کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت قطعی آپارتمان مسکونی تا متر مربعی 4 میلیون تومان


کد خبر : ۲۹۱۸۵یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸:۴۷۳۳۱۷ بازدید

سهم آپارتمان‌های ارزان‌قیمت تا سقف مترمربعی چهار میلیون تومان، معادل نیمی از کل معاملات انجام و ثبت شده در طول مهرماه بوده است.
قیمت قطعی آپارتمان مسکونی تا متر مربعی 4 میلیون تومانقیمت قطعی آپارتمان مسکونی تا متر مربعی 4 میلیون تومان

سهم آپارتمان‌های ارزان‌قیمت تا سقف مترمربعی چهار میلیون تومان، معادل نیمی از کل معاملات انجام و ثبت شده در طول مهرماه بوده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، اگرچه شهر تهران به دلایل مختلفی از جمله استقرار مرکز حکومت در آن گران‌ترین شهر کشور به لحاظ قیمت زمین و آپارتمان مسکونی محسوب می‌شود، اما در عین حال تعداد زیادی از آپارتمان‌های معامله شده در تهران زیر قیمت متوسط واحد مسکونی در پایتخت هستند.

بر اساس گزارش دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت آپارتمان در تهران در شهریورماه، چهار میلیون و 500 هزار تومان است که بیش از نیمی از واحدهای فروخته شده مهرماه که تا روز گذشته توسط مشاوران املاک در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده، زیر محدوده قیمتی مذکور معامله شده است. بررسی آمارهای اولیه و غیر قطعی این سامانه نشان می‌دهد ارزان‌ترین واحدهای مسکونی معامله شده در نخستین ماه پاییز همچون تمام ماه‌های سپری شده از سال جاری، در مناطق 17، 18 و 20 واقع در جنوب تهران واقع شده است، هر چند در سایر مناطق تهران نیز در بازه قیمتی زیر چهار میلیون تومان در هر مترمربع، آپارتمان‌های سالخورده و کهنسال معامله شده است، اما در سه منطقه جنوبی مذکور آپارتمان‌های نوساز و تازه‌ساز نیز در محدوده قیمتی زیر میانگین قابل خرید و فروش است. در جدول زیر مجموعه‌ای از آپارتمان‌های زیر چهار میلیون تومان در هر مترمربع که طی ماه گذشته معامله و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده، گردآوری شده است.

قیمت قطعی آپارتمان مسکونی تا متر مربعی 4 میلیون تومان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها