کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو + هدیه فروش


کد خبر : ۲۹۰۷۱چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳:۴۷۲۴۵۶۵ بازدید

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم ایران‌خودرو می‌رساند، شرايط پیش‌فروش کلیه محصولات ویژه آبان 95 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز ...
شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو + هدیه فروششرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو + هدیه فروش

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم ایران‌خودرو می‌رساند، شرايط پیش‌فروش کلیه محصولات ویژه آبان 95 به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه 95/08/01 لغایت 95/08/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه مي گردد.

شرايط و توضیحات بخشنامه :

1 .سود مشاركت در اين بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

2 .سود مشاركت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا زمان انقضاي دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف براي مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

زمان فعال‌سازی اين بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 95/08/01 می‌باشد.


جدول شماره 1 / پیش‌فروش محصولات ایران خودرو - آبان 95 :


پیش‌فروش محصولات ایران خودرو - آبان 95


 توضیحات مهم : 

 - هدیه فروش تعهدي - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدي و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتري کسر می گردد. 

 - در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

 - هدیه فروش تعهدي صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدي اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد .

 - هدیه فروش تعهدي فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدي به مشتریان ارائه نخواهد شد .

 - کلیه مبالغ به ریال است .
 



جدول شماره 2 / پیش‌فروش محصولات ایران خودرو - آبان 95 :

 پیش‌فروش محصولات ایران خودرو - آبان 95

 توضیحات مهم : 

هدیه فروش تعهدي فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدي به مشتریان ارائه نخواهد شد.

 با توجه به لزوم انتخاب خودرو در زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتري، هدیه فروش تعهدي مربوط به هرخودرو در زمان ارسال دعوتنامه و بر اساس جدول مربوطه (جدول شماره یک بخشنامه پیش فروش عادي آبان 95) تعیین خواهد شد .


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها