کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ کارگر جوان بر اثر سقوط در چاله آسانسور


کد خبر : ۲۹۱۸۱شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶:۳۲۴۴۰ بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک کارگر فنی هنگام نصب قطعات داخلی، از طبقه چهارم یک ساختمان به چاله آسانسور سقوط کرد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک کارگر فنی هنگام نصب قطعات داخلی، از طبقه چهارم یک ساختمان به چاله آسانسور سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ پژمان قویمی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: یک جوان 30 ساله در حال نصب آسانسور یک ساختمان نیمه کاره در نزدیکی چهار راه تختی شهر همدان از طبقه چهارم به پایین سقوط کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگر که از طبقه چهارم این ساختمان سقوط کرده بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

علی احسان صالح، مدیرکل پزشکی قانونی همدان نیز در خصوص حوادث کار گفت: در پنج ماهه امسال 9 نفر در این استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 15 نفر بوده، 40 درصد کاهش داشته است.

علی احسان صالح افزود: همچنین 186 نفر در سوانح ناشی از کار مجروح و مصدوم شده اند که از نظر جنسیت 183 نفر آنها مرد و 3 نفر نیز زن بوده اند.

وی تصریح کرد: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری همچون سکته قلبی جان خود را از دست داده اند سپس دچار سانحه کار شده که این موضوع در معاینات پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را عامل بروز حوادث کار دانست و گفت: باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه جدی صورت گیرد تا این حوادث کاهش یابد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها