کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروشندگان در تدارک بازار شب عید


کد خبر : ۲۸۹۹دوشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲:۲۹۱۹۳۰ بازدید

اگرچه طی یک هفته اخیر محموله‌های وارداتی جدید آرام آرام وارد بازار لپ‌تاپ شده‌اند، اما فعالان بازار این لپ‌تاپ‌ها را به بازار تزریق نکرده و بازار همچنان از لحاظ موجودی در وضعیت قبل به سر می‌برد.

البته این موضوع به معنای این نیست که موجودی لپ‌تاپ در بازار محدود است، اما مدل‌های پرفروش وارداتی برای بازار شب عید وارد بازار شده‌اند.

به گفته یکی از فعالان بازار لپ‌تاپ، معمولا هر سال از اواسط دی‌ماه بازار همین اوضاع و احوال را دارد و کسبه بیشترین تمرکز خود را روی واردات کالا صرف کرده و چندان به فروش دی‌ماه در بازار لپ‌تاپ توجهی ندارند. در عوض از اواسط بهمن ماه لپ‌تاپ‌های جدید وارد بازار شده و بازار رونق می‌گیرد.

البته گروهی از فعالان بازار این موضوع را تایید نکرده و اعلام می‌کنند، در وضعیتی که بازار روزهای بی‌رونقی را سپری می‌کند واردکننده توان واردات را مانند سال‌های قبل ندارد که از هم اینک به احتکار کالا برای ماه‌های بهمن و اسفند بپردازد و به همین بازار به مشتریان اندک دل بسته است. به گفته آنها محموله‌های جدید در حجم بسیار کمتر از سال‌های قبل وارد بازار شده و به بازار تزریق شده‌اند و کسبه با همین کالاها میزبان مشتریان شب عید هستند. البته گروهی از کسبه بازار اعلام کرده‌اند محموله‌های جدید در راهند و به محض ترخیص از گمرک به بازار تزریق می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها