کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هیئت مدیره صندوق فرهنگیان در آستانه دستگیری


کد خبر : ۲۹۱۹۱یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰:۱۹۱۳۹۴ بازدید

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس از دستگیری تعدادی از اعضای هیئت مدیره صندوق فرهنگیان به زودی خبر داد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس از دستگیری تعدادی از اعضای هیئت مدیره صندوق فرهنگیان به زودی خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، امیر خجسته اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیش از 200 رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت فرهنگی کشور در این صندوق عضویب دارند، گفت: از مدت‌ها به دنبال بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم که خوشبختانه با تصویب مجلس کمیته تحقیق و تفحص از این نهاد با قدرت تشکیل می‌شود.

خجسته با اعلام چند نفر از مسئولان این صندوق دستگیر شده و تعدادی دیگر نیز در آستانه دستگیری هستند، تصریح کرد: هر ماه مبلغی از حقوق فرهنگیان به حساب صندوق واریز می‌شده که تخلفاتی از سوی برخی مسئولان صندوق در این زمینه رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام حقوق رفته از این صندوق به صاحبان اصلی آن بازگردانده می‌شود، اظهار داشت: در این صندوق به میزان ۸ هزار میلیارد تومان سوءاستفاده مالی صورت گرفته که بخشی مربوط به تسهیلات پرداختی از سوی بانک سرمایه بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها