کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعات مک‌بوک جدید اپل قبل از عرضه رسمی لو رفت


کد خبر : ۲۹۲۱۳یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۴۷۱۹۴۶ بازدید

اگر چه اپل به طور رسمی خبرنگاران را به نشست 27 اکتبر خود برای رونمایی از یک محصول جدید دعوت کرده، اما ویژگی های لپ تاپ جدید ...
اطلاعات مک‌بوک جدید اپل قبل از عرضه رسمی لو رفتاطلاعات مک‌بوک جدید اپل قبل از عرضه رسمی لو رفت

اگر چه اپل به طور رسمی خبرنگاران را به نشست 27 اکتبر خود برای رونمایی از یک محصول جدید دعوت کرده، اما ویژگی های لپ تاپ جدید مک بوک که قرار است در این نشست معرفی شود در وب منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل مک بوک جدید خود را در سه مدل متفاوت عرضه می کند. یکی مک بوک پروی 13 اینچی، دیگری مک بوک پروی 15 اینچی و دیگری مک بوک 13 اینچی.

از جمله امکانات جالب مک بوک پروهای تازه اپل می توان به نمایشگر لمسی حساس به شرایط تماس اشاره کرد. از این طریق برخی کارکردهای کلیدی برخی دکمه ها و میان برهای آنها به نمایشگر لمسی منتقل شده است. علاوه بر این برای شناسایی هویت کاربران از قابلیت TouchID استفاده می شود.

استفاده از پرت USB-C برای شارژ و اتصال دیگر ابزار جانبی و کاهش قابل توجه وزن و ضخامت از جمله دیگر ویژگی های سه مدل مک بوک پرو خواهد بود.

اگر چه معرفی مک بوک های تازه چهار روز دیگر انجام می شود، اما عرضه عمومی آنها به بازار در نیمه اول سال 2017 صورت می گیرد. هنوز مشخص نیست قیمت این لپ تاپ ها چقدر خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها