کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

8 نکته درباره تویوتا هایلندر 2017 / تصاویر


کد خبر : ۲۹۱۴۴شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶:۰۵۶۰۲۶ بازدید

کسانی که مدل راو 4 تویوتا را بسیار کوچک می‌دانند هایلندر توانا و بزرگ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ما اخیراً مدتی را با هایلندر 2017 به‌روز شده ...

پدال- کسانی که مدل راو 4 تویوتا را بسیار کوچک می‌دانند هایلندر توانا و بزرگ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ما اخیراً هایلندر 2017 به‌روز شده را بررسی نموده‌ایم تا تفاوت‌های این کراس اوور جذاب با مدل 2016 را بیابیم. با هم نگاهی به 8 مورد از نکات شنیدنی هایلندر 2017 می‌اندازیم.

1- لکسوس هایلندرها؟ تقریباً…

تویوتا هایلندر 2017

با وجود فورد اکسپلورر پلاتینیوم و جی ام سی آکادیا دنالی که نیازهای خریداران کراس اوورهای معمولی با کمی تجمل را برآورده می‌کنند، تویوتا از این موضوع سود برده و تغییراتی را برای افزایش جذابیت هایلندر لیمیتد پلاتینیوم 2017 صورت داده است. این نسخه دارای رینگ‌های 19 اینچی با طرحی است که قبلاً دیده‌ایم اما هم‌اکنون دارای پوشش کرومی تیره‌ی جالبی هستند؛ و لامپ‌های پروژکتور این خودرو را شاید در جگوار، لینکلن و موستانگ دیده باشید اما حالا در هر دو تریم لیمیتد این خودرو وجود دارند.

پس از مشاهده‌ی جزئیات چوب منحصربه‌فرد تریم پلاتینیوم و صندلی‌هایی با چرم قهوه‌ای قضاوت ما ترکیبی شد. تریم چوب خودرو نشان‌دهنده‌ی یک مدل لوکس نیست اما صندلی‌ها حس و ظاهر خیال‌انگیزی دارند.


2- چگونه همانند یک LS داخل خودرو جای می‌گیرید

تویوتا هایلندر 2017

بنا به گفته‌ی تویوتا در صندلی‌های چرمی هایلندر لیمیتد پلاتینیوم از همان مواد و رنگ استفاده شده در لکسوس LS بهره برده شده است؛ و این خود را نشان می‌دهد. صندلی‌ها احساس راحتی دارند و رنگ آن‌ها کاملاً کلاس بالا نشان می‌دهد.

3- هنوز هم با یک مینی ون برابری نمی‌کند

تویوتا هایلندر 2017

از آنجایی‌که ما اکثر اوقات راننده بودیم وقت زیادی را صرف نشستن در صندلی‌های ردیف سوم نکردیم. تویوتا مدل سی‌نا 2017 را در کنار هایلندر 2017 عرضه می‌کند ما باید هر دو خودرو را تست کنیم. سورپرایزی وجود ندارد، برنده‌ی فضا در این مقایسه سی‌نا است. البته همین امر نیز مورد انتظار است چراکه هایلندر طول کمتری داشته و فضای کلی سی‌نا بیشتر است.

اگر هایلندر با انتظارات شما همخوانی بیشتری دارد پس بدانید که تریم های بالاتر لیمیتد و پلاتینیوم این خودرو با ترکیب‌بندی 8 نفره نیز ارائه می‌شوند. (پیش از این تریم های یاد شده تنها با 7 صندلی ارائه می‌شدند).


4- طویل‌تر نسبت به مدل قبلی

تویوتا هایلندر 2017

بخشی از جذابیت بیشتر هایلندر نسبت به سی‌نا شاید به توانایی این خودرو در جا شدن آسان‌تر در گاراژی استاندارد است. بله این خودرو 20 سانتی‌متر کوتاه‌تر از سی‌نا است اما مدل 2017 هایلندر 3.5 سانتی‌متر نسبت به نسخه‌ی قبل از فیس لیفت طویل‌تر شده است. این خودرو برجسته‌تر از قبل شده و نمای اورهنگ جلو و عقب بازنگری شده تأثیر نسبی روی طول کلی خودرو داشته‌اند.


5- چه نمایی! آیا اسپورت است؟

تویوتا هایلندر 2017

همانند سی‌نا SE، هایلندر SE نیز با سیستم تعلیق بهبود یافته و برجسته‌تر به همراه استایلی دوقطبی تر متمایز شده است. در بررسی ما هایلندر SE زیاد اسپورت نبود و البته سریع‌ترین خودروی کلاس خود نیست اما جلوپنجره‌ی حجیم این خودرو بزرگ شده است.

تویوتا تخمین زده که حدود 7 درصد کل فروش هایلندر را تریم SE تشکیل خواهد داد.


6- راندمان هزینه‌ی کمتری دارد

تویوتا هایلندر 2017

تویوتا هایلندر هیبرید در سال 2017 دسترس‌پذیر تر خواهد شد. مدل هیبرید 6 سیلندر که در تریم های LE و XLE عرضه می‌شوند شاید باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد. مدل های هیبرید 3 درصد فروش هایلندر در سال 2016 را تشکیل دادند اما انتظار می‌رود که این آمار در سال 2017 به 7 درصد افزایش یابد و شاید در سال 2018 این میزان فروش 10 درصد شود.

7- فضاسازی عالی

8- سیستم‌های ایمنی استاندارد

تویوتا هایلندر 2017

هایلندر 2017 جدیدترین ساخته‌ی تویوتا است که از پکیج تکنولوژی ایمنی فعال این خودروساز بهره می‌برد. این پکیج دربردارنده‌ی سیستم ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل فعال و سیستم دستیار حفظ خودرو در بین خطوط است. باید خاطرنشان کرد که این پکیج به‌صورت استاندارد در همه‌ی مدل‌های هایلندر 2017 وجود دارد اما سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی هنوز هم در لیست آپشن قرار دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها