کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

ارزش خرید رنو ساندرو در بازار ایران چقدر است؟

کدخبر:۲۹۱۹۷یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۴۷۹۴۹۴ بازدید

رنو ساندرو را می‌توان خواهر تندر‌90 دانست، خودرویی که بر روی پلت‌فورم تندر‌90 توسعه پیدا کرد و دو سال بعد از معرفی این خودرو وارد بازار جهانی ...

هفته‌ نامه تجارت‌فردا- رنو ساندرو را می‌توان خواهر تندر‌90 دانست، خودرویی که بر روی پلت‌فورم تندر‌90 توسعه پیدا کرد و دو سال بعد از معرفی این خودرو وارد بازار جهانی شد. البته ورود این خودرو به بازار ایران با تاخیر فراوانی همراه بود.

ابتدا قرار بود این محصول همزمان با سایت‌های اصلی رنو در ایران تولید شود ولی تاخیر در قرارداد رنو در سال 1385 جلو این عرضه همزمان را گرفت. این تاخیر تا آنجا پیش رفت که نسل بعدی ساندرو هم در جهان معرفی شده بود ولی همچنان ساندرو نسل اول در ایران تولید نشده بود. ساندرو نسل جدید از نظر پلت‌فورم تغییرات اساسی نسبت به ساندرو نسل اول دارد. برای همین شرکت پارس‌خودرو و رنو اگر می‌خواستند ساندرو نسل جدید را در ایران تولید کنند هزینه تولیدشان آن‌گونه که مدیران این دو شرکت اعلام کرده‌اند افزایش می‌یافت، برای همین مدیران این دو شرکت در زمانی که ساندرو نسل دوم در جهان تولید می‌شد، نسل اول این خودرو را در ایران تولید کردند.

با اینکه ساندرو نسل اول از برادر خود تندر‌90 ظاهر بهتری دارد ولی اگر ساندرو نسل دو به جای نسل اول در ایران تولید می‌شد مصرف‌کنندگان ایرانی با خودرو بسیار زیباتر و امروزی‌تر روبه‌رو بودند. غیر از این مورد برای عرضه ساندرو در هر دو مدل دستی و اتوماتیک هم میان مدیران پارس‌خودرو و رنو اختلاف عقیده بروز کرد.

 رنو ساندرو اتوماتیک

مدیران رنو می خواستند خودرو را ارزان‌تر عرضه کنند اما مدیران پارس‌خودرو برای آنکه بازار محصول چینی‌شان یعنی برلیانس به هم نخورد می‌خواستند قیمت خودرو بیشتر شود، در نهایت ساندرو دنده‌ای 43 و ساندرو اتوماتیک 49 میلیون تومان عرضه شد، که به ترتیب قیمت هر دو مدل نسبت به تندر‌90 دنده‌ای و اتوماتیک پنج و دو میلیون تومان بیشتر شد. شاید اگر این دو خودرو با قیمتی معادل تندر‌90 در بازار خودرو ایران عرضه می‌شد مصرف‌کنندگان ایرانی گزینه بسیار بهتری نسبت به امروز برای خرید داشتند. البته همچنان هم ساندرو یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید در بازار زیر 50 میلیون‌تومانی در ایران است. برای اینکه بفهمیم آیا خرید این خودرو مناسب است یا نه، به سراغ تست خودرو رفتیم.

به همین منظور، یک خودرو ساندرو اتوماتیک به مدت دو روز در خیایان‌های تهران در سخت‌ترین شرایط ترافیکی و با کولر روشن مورد آزمایش قرار گرفت.
 

پیش از تست

اگر بخواهیم ساندرو را از نظر ظاهری بررسی کنیم باید این خودرو را با رقیب اصلی‌اش در بازار یعنی پژو 206 مقایسه کنیم.

طراحان رنو در این خودرو هم مانند تندر‌90 بیش از حد از خطوط شکسته استفاده کرده‌اند، شاید همین استفاده سبب شده با اینکه این خودرو ظاهر بسیار بهتری نسبت به تندر‌90 دارد اما همچنان نمی‌توان این خودرو را محصولی زیبا دانست.
 

 مشخصات ساندرو اتوماتیک

در ساندرو استفاده از خطوط استخوانی همراه با حجم‌های منطقی و به دور از اغراق بیشتر در دستور کار طراحان قرار گرفته که نتیجه‌اش ابعادی بزرگ‌تر در مقایسه با پژو 206 است. با این همه پژو 206 همچنان از ساندرو با اینکه طراحی آن به یک دهه پیش از ساندرو باز‌می‌گردد، زیباتر است. البته نوع طراحی ساندرو سبب شده این خودرو نسبت به پژو 206 هم صندوق بزرگ‌تری داشته باشد هم فضای سر‌نشینان به‌طور منطقی‌تری افزایش یافته باشد.

ساندرو به راحتی در نمای رو به رو و میانی نمره قبولی می‌گیرد، اما در نمای پشت حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. به طوری که عده‌ای آن را می‌پسندند و عده‌ای به هیچ وجه آن را زیبا نمی‌دانند. این حساسیت زمانی به اوج می‌رسد که بخواهید این نما را با خطوط حساب‌شده در پشت 206 مقایسه کنیم که در اینجا هم پژو 206 برنده میدان است.

در فضای داخلی هم همین رویه تکرار شده. طراحی داخلی ساندرو از برادر بزرگ‌ترش تندر‌90 الهام گرفته شده و همان خطوط برای طراحی خودرو دنبال شده با این تفاوت که سعی شده بیشتر بر روی زیبایی و کیفیت متفاوت بخش‌های مختلف خودرو تاکید شود، در نتیجه طراحی داخلی ساندرو بهتر از تندر‌90 است. اما همچنان طراحی داخلی خودرو که به کاربردی بودن و فضای داخلی بیشتر تاکید دارد ضعیف‌تر از طراحی زیبا اما کوچک 206 است. در واقع داخل ساندرو ساده‌تر از پژو 206 ولی راحت‌تر و کاربردی‌تر است.

 ساندرو اتوماتیک

ساندرو  از نظر پلت‌فورم تغییرات اساسی نسبت به ساندرو نسل اول دارد. برای همین شرکت پارس‌خودرو و رنو اگر می‌خواستند ساندرو نسل جدید را در ایران تولید کنند هزینه تولیدشان آن‌گونه که مدیران این دو شرکت اعلام کرده‌اند افزایش می‌یافت، برای همین مدیران این دو شرکت در زمانی که ساندرو نسل دوم در جهان تولید می‌شد، نسل اول این خودرو را در ایران تولید کردند. با اینکه ساندرو نسل اول از برادر خود تندر‌90 ظاهر بهتری دارد ولی اگر ساندرو نسل دو به جای نسل اول در ایران تولید می‌شد مصرف‌کنندگان ایرانی با خودرو بسیار زیباتر و امروزی‌تر روبه‌رو بودند.

از نظر ارگونومی ساندرو وضعیت متوسطی دارد. صندلی‌ها در این خودرو راحت‌تر از پژو 206 است و فضای پای سرنشینان عقب هم بسیار بیشتر است. البته کلیدهای شیشه‌های برقی جلو، قفل مرکزی و گرم‌کن شیشه عقب بزرگ‌تر از حد معمول هستند و به نظر می‌رسد تنها برای پر کردن بخشی از کنسول نصب شده‌اند ضمن آنکه چیدمان کلیدها هم پراکنده است و در ابتدا، کمی باید به دنبال بعضی از دکمه‌ها بگردید. استفاده از رنگ نقره‌ای هم در تزیینات داخلی خودرو به جای اینکه به بهتر شدن طراحی کمک کند عملاً به صورت عکس عمل کرده است.

ساندروی تولیدی در ایران از موتور 1600 سی‌سی تندر‌90 با نام K4m استفاده می‌کند که فعلاً بهترین موتور 1600 سی‌سی در بازار خودرو ایران است. این موتور از نظر قدرت، و دوام تاکنون بهترین خروجی را در ایران از خود نشان داده و در عمل یک موتور بسیار کار‌آمد، با‌دوام و کم‌مصرف است. این موتور در خودرو که مورد تست قرار گرفته از یک گیربکس اتوماتیک رنو استفاده می‌کند که نیرو را به سبک تمام خودروهای فرانسوی به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

برای سیستم تعلیق هم مشابه تندر‌90 بر روی این خودرو کار شده و تنها برخی از ضرایب با توجه به وزن و ابعاد متفاوت خودرو نسبت به تندر‌90 تغییراتی کرده است. از همین رو تعلیق جلو به صورت مک فرسون جناقی تعریف‌ شده که برای افزایش ایمنی به سامانه آنتی‌رول بار نیز مجهز شده است. تعلیق عقب شامل فنرپیچ‌های میله‌ای تقویت‌شده و خفه‌کن‌های عمودی است.
 

تست خودرو

تست خودرو در شمال غربی تهران آغاز شد. در این شرایط خودرو از نظر فرمان‌پذیری در جاده‌های پر‌پیچ‌و‌خم با شیب زیادمورد بررسی قرار گرفت و موتور خودرو هماهنگی مناسبی با گیربکس داشت، همچنین خودرو فرمان‌پذیری مناسبی در گذر از پیچ‌ها را با سرعت زیاد در سرازیری‌ها از خود نشان داد.

البته به دلیل انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و نوع طراحی خودرو، در سرعت‌های زیاد و در پیچ‌های تند پشت خودرو کمی سر می‌خورد که برای چنین خودرویی طبیعی است، در مجموع اگر بخواهیم فرمان‌پذیری این خودرو را نسبت به پژو 206 بررسی کنیم می‌توان گفت فرمان‌پذیری این خودرو نسبت به پژو 206 بسیار بهتر است و احساس عدم تعادل در پیچ‌های تند که هنگام رانندگی با پژو 206 احساس می‌شود، در این خودرو به صورت بحرانی حس نمی‌شود.

 بررسی ساندرو اتوماتیک

البته همچنان باید دقت کنیم که در زمان رانندگی با این خودرو در پیچ‌های تند سوار یک خودرو طراحی‌شده توسط یک شرکت فرانسوی هستیم. هندلینگ این خودرو در هر حال از محصولات هاچ‌بک خودرو‌سازان آلمانی مانند اپل کورسا کمتر است و لیز خوردن چرخ عقب خودرو در پیچ‌های تند بیشتر از خودرویی مانند اپل کورسا حس می‌شود.

در زمینه سیستم تعلیق، ساندرو با وجود گذر از سرعت‌گیرهای معمول تهران، تا حدودی نرم عمل کرده و تکان‌هایی ناگهانی را به اتاق وارد نمی‌کند. ضمن اینکه می‌تواند ضربه‌های آسفالت مخملی شهر را به خوبی در خود جذب کند. در سرعت‌های زیاد خودرو تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت حس پایداری خوبی به راننده انتقال می‌دهد، این در حالی است که اگر سوار پژو 206 شده باشید و سرعت خودرو به بیش از 80 کیلومتر در ساعت برسد، کاملاً عدم تعادل خودرو را حس می‌کنید.

در برخورد با پستی و بلندی‌های خیابان هم حس سواری با ساندرو بسیار بهتراز پژو 206 است و نرمی این خودرو را در گذر از خیابان می‌توان با خودرویی مانند دوو سیلو در بازار ایران مقایسه کرد. در زمینه موتور و کشش موتور هم، قدرت کافی به‌نظر می‌رسد و نیازهای راننده را می‌تواند برای چنین خودرویی تامین کند. خودرو حتی در بحرانی‌ترین حالت یعنی قرار‌گیری در ترافیک طولانی‌مدت در شیب‌های تند با کولر روشن هم دچار مشکل اساسی نشد و هیچ‌گاه دمای آب موتور به درجه بحرانی نرسید، اتفاقی که برای پژو 206 در ترافیک‌های تهران با کولر روشن بسیار دیده می‌شود.

گیربکس ساندرو اتوماتیک

خودرو حتی با کولر روشن و در شیب‌های تند هم عملکرد مناسبی از خود نشان می‌داد. اگر بخواهیم بیشتر به رفتارهای اتومبیل در طول گذر از راه‌های شهری بپردازیم، باید به گیربکس بسیار خوب ساندرو اشاره کرد. این گیربکس در مقایسه با گیربکس اتوماتیک پژو 206 برتری کامل را در زمینه زمان و نحوه تعویض دنده دارد.

بیشتر مالکان پژو 206 اتوماتیک از ضربه‌های شدید در زمان تعویض دنده‌ها خصوصاً هنگام کم کردن دنده‌ها گلایه دارند. این ضربه‌ها به گونه‌ای است که گویی اتومبیلی از پشت به خودرو شما برخورد کرده اما در ساندرو این مورد رخ نمی‌دهد. گیربکس این خودرو تیپ ترونیک است به این معنی که راننده امکان تعویض دنده را به صورت دستی نیز دارد.

هرچند هنگام انتخاب تعویض دستی، در زمان رسیدن دور موتور به محدوده غیرمجاز دنده به‌طور خودکار عوض می‌شود ولی با انتخاب این گزینه می‌توانید تا حدودی در عملکرد گیربکس دخالت کنید. با استفاده از حالت تیپ ترونیک در زمان‌هایی که می‌خواهید دنده مناسب را به خودرو بدهید می‌توانید در سرازیری‌ها تسلط بیشتری بر رفتار اتومبیل داشته باشید البته هنگام سبقت‌گیری در جاده‌های  کوهستانی نیز امکان فرار از موقعیت‌های خطرناک را پیدا خواهید کرد.

همچنان مکث کوتاهی که تقریباً در گیربکس‌های تیپ ترونیک بین فشردن اهرم توسط راننده و تعویض دنده‌ها وجود دارد، در ساندرو هم دیده می‌شود اما در مجموع می‌توان گیربکس ساندرو را جزو نقاط قوت خودرو دانست. که برای شهر پرترافیکی مانند تهران بسیار مناسب است.

موتور ساندرو اتوماتیک

در گیربکس اتوماتیک جدید امکانی برای رانندگی اسپورت یا اقتصادی برای رانندگان فراهم می‌شود و در هر حالت بر اساس نیاز راننده زمان تعویض دنده و ضرایب آن تغییر می‌کند. چنین موردی در گیربکس اتوماتیک ساندرو وجود ندارد با این همه اگر راننده پدال گاز را تا انتها فشار دهد مدل تعویض دنده در گیربکس اتوماتیک ساندرو تغییر می‌کند و عملاً گویی خودرو در حالت اسپورت به تعویض دنده می‌پردازد. در این زمان صدای موتور به شدت تغییر کرده و خشن می‌شود و حس رانندگی اسپورت‌تری را به راننده می‌دهد. البته در زمان‌هایی که از این روش استفاده نکنید صدای موتور بسیار نرم و منطقی است و میزان نفوذ صدای موتور به داخل کابین هم کم است.

یکی از نکات قوت ساندرو سیستم ترمز بسیار قابل اعتماد این خودرو است. حتی در ترمز آنی در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت خودرو به واسطه کمک‌گیری از سیستم ای‌بی‌اس با کمترین انحراف و کمترین طول خط ترمز متوقف می‌شود. ایمنی این خودرو هم مشابه تندر‌90 سه‌ستاره ایمنی است و در خودرو دو کیسه هوا تعبیه شده است.

ساندرو اتوماتیک

 سوخت خودرو توسط شرکت سازنده در سیکل ترکیبی 8.5 لیتر اعلام شده. البته در زمان تست نگارنده با توجه به گازهای نا‌متعارف برای تست خودرو و قرار‌گیری خودرو در ترافیک‌های سنگین با کولر روشن این میزان مصرف سوخت 9.5 لیتر در 100 کیلومتر اندازه‌گیری شد که این عدد برای یک خودرو اتوماتیک منطقی به‌نظر می‌رسد. معمولاً خودروهای اتوماتیک نسبت به خودروهای دنده دستی یک تا 1.5 لیتر مصرف سوخت بیشتری دارند.

برای شتاب‌گیری هم عدد اعلام‌شده توسط شرکت سازنده 11.5 برای شتاب صفر تا صد است. این عدد توسط نگارنده با کولر روشن حدود 14 ثانیه اندازه‌گیری شد، در همین شرایط شتاب صفر تا 50 کیلومتر هم شش ثانیه اندازه‌گیری شد که این عدد برای یک خودرو اتوماتیک شهری با کولر روشن عدد متوسطی محسوب می‌شود.

در کل می‌توان گفت خودرو ساندرو با وجود اینکه به اندازه پژو 206 زیبا نیست و به اندازه تندر‌90 اتوماتیک جادار نیست اما اگر فردی به دنبال خودرو اتوماتیک هاچ‌بک برای محیط‌های شهری در ایران باشد و از طرفی اهل سفر هم باشد، ساندرو فعلاً بهترین گزینه برای بازار زیر 50 میلیون تومان در ایران است، البته اگر قیمت این خودرو ارزان‌تر بود یا نسل جدیدتر این خودرو در ایران عرضه می‌شد مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانستند گزینه بسیار منطقی‌تری را نسبت به آنچه هم‌اکنون دارند تجربه کنند.

 کابین ساندرو اتوماتیک

کابین  

طراحان رنو در این خودرو هم مانند تندر‌90 بیش از حد از خطوط شکسته استفاده کرده‌اند، شاید همین استفاده سبب شده

با اینکه این خودرو ظاهر بسیاربهتری نسبت به تندر‌90 دارد،همچنان نمی‌توان آن را محصولی زیبا دانست. 

 پشت آمپر ساندرو اتوماتیک

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

amiran: 1395/8/209:30:28،
239
13
به قیمت یه عمر کارگری و صبح تا شب دویدن یه ملت نمیارزه.
مفت گران: 1395/8/210:10:51،
166
22
این ماشین برای مستضعفین کشورهای آمریکای جنوبی مثل شیلی و اکوادرو و ... و مستضعفین اروپای شرقی وهند طراحی شده ، ولی در ایران که به پراید میگن ماشین ، این رنوی لگن به نظرشون خوب میاد !!!
نیما: 1395/8/212:15:52،
53
18
نمای زیبای داشبورد جلوش را عشقه فقط !!!

بیرونش رو هم که دیگه !!!
علی: 1395/8/212:35:27،
45
9
آخه اگه مدل 2017 ساندرو تو ایران تولید میشد آدم نمی سوخت!
واقعا چه تدابیر سازنده ای داریم که ماشین ارزان قیمت اروپا رو باید به قیمت گزاف بخریم!!
پردیسی: 1395/8/212:53:39،
45
10
15 میلیون زیادشه
از آفریقای جنوبی: 1395/8/217:02:47،
41
7
رنو ساندرو مدل 2017 با اتاق جدید در کشور آفریقای جنوبی به قیمت 34 میلیون تومان عرضه می شود و ساندروی قدیمی که در ایران وجود دارد فقط تا 2015 دراین کشور عرضه می شد که آن مدل هم با قیمت زیر 28 میلیون تومان خرید وفروش می شود.
واقعا" خیلی عجیب است که نمونه قدیمی ساندرو در ایران تولید وبا 10 الی 15 میلیون تومان گرانتر از ساندرو اتاق جدید2017 فروخته می شود !!!
این موضوع نشان می دهد که ملت آفریقای جنوبی با اینکه سالها مستعمره بوده است نسبت به ایران از رفاه و شرایط خیلی بهتری در زندگی برخوردار هستند.
amin: 1395/8/209:48:40،
78
20
چه خواهر زشتی هم داره این تندر، از برادر به این خوشگلی خواهر به این خوشگلی هم بعید نیست
نیسان املی: 1395/8/210:11:56،
46
63
این کلمه زشت خیلی مسخرست. اگه انتقادی داری بگو. نداری چینی تو سوار شو. با دکمه هاش بازی کن.
این خودرو اگه 30 تا 35 بود خوب بود. قیافشم از تیبا و سانگ یانگ و .... 100 تا خودروی بیریخت دیگه بهتره.
یه چیزی یاد گرفتن سریع میگن. زشته.
amin: 1395/8/210:27:29،
38
23
من نمیگیم همه میگن زشته و قیافه نخراشیده ای داره، در ضمن چینی هم ندارم سمند ef7 دارم
نیسان املی: 1395/8/211:16:35،
26
24
الان قیافه سمند با این چقدر فرق داره ؟؟!!!!
مازیار: 1395/8/217:33:47،
17
11
پاسخ به امین
شما که سمند EF7 سوار میشی تندر به چالش میکشی؟ خخخخخخ
فکر کردم ژاپنی آلمانی سواری
تندر هر چی باشه از بقیه ایرانی ها بهتره
میدونی سمند فقط تو طراحی بدنه چقدر ایراد داره؟
با اون موتوری که همش تو دنده سنگین کپ داره
داور وسط: 1395/8/222:29:05،
7
7
دوا نکنین ماشین از دید خیلیا اول ظاهرش خوشگل باشه دوم موتور و ایمنی و ....از حق نگذریم تندر 90 ماشین خوبیه افت قیمتی بسیار کمی داره این ینی خودشو بین مردم خوب نشون داده و دارای قطعات باکیفیتیه .
چون قیافش بده و به ندرت احتیاج به تعویض قطعه پیدا می کنه چینیام زیاد تو بند تولید قطعاتش نیستن و این خوبه
من از ایراداتش به کمیاب بودن قطعات ،صندلی های ارزون،
قیافه مثلثی و قوطیی می تونم اشاره کنم؟
فرزاد: 1395/8/209:53:02،
122
9
نیتت خداوکیلی چیه ؟ این متنو پای همه لگنا مینویسی فقط اسم لگنشو عوض میکنی . همشونم 4000 کیلومتر تو 4 سال رفتن و فقط آب و روغن عوض کردن :)))
سهیل: 1395/8/209:57:45،
56
18
هندلینگ ساندرو نسل یک از پژو 206 بهتره !!!!! تو سرعت بالای 80 تا تو 206 احساس عدم تعادل میکنید!!!!

عجب تبلیغ باهالی برا ساندرو میکنید .... عقب ال 90 رو زدن شده ساندرو، حالا دارید مدل دنده دستی رو 5 میلیون گرون تر از ال 90 میدید ...
قضاوت بامردم ....
محمد: 1395/8/212:31:09،
17
8
آره والا ، تبلیغ هم بلد نیستن بکنن ، درسته 206 یکم توی پیچ ها اونم توی سرعت های بالا امکان انحرافش هست ولی به جرات میشه گفت بهترین فرمان پزیری رو داره ،
تو سرعت 80 اگه جاده صاف باشه اصن میتونی فرمون رو ول کنی
hesam: 1395/8/212:41:09،
29
6
من هم ال نود داشتم هم پژو 206 صندوقدار..از نظر تعادل 206 صندوقدار یه سر و گردن بالاتره
حسين: 1395/8/210:00:07،
91
7
4 ساله داريش 4000 كاركرده !!!!!
سیاوش: 1395/8/210:05:38،
54
8
آقا يوسف اين مقايسه شما اشکال اساسی داره.
قدرت موتور سراتو 1600 و رنو فلوئنس و جيلی حداقل بين 10 تا 20 درصد از ساندرو بيشتره و گيربکس های پيشرفته تری هم دارن. لطفا در زمان تعريف کردن از چيزی کمی منطقی باشيد.
نیسان املی: 1395/8/210:08:26،
53
10
این داداشمون همونیه که میگقت ام وی ام دارم و فقط صفحه کلاج و روغن و بنزین عوض کردم. اینم یه روش جدیده برای تخریب کردن . جدی میگما.
تعریفای الکی میکنن. که اون خودرو خراب کنن. زیاد جدی نگیرید. خوب بیا قشنگ بگو این خودرو نمیارزه. چرا جک میگی.
علی: 1395/8/210:09:12،
31
8
4سال هست این ماشین اومده تو ایران که شما 4 ساله این ماشینو داری یوسف خان
شاید اسباب بازیش منظورته
یا نکنه خرید ئ فروش ماشین میکنی
شایدم کارمند شرکت داغون سایپا هستی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی: 1395/8/210:12:49،
32
26
واقعا معلومه طرفداران ال لگن و ساندرو و رنوی قلابیه داچیا چقدر ضریب هوشی بالایی دارند .
گوهريان: 1395/8/210:13:16،
52
44
ادم مگر عقلش كم باشه ٢٠٦ به قيمت ٣٧ رو ول كنه اين بي ريخت رو بخره ٤٥ .هر چند ٢٠٦ كيفيتش كم شده اما هنوز سالاره
مهیار: 1395/8/210:21:21،
40
7
۴ سال ۴۰۰۰ کیلومتر ؟
من دیگه حرفی ندارم
پدرام: 1395/8/210:25:45،
17
7
فورد فیستا رقیب ساندرو ! جک سال بود ... ساندرو اصن اجازه واردات تو آمریکا یا کانادا نداره ... آمریکا و کانادا جایی هست که اگه چهار چرخی اجازه واردات و فروش داشت اسمش میشه خودرو.... جهت اطلاع فورد فیستا با ماشینی مثل مزدا ۳ مقایسه میشه...ولی خب ساندرو تو ایران چهارچرخ خوبی هست.
1234: 1395/8/210:29:25،
17
8
با اين قيمتها ارزش خريد نداره...

براي داخل تهران كه احتمال تصادف هم زياده پرايد كافيه
سهراب: 1395/8/210:45:28،
19
19
به حضوردوستان می خواهم بگویم ال90 ماشین خوبی است من دوسال دارم فقط بنزین وروغن عوض کردم حتی گارانتی نرفتم تا 30000 تا کار کردم.
ناشناس: 1395/8/210:45:39،
16
19
حیف پول که بدی این اشغال را بخری نه امکاناتی دارد نه اپشنی دارد.نه قیافه دارد.تنها نمیشد گفت فقط کیفیت .یک خودرو باید یک زیبای هم داشته باشد.موتور که همون موتور ال نود اتاقش عوض شده اخه با چه قیمتی .ما مردم ساده حالا حالا باید بکشیم تا کی این اشغالها را هر طور که میخوان به ما می فذوشند.
سام: 1395/8/210:46:29،
19
10
چقدددددد زشته اين. خصوصا داخلش....
نکته سنج: 1395/8/210:52:20،
44
6
چی مصرف میکنی؟
منطقي: 1395/8/211:00:59،
11
7
قابل توجه ايرانجيب،ساندرو اولين بار سال ٢٠٠٩ روي پلت فرم لوگان در شركت داچيا طراحي شد(همين مدلي كه در ايران به فروش ميرسه) سال ٢٠١٣ نسل دوم و در حال حاضر نسل سومي هم با مدل ٢.١٧ طراحي شده ،اون عكس بالا هم احتمالا مربوط به رنو سيمبل هست كه در واقع نسل سوم داچيا لوگان ( طراحي شده در سال٢.١٣)هست و البته داچيا لوگان هم نسل چهارمش با مدل ٢.١٧ معرفي شده
علی: 1395/8/211:13:17،
21
7
چجهار سال 4000 کیلومتررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!! مگه دوچرخه بوده
emad: 1395/8/211:20:55،
31
7
مگه ساندرو چند ساله اومده تو بازار که تو 4 ساله زیر پات هست!
دانيال: 1395/8/211:23:37،
30
7
اقا ساندرو ١ سأله داره توليد ميشه. تو چطوري ٤ سأله داريش.
رضا: 1395/8/211:43:51،
15
22
پاسخ به علي اقا
اقا من خودم ال لگن دارم درسته استهلاكش بالاس خصوصا در ديسك و صفحه اما كلا ماشين خوبيه جاداره حداقل نشيمن و رانندگي باهاش از هيوندا بهتره حالا زشته كلا كاري نداريم اما با پرايد و 206 قابل مقايسه نيست البته من 13 خريدم و به نسبت پولم ميگم الان شايد به نسبت 40 يا بيشتر حق با شما باشه.
hamid: 1395/8/211:54:31،
14
5
بزار 4 سال بشه بعدا کلا بیشترین عدد ذهنت چهاره
پوریا: 1395/8/211:55:42،
12
6
متاسفانه ارزش این خودرو هم مثل سایر خودروهای جدید در
دست سازنده و دلال ها است وگرنه خودرویی با حداقل امکانات و چهره نه چندان به روز که در بازار جهانی زیر
7000 یورو است نباید به قیمت 52 میلیون تومان به مردم
عرضه شود!!
احسان: 1395/8/212:10:44،
16
8
من خودم مسئول فروش نمایندگی سایپام از لحاظ کیفیت در رده قیمت خودش ماشین بدی نیست چون موتور ال 90 کلا موتور باکیفیتیه ولی از لحاظ ظاهری زیاد جالب نیست و اونجور هم که فکر میکردیم ازش استقبال نشد ولی این مدل استپ وی که تازه زدن بیشتر استقبال شده
اااااااااااااااااااااااااااااا: 1395/8/212:50:23،
21
8
دشمن ملت

تنفری که ما از این خائنین داخلی داریم بسیار بیشتر از دشمنان خارجی هست

و ضربه اصلی رو به کشور و مردم امثال اینها دارن میزنند
روزبه: 1395/8/213:17:46،
16
15
سواری پژو ۲۰۶ خیلی از ساندرو سرتره مخصوصا صندوقدارش پژو ۲۰۶ هم زیبا تره هم امکانات رفاهی بیشتری داره
حرف حق: 1395/8/213:30:01،
9
12
ايناي كه به ماشينها مثبت ميدن لااقل يك چرخي تواينترنت بزنن ببينن ماشينهاي روز دنيا چيه ويادشون بياد كه ما كاديلاك وبنزسوارميشديم.
ايران جيب كاديلاك وبنزشو نديده بگير،پياموبزار
بی نام: 1395/8/213:36:17،
10
7
همین شماها هستتین که توهم میدین ب کارخونه ها هی قیمت رو میبرن بالا .اگه نخرین این بلا سرمون نمیاد وقتی کسی نخره میخوان چیکار کنن هر چقد دوست دارن گرون کنن
سامان: 1395/8/213:45:17،
24
7
دوستان دقت كنيد پرشين پارس با شرگردي جديد داره اقدام به ثبت نام خودرو زير قيمت بازار ميكنه، با اعلام اينكه ماشين رو يك هفته اي تحويل شما ميده اما بعدا موقع قرارداد ميبينيد كه زده ٧ تا ١٥ روز كاري و بعد اينكه با بهانه هاي مختلف شمارو تا يك ماه معطل كردند تماس مي گيرند كه بيايد براي انصراف قرارداد چون ما با وارد كنندمون به مشكل خورديم و متاسفانه نتونستيم خودروتون رو تامين كنيم و از اونجايي كه تو قرارداد ذكر شده كه اگه شركت نتونه خودرو رو تامين كنه تا ٢٠ روز كاري مبلغ شمارو بر مي گردونه، پس از اينكه دوباره از تاريخ انصراف يك ماه (بلكه بيشتر)معطلتون كرد پول رو به شما با سود اندك بر مي گردونه( از تاريخ ثبت نام تا تحويل پولتون حدودا ٣ ماه طول ميدند) در حالي كه اين پول رو با سود بالاي ٣٦٪‏ در سال به افراد خاص تو بازار ميده و اينجوري كاسبي را انداخته
اميدوارم شما مثل من گرفتار اين مساله نشيد
ali: 1395/8/214:04:47،
24
22
207 دنده اتومات +
ساندرو دنده اتومات -
ali: 1395/8/215:47:22،
12
14
من خودم ساندرو داشتم حالم بهم خورد گفتم چقدر بد سلیق باید باشم که این زشت بد ترکیب بد سواری رو گرفتم سواری افتضاح اصلا احساس خوبی به راننده انتقال نمیکنه ظاهر زخمت بد ترکیب عقب مانده طراحی// شتاب بسیار پایین..... برید تجربه کنید
بابا 4 تا ماشین ببینید بعد این اشغالو بگید ماشین بخدا گناه داریم یا گناهکاریم بماند .از جهتی هم حق داریم اقایون متولیان خودرو معمولا زشت ترین و عقب افتاده ترین خودرو ها رو معرفی میکنند ....................
بهلول: 1395/8/218:24:34،
14
7
علی آقا. بعید می دونمکه شما ساندرو داشته باشی. هر کسی که عقل داشته باشه به حرفهای غیر حرفه ای گوش نمیده. من صحبت قیافه را نمی کنم که امری سلیقه ای است. ولی به لحاظ فنی ،موتوری و گیربکس ، خودروی با کیفیتی است. بعضی ها همچین از کیفیت صحبت میکنن و ساندرو را با مثلا بنز 2017 مقایسه می کنن که انگار قدرت انتخاب بین این دو تا را دارن! بابا ببین در این بازار و با این قیمت چی می تونی بخری. چرا مشغول پرواز در آسمان خیال هستید شماها. البته خیلی ها هم نماینده های ماشین های ....هستند و قصد تخریب دارن. من توصیه می کنم عقلمون را بکار باندازیم. بقیه را هم احمق ...فرض نکنیم هر کسی سلیقه ای داره و قابل احترام.کاری ندارم که قیمت خودرو در این سرزمین گران است. قبول. ولی در این بازار زیر 50 تومان خرید ساندروی اتومات جزو انتخاب های خوب است. جسارتا"بنده از مدیران ایران خودرو بوده ام و از مدیران رنو هم بوده ام.
میتی پلنگ: 1395/8/309:13:58،
7
6
علی خان من اگه بجای نماینده های خودروهای چینی بودم، برای تخریب ،آدمای باهوش تر از تو را انتخاب می کردم! آخه شما چطور از شتاب و فنی ساندور ایراد می گیری؟ حد اقل موتور این خودرو را همه الان میشناسن مشدی. خوب تویوتا نیست ولی 105 اسب با گشتاور بالاست. گیربکس این خودرو نقطه قوت اصلیشه. من تقریبا" همه ماشینای وطنی را داشته ام. الان هم 206 وی8 با موتورTU5 دارم. انصافا از 206 هم راضی ام. هفته گذشته ساندرو اتومات تحویل گرفتم. با این قیمت بی نظیره. اتفاقا" شتابش هم خیلی خوبه. با 206 متور 1600 که دارم مقایسه میکنم، شتابش چیزی کم نداره. من به سلیقه بقیه توهین نمی کنم.ولی باید نظر واقعی ام را به اطلاع بقیه هم برسانم.
سعید: 1395/8/218:27:28،
12
7
اونایی که میان میگن چرا مدل جدید 2017 رو مونتاژ نمیکنن یه کم برگردن به عقب، زمانی که رییس جمهور قبلی به راحتی قرارداد تولید تندر 90 رو به بهانه های واهی کرد تو هوا و گفت سود ایران تو این قرارداد در نظر گرفته نشده، و با این کارش تولید تندر رو هم با اختلال مواجه کرد، زمانی بود که برای خرید یدونه لنتش باید شهرو زیر و رو میکردی، اصلا همین ساندرو هم که امروز داره تولید میشه جای شکرش باقیه، وگرنه اگه به اون منوال پیش می رفت هنوز داشتیم روآی سال میساختیم، به هر حال درسته که سرعت همگام شدنمون با تکنولوژی جهانی با یه سکته طولانی همراه شد ولی باز هم جای امیدواریه که تو این هجوم ماشینهای بی کیفیت چینی حداقل یه ماشین مونتاژ میشه که یه سری حداقلها رو داره، فارغ از بازار سیاهی که برای مردم درست کردند
مطمئن باشید مدلهای بالاترش هم تولید خواهد شد مثل کرمان موتور که امروز با فولکس واگن توافق کرد یا حق!
سادگی سرقت رنو ساندرو : 1395/8/219:23:46،
17
7
مالکین رنو ساندرو مواظب خودروی خود باشید!!!قفل درب صندوق خودرو شما از نوع فشاری است که دقیقا"در عقب رنو 5 هم استفاده شده بود سارقین با وارد کردن ضربه سنگین به این قفل باعث باز شدن آن شده و پس از باز کردن درب صندوق عقب از آنجا اقدام به باز کردن سایر درب های خودرو می کنند وبه سادگی خودرو ساندرو شما یا لوازم درون آنرا سرقت می کنند!!!
محمود: 1395/8/222:03:27،
10
7
ساندرو و ال نود از نظر موتور و گیربکس عالی هستند ولی قیافه ندارند. البته تکنولوژیشون ده سال جلوتر از پژو 206 هست.
رضا: 1395/8/222:51:43،
7
8
آقا شما که ساندرو رو با 206 مقایسه میکنید اگر 206 فرانسوی بود دزسته 206 سره اما نه این آشغالی که فقط ظاهرش 206 هست فعلا با کیفیت ترین خودرو ال 90 یا ساندرو هست بنده چندین سال هست هم تجربه 206 از مدل 81 تا 90 دارم وهم تجربه ال90 اگر کسی 206 فرانسوی نو داشته میفهمه من چی میگم خواهشا اگر اطلاع ندارین اطلاعات غلط ندین هی 206 206 206 بگین آشغال چینی
رضا: 1395/8/222:56:23،
9
7
اون بنده خدا که میگه استقبال نشد خواب دیده من خودم از یک هفته قبل از 95.7.3 دنبال اسم نویسی بودم تحویل فوری در 95.7.3 اصلا باز نشد ودیعه ای هم ظرف 10 دقیقه پر شد که جلوی نماینگی دعوا شد خواب دیدی خیر باشه برید تحقیق کنید
رجب: 1395/8/222:57:38،
7
6
آقا یوسف مرض داری ملت میذاری سر کار

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا