کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد
آداک خودرو

ساندرو رقیب 206 و کوئید رقیب خودرو پراید است

کدخبر:۲۹۱۱۸جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۴۲۶۲۸۹ بازدید

در تولیدات جدید بر روی داخلی سازی بالای 80 درصد حساس هستیم و در این مورد برای هیچ کدام از مدل های خود کوتاه نخواهیم آمد.
ساندرو رقیب 206 و کوئید رقیب خودرو پراید است

پیمان کارگر معاون منطقه ای رنو در خاورمیانه، آفریقا و هند در مورد ورود احتمالی برند نیسان بعد از شرکت رنو به بازار ایران گفت: این اتفاق خواهد افتاد اما هنوز برنامه این ورود کامل تدوین نشده و در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و تا قبل از تولید رسمی خودروهای رنو و نیسان در ایران، مدل های مختلف توسط واردکنندگان مختلف وارد کشور می شود اما اینکه این نمایندگان به راستی از طرف رنو و نیسان تایید شده اند را باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران بپرسید.

کارگر در مورد بحث انحصاری رنو در بازار ایران بعد از توافق با ایدرو گفت: ایران و رنو شریک استراتژیک هم هستند و اینکه در حال حاضر جزء دو خودروسازی معروف ایرانی، ایدرو نیز با ما جوینت ونچر تشکیل داده است به هیچ عنوان به معنی انحصار طلبی ما در بازار ایران نیست زیرا تمامی برندهای اروپایی و آسیایی همینک در بازار ایران حضور داشته و حتی با سایپا و ایران خودرو تولیدات مشترک دارند.

وی در مورد دلیل برهم خوردن توافق اولیه رنو و سایپا بر سر شراکت جدید و سایت بن رو و تغییر مسیر رنو به سمت ایدرو اظهار داشت: ما از طرف ایران درخواست 60 درصد سهام جدید جوینت ونچر جدید را داشتیم که سایپا قبول نکرد و همچنین در مورد شرط در دست گرفتن شبکه فروش و خدمات پس از فروش توسط کمپانی رنو نیز با ایشان به توافق نرسیدیم بنابرای ترجیح دادیم همکاری خود را با ایدرو آغاز کنیم.

وی در مورد انتقادات برخی افراد از خروج رنو از ایران در زمان تحریم گفت: رنو ایران را ترک نکرد تنها مجبور شد بعد از ماه ها مقاومت، فعالیت های خود را در ایران کمی محدود کند و این محدودیت ضرری 500 میلیون یورویی به شرکت رنو وارد کرد و اینطور نیست که ما از این کم کردن فعالیت سود کرده باشیم.

وی افزود: قبل از تحریم خودروسازی ایران روزانه 500 دستگاه تندر90 تولید می شد اما در زمان تحریم تعداد به زیر 50 دستگاه رسید و این اتفاق اولین ضرر تحریم ایران بود که نصیب رنو شد.

معاون منطقه ای رنو در خاورمیانه، آفریقا و هند در مورد میزان داخلی سازی محصولات رنو در ایران گفت: تمام محصولات فعلی ما با حداقل 60 درصد داخلی سازی در حال تولید هستند و برنامه ما افزایش این داخلی سازی به بالای 80 درصد است.

وی در مورد شریک احتمالی نیسان در ایران نیز گفت: بی شک مدل های از برند نیسان و رنو در پارس خودرو و خط مدرن این مجموعه تولید خواهد شد اما هنوز نمی توانیم نام آن را عنوان کنیم.

کارگر برنامه شراکت رنو برای ساخت مدل های جدید در شرکت های ایرانی را وابسته به رقیب احتمالی آن مدل دانست و خاطرنشان کرد: رنو برای تولید ساندرو با سایپا توافق کرد زیرا رقیب این خودرو پژو 206 بود و در مورد خودروی کویید نیز با سایپا کار نخواهیم کرد چون رقیب کویید پراید است و نمی خواهیم رقابت را از بین ببریم.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

آرش: 1395/7/3011:37:52،
158
10
پس قرار نیست با این حساب تولید پراید و 405 لگن متوقف بشه؟ ...تازه میخوانب راشش رقابت ایجاد کنن...خدایااااا...مارو ازین خراب شده برهان!
حمید: 1395/7/3011:48:42،
69
12
رقیب ساندرو 50 تومنی 206 35 نیست 301 اتوماته
رقیب کوئید هم پراید نیست 206 رقیبشه

که با فرو نشستن دلالای جوگیر هر دو شون بانده میشن
قیمت گذاری رنو اشتباهه
رامین: 1395/7/3011:55:34،
57
18


فقط تحریم، حوصله داشته باشین، دفعه قبل همون نیمچه تحریم باعث شد کلی وام و تسهیلات و شرایط گذاشتن که خودروهایی که رو دست شون مونده بود رو بفروشند، این بار کمی بیشتر طاقت داشته باشیم، حتما قیمت ها میاد پایین


عليرضا: 1395/7/3012:40:36،
49
12
نه بابا در ضمن ميخوان با داخلي سازي ٨٠ درصدي همين ماشينها رو هم تبديل كنن به لگن!
راو: 1395/7/3014:19:28،
13
22
خودت یا بهترش از اینا رو داری که غمت نیست و دلت برای بقیه نمی سوزه
یا خیال می کنی با از رده خارج شدن اینا محصولات جدید و به روز با همین قیمت و کیفیت بالاتر میاد که سخت در اشتباهی
نیما: 1395/7/3014:36:28،
71
10
این کوئید نسخه اصلیش 0 ستاره ایمنی داره

یعنی با 60 تا تصادف کنی مردی

حالا اون تازه نسخه اصلی هست وای به حال نسخه ایرانیزه
آرش: 1395/7/3019:13:37،
16
10
ساخت پراید و 405 و امثال هم بیشتر ضرره ملت پیاده برن بیان سنگینتره تا پول بدن بالا این لگنها...
با 30 م ت برات حداقل 7-8 تا ماشین از برندهای خوب میتونم بشمرم که جایگزین تیبا و 405 و پراید بشه
راو: 1395/7/3020:16:21،
11
10
آرش
بحث قیمت جهانیش نیست همون طوری که زیر 5000 دلار هم کلی ماشین بسیار خوب صفر و کارکرده می شه پیدا کرد ولی بحث اینه با پول زوری که دولت و نیروی انتظامی و گمرک به خریدار تحمیل می کنن قیمتش در نهایت به وسیله قشر متوسط مردم قابل پرداخت باشه
کیوان: 1395/7/3020:51:38،
16
9
داخلی سازی 80 درصد خودروهایی که همین الان هم دیگه دارند در بازارهای جهانی از رده خارج می شوند چه افتخاری داره؟ اصلا این چه تخم لقیه که توی دهن یک عده ای افتاده که ما باید این خودروها را بومی سازی کنیم ؟خب وقتی بومی سازی کردین قراره تا 40 سال بندازید به خلق الله ؟ آقا جان شما خودروساز نیستید و نخواهید شد خودروسازی یعنی تحقیق و توسعه که شماها اصلا ندارید ، بهترین کار که هم برای مردم ایران شغل ایجاد می کنه و هم خودروی ارزان و با کیفیت دست مردم میر سه اینه که تولید ،فروش و خدمات پس از فروش در ایران مستقیما دست خود شرکت های مادر ( رنو ، پژو و ...) باشه به این شرط که قطعه سازی خودروها تحت نظر خود این شرکت ها در ایران باشه اینجوری هم شغل ایجاد می شه و هم قطعه سازان ایرانی با استانداردهای قطعه سازی خودروها آشنا شده و بعدا می توانند برای خودروسازان جهانی دیگه هم قطعه سازی کنند .
خودشم: 1395/7/3011:45:06،
75
13
کاش کویید رو خود رنو مستقل بیاره یکم رقابت شکل بگیره
م: 1395/7/3014:28:32،
51
16
غير ممكن بنظر ميرسه اما كوييد از پرايد هم اشغال تره
مهدی.ح: 1395/7/3011:46:35،
80
10
خیلی جالبه...
کشورهای دیگه حتی فقیرترینش سال به سال پیشرفت تکنولوژی دارن اونوقت ما حتی در همین تولید و ارائه خودرو میگردن هرچی بنجل ترین و بی کیفیت ترین وقدیمیهارو به ملت غالب میکنن
....: 1395/7/3011:47:06،
97
22
ساندرو 45 تومنی چوری میشه رقیب 36 تومنی
کوئید 30 تومنی چجوری میشه رقیب پراید 20 تومنی


کوئید رقیب 206 که 26 برنده است
رقیب ساندرو اتومات 301 اتومات که 301 برنده میشه

قیمت گذاری رنو افتضاحه
غمگسار: 1395/7/3012:29:04،
22
11
هم بازار انحصاری رو کامل و شفاف توضیح دادن هم معنی رقابت رو کاملا شفاف سازی کردن !

از قدیم گفتن سگ زرد برادر شغاله !

ما را دگر امیدی به شما نیست حتی به این مردمی که عقلشون تو چشمشونه و کک ته جیبشون وول وول میکنه نیست.

خدایا یا بمیران یا بپران یا برهان !
وحید: 1395/7/3012:59:24،
17
10
واقعاً
با این حساب تا سالیان دراز مردم مجبورن همین پراید و پژو405 و 206 و پارس رو سوار بشن.
آرش: 1395/7/3013:09:29،
28
11
اینا دیدن ال 90 خوب میفروشه بخاطر بی دردسر بودنش گفتن بزار گرون بدیم ساندرو مردمم که میخرن
جواب ....: 1395/7/3015:08:56،
13
12
چه ربطی به رنو داره ؟؟؟ مگه رنو قیمت گذاری میکنه ؟؟؟ این سایپا و ایرانخودرو هستن که تعیین میکنن چه ماشینی با چه قیمتی بیاد
جواد: 1395/7/3012:49:00،
26
11
باز واسه همین کوئید اگه مردم صف نکشیدن حالا ببین ! بابا نخرین تورو خدا تا بهترشو بیارن چرا اینقدر عادت کردین آشغال استفاده کنین؟!
رهگذر: 1395/8/110:38:43،
9
8
مردم صف نمیکشن دلال ها صف میکشن بخرن که تو بازار گرونتر بفروشن ولی دیگه ازین خبرها نیست! هم بازار تو رکوده هم قیمت کاخونه الان دیگه به بازار یکیه
سعید: 1395/7/3012:51:12،
38
8
رنو کویید 660 کیلوگرم وزن داره پراید 960 کیلو گرم حالا خودتون بقیه ماجرا رو حساب کنید.
محمدی: 1395/7/3023:21:52،
11
8
کویید اصولا در راسته ام وی ام 110 هست نه پراید و تو کلاس هم نیستن
بهنام: 1395/7/3012:52:12،
30
11
80 درصد داخلی یعنی استفاده از فطعات چینی درجه سه برای ساخت ارزان و فروش گران به ملت بیچاره
روزبه: 1395/7/3014:16:10،
31
10
سر قیمت گذاری به وسیله رنو به توافق نرسیدن چون دل خودرو سازان ما رو فقط باید خاک قبرستان سیر کنه
REZA: 1395/7/3018:19:29،
28
12
هیچ وقت ساندرو و کوئید نمی تونن قابل رقابت با 206 و پراید باشن.... قیمتشون که حداقل 10 تومن با هم فرق می کنه که هیچ الان اگه ساندرو داشته باشی تصادف کنی باید یه دست مال بگیری فقط گریه کنی.... چون وسایلش نه تنها خیلی گرونن بلکه اصلا پیدا نمیشه.... مثلا یه چراغ جلو 206 تو هر کوچه پس کوچه ای هست منهای اینکه قیمت حدود 70 داره.... حالا ساندرو یه چراغش الان زیر400 بهت نمیدن...برای قابل رقابت بودن اینها باید به اندازه 10 سال حداقل تولید بشن
راز: 1395/7/3023:21:07،
8
13
والا 206 هم ما داشتیم چندان ارزون نبود کلی خرج رو دسمون گذاشت ردش کردیم بره
امیر: 1395/7/3018:26:46،
30
8
مسخره ترین حرف در مملکت این است که می خواهیم خودرو
را داخلی سازی کنیم!!نتیجه اش این است که مثلا خودروی
کم مصرفی مثل 206 مصرف سوختش دو برابر می شود یا مشکلات
برقی پیدا می کند و....!!
اکبر: 1395/7/3018:34:16،
20
17
همین پرایدو یکم باکیفیترش کنن با همین قیمت ثواب داره ملت نون از زیر سنگ در میارن
رامین: 1395/7/3023:01:02،
11
14
چی میگن بعضیها که تحریم تحریم تا قیمتها پایین بیاد. مگه کشور با نظر شماها اهمیت میده! حرف وزیر را 1قرون ارزش قائل نیستند، بعد حرف یه بچه 20ساله بی پول بیسواد را ارزشمند بدونند؟! عرضه داری تحصیلاتتو ببر بالا و به یه پستی مثه نمایندگی مجلس برس و بعد حرفتو اعلام کن که شاید 1% شانس داشته باشی.
علی: 1395/8/102:47:48،
11
9
منظورش از داخلی سازی همون‌ سر و تهشو زدن و چرخاشم جزو آبشن قرار دادنه ...

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا