیون وجود دارد که بعد از دعوت این مهمان به برنامه‌اش از ترکش‌های کلامی این بازیگر قدیمی بی‌نصیب بماند. یکی از ویژگی‌های حضور اکبر عبدی در برنامه‌های سیما این است که این بازیگر قدیمی از آنتن زنده برای زنده کردن چک‌های وصول نشده و بدهکاری‌های همکارانش استفاده می‌کند به‌غیراز محمدرضا شریفی‌نیا که همیشه پای ثابت گلایه‌ها و شکوائیه‌های این بازیگر بوده است. جدیدترین جنجالی که به‌واسطه حضور اکبر عبدی در تلویزیون به پا شد حضور او در برنامه «خوشا شیراز» شبکه فارس بود که آقای بازیگر این بار در بین خاطراتش مسعود فراستی را موردعنایت قرارداد و از بدهکاری قدیمی این منتقد به خودش در سال‌های گذشته حرف زد و حتی از افشای زندگی خانوادگی فراستی هم نگذشت و همه‌چیز را روی آنتن زنده برای مردم برملا کرد. به‌غیراز فراستی او پیش‌ازاین در یک برنامه تلویزیونی مسعود اطیابی را نیز مورد خطاب قرار دارد و از خوردن حقش توسط او پیش مردم شکایت کرد؛ اما حضور اکبر عبدی فقط به صحبت درباره بدهکاری‌هایش ختم نمی‌شود طوری که اگر سرچی در گوگل داشته باشید برنامه‌های زیادی را خواهید دید که به خاطر صحبت‌های نابهنگام این بازیگر خبرساز شده است یکی از آنها، صحبت‌های او درباره سفر حج او بود که واکنش‌های زیادی داشت و باعث دلخوری عرب‌زبان‌های زیادی در داخل و خارج کشور شد و کار را به‌جایی رساند که خود اکبر عبدی هم ضمن عذرخواهی از مردم عنوان کرد که خودش هم در جریان زنده‌بودن پخش برنامه نبوده است.

علی پروین
اگر کمی اهل فوتبال باشید و حواشی بازی‌های این مستطیل سبز را پیگیری کنید به‌مرورزمان و با پیگیری اخبار در جریان ادبیات خاص و منحصربه‌فرد علی پروین قرار خواهید گرفت برای همین کافی است نگاهی به دوران سرمربی‎گری این ستاره قدیمی در تیم پرسپولیس بیندازید تا بینید که تمام بازیکنان این مربی در صورت نتیجه نگرفتن در 45 دقیقه اول به توصیه‌های فنی آقای پروین در رختکن اذعان داشتند به‌طوری‌که همین توصیه‌های فنی بین دونیمه با ادبیات خاص علی پروین منجر به تغییر نتیجه و حتی برد تیم پرسپولیس می‌شد. تا جایی که همین خصوصیات و همین ادبیات ویژه علی پروین در تمام این سال‌ها باعث شده تا او در هیچ برنامه‌ای به‌صورت زنده حضور نداشته باشد و تهیه‌کننده‌ها ترجیح بدهند که با برنامه‌های ضبطی از حضور آقای مربی مستفیض شوند و در دعوت او به برنامه‌های زنده ریسک نکنند.

مسعود فراستی
حضور مداوم و پیوسته او در قاب سیما باعث شده است که این منتقد جنجالی و پرحاشیه نیاز به معرفی نداشته باشد منتقدی که همیشه اظهارنظرهایش درباره آثار هنرمندان نه‌تنها شبیه به ادبیات ژورنالیستی نبوده است که حتی در بیشتر مواقع به ادبیات کوچه و خیابانی نیز پهلو زده است تا جایی که همیشه لحن این منتقد خودش دستمایه منتقدین برنامه تلویزیونی «هفت» بوده است. از جنجالی‌ترین اظهارنظرهای فراستی در طول چند سال گذشته می‌توان به صحبت‌های او درباره «جرم» مسعود کیمیایی و «دونده زمین» کمال تبریزی اشاره کرد که با واکنش‌های بسیار زیادی روبه‌رو شد؛ اما نکته جالب‌توجه درباره این منتقد پرحاشیه اینجاست که از زمان پیدایش «هفت» تا به حال این برنامه سه تیم سازنده مختلف را به خود دیده است که در بین همه این تغییر و تحول‌ها این تنها مسعود فراستی بوده است که با اقتدار در قاب زنده این برنامه به کار خودش ادامه داده است.

محمد مایلی کهن
اما این مربی همیشه شاکی را نیز می‌شود به لیست مهمان‌های خطرناک برای دعوت در برنامه‌های تلویزیونی اضافه کرد برای آشنایی بیشتر با روحیات این مربی قدیمی کافی است نگاهی به بیانیه تند و تیز او در چندساله گذشته بیندازید تا با الفاظ جدیدی مثل گروهبان قند علی و گنده باقالی آشنا شوید اما این لحن و ادبیات جناب مربی فقط به رسانه‌های مکتوب ختم نمی‌شود تا جایی که چشمه‌هایی از آن را می‌توان در برنامه‌های زنده تلویزیونی نیز دید که آخرین نمونه آن به برنامه «نود» مربوط می‌شود، شبی که در آن محمد مایلی کهن عادل را با لفظ کی‌روشی پور خطاب کرد و با یک جمله تند و تیز مجری برنامه را موردعنایت قرارداد.

بهنوش بختیاری
اگر کمی مصاحبه‌ها و کارهای بهنوش بختیاری را دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد که این بازیگر سینما و تلویزیون در میان مردم به عنوان نمونه بارز یک فرد احساساتی شناخته می‌شود تا جایی که همین احساسات غلیظ خانم بازیگر در چند برنامه تلویزیونی کار دست او داده و بعضاً برای عوامل برنامه نیز دردسرساز بوده است.به عنوان مثال می‌توان به حضور بهنوش بختیاری در اختتامیه «ماه‌عسل» 92 اشاره کرد، برنامه‌ای که بختیاری در آن به‌قدری منقلب شد که به گذشته تلخ و بی‌توجهی هایی که خانواده‌اش در دوران جوانی نسبت به او داشته اعتراف کرد. اما آخرین نمونه آن به حضور او در برنامه زنده «سه ستاره» برمی گردد، بهنوش بختیاری در این برنامه هم مجدداً هیجان زده شد و در بین خاطره گویی‌هایش اعلام کرد که به خاطر زود رسیدن به برنامه به‌جای تاکسی مجبور به گرفتن موتور شده است خاطره‌ای که تعریف کردن آن مجری برنامه را هم حسابی دستپاچه کرد.

مهدی توتونچی
مهدی توتونچی که برخلاف نمونه‌های بالا این بار نه در قالب مهمان برنامه که در جایگاه مجری یک برنامه تلویزیونی با اجرای منحصر به‌ فردش از ریو توانست برای تلویزیون حادثه‌ساز باشد. تا جایی که اعلام خبر او و همکارانش درباره درگذشت احسان علیخانی روی آنتن زنده حسابی جنجال به پا کرد و بازتاب‌های زیادی داشت به‌قدری که این بار برخلاف گذشته، این شبکه‌های مجازی بودند که خبر اعلام‌شده در رسانه ملی را تکذیب کردند و برای مخاطبان دست به شفاف‌سازی زدند.

پرفسور کردوانی
استاد کردوانی در طول این چندساله جزو کسانی است که به‌ واسطه علم و تخصصش در زمینه کویرشناسی پای ثابت برنامه‌های تلویزیونی است تا با لحن و ادبیات خودمانی و شیرین برایمان از بحران بی‌آبی و طریقه درست مصرف توضیح دهد اما یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد تا این چهره ماندگار را در لیست مهمانان دردسرساز سیما بگذاریم غیرقابل‌پیش‌بینی بودن پرفسور کردوانی است تا جایی که تجربه در یکی دو برنامه زنده ثابت کرده است که اگر پرفسور کردوانی به شکل ناگهانی و بی هماهنگی حین پخش زنده، برنامه شما را ترک کرد نباید زیاد تعجب کنید.

فرزاد حسنی
او به‌خودی‌خود همیشه یکی از جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین مجری‌های تلویزیون بعد از انقلاب بوده است تا جایی که مصاحبه‌های پر سر و صدای او با مهمانش باعث شد که فرزاد حسنی چیزی قریب به هشت سال در ممنوع‌التصویری به سر ببرد و حضورش در برنامه‌های زنده تلویزیونی به اجرای سالانه ویژه‌برنامه‌های تحویل سال محدود شود. اگر به دنبال مصداق‌های عینی از لحن و ادبیات فرزاد حسنی روی آنتن زنده می‌گردید کافی است گفت‌وگو او با سردار رادان را به یاد بیاورید و همین اواخر نحوه برخوردش با مهمان برنامه «اکسیر» را به خاطر داشته باشید اتفاقاتی که هرکدامش هم برای فرزاد حسنی و هم برای برنامه‌سازان تلویزیون تبعات زیادی داشت.

علی اصحابی
بااینکه حضور چندان پرشمار و متعددی در تلویزیون نداشته است اما در همین یکی دو برنامه‌ای که در برنامه‌های زنده تلویزیون حضور داشت، به‌قدر کفایت جنجالی و حاشیه‌ساز شده است برای همین اگر اسم علی اصحابی را در اینترنت سرچ کنید یکی از اولین چیزهایی که قطعاً با آن روبه‌رو خواهید شد اجرای به‌یادماندنی و عجیب‌وغریب او در شبکه «شما» است، اجرایی که بیش‌ازپیش اسم این خواننده را سر زبان‌ها انداخت.

اکبر میثاقیان
شاید در طول یکی دو سال گذشته به خاطر حضور نداشتن اکبر میثاقیان در لیگ برتر کمتر او را در قاب برنامه‌های سیما دیده باشیم اما نکته‌ای که درباره او وجود دارد این است که این شخصیت ورزشی هم جزو آن دسته از افرادی است که ادبیات و رفتارش همیشه دست‌مایه حواشی زیادی در رسانه‌ها بوده است که از جنجالی‌ترین آنها می‌شود به حضور او دریکی از برنامه ورزشی اشاره کرد که جمله غیرقابل پخش و رکیک این مربی روی آنتن زنده به مجری برنامه، مایه شگفتی شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها