کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی‌های طرح ترافیک


کد خبر : ۲۸۹۸۸سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۳۵۳۴۶۰ بازدید

فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران گفت: پلیس پلاک به صورت نامحسوس در معابر و ورودی های طرح ترافیک حضور دارد و ...
حضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی‌های طرح ترافیکحضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی‌های طرح ترافیک

فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران گفت: پلیس پلاک به صورت نامحسوس در معابر و ورودی های طرح ترافیک حضور دارد و با صاحبان خودروهای دارای پلاک مخدوش برخورد می کنند.

سرهنگ سعید سپهری، فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران درباره مخدوش کردن پلاک ماشین ها از سوی رانندگان جهت ورود به محدوده زوج و فرد اظهار کرد:ماموران "پلیس پلاک" ورودی های طرح را پوشش می دهند و با این تخلف برخورد خواهند کرد ، برابر با ماده 720 مجازات اسلامی اقدام به تغییر و دستکاری پلاک 6 ماه تا یک سال حبس خواهد داشت .

وی افزود:تمامی همکاران ما در پلیس پلاک راهور تهران در ورودی طرح ها حضور داشته و با این افراد قطعا برخورد می کنند.

سرهنگ سپهری تصریح کرد:علاوه بر دوربین های ثبت تخلفات  و مکانیزه شدن سطح معابر، با دوربین گریزی در ورودی های طرح نمی توان از جریمه فرار  کردچرا که پلیس های پلاک به طور نامحسوس در سطح معابر حضور دارند.

 وی همچنی با اشاره به این مطلب که روزانه تعداد زیادی از این قبیل رانندگان که اقدام به مخدوش کردن پلاک کرده اند به دادسرای 32 راهور معرفی می شوند، افزود:با توجه به مستند سازی های پلیس ، مقام قضائی می‌تواند از 6 ماه تا یک سال برای جریمه این افراد حبس در نظر بگیرد.

فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران در پایان گفت: به عنوان برادر به راننندگان نصیحت می کنم به هیچ عنوان این کار را انجام ندهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها