کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا در روزهای آینده دستخوش چه تغییراتی می‌شود


کد خبر : ۲۸۹۶۲دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷:۳۵۱۱۹۲ بازدید

تازه‌ترین تحلیل کارشناسان اینوستینگ نشان می‌دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو ...

تازه‌ترین تحلیل کارشناسان اینوستینگ نشان می‌دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو قرار خواهد داشت و سخنرانی مقام های ارشد بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو آمریکا نیز بر نوسانات قیمت موثر خواهد بود.

قیمت طلا که روز جمعه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار و انتظارات مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، با کاهش روبرو شده بود امروز دوشنبه نیز تغییر چندانی نداشته است. بر اساس این گزارش انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا موجب شد تا ارزش دلار به بالاترین سطح در 7 ماه اخیر برسد. شاخص ارزش دلار در هفته گذشته بیش از 1.4 درصد رشد داشته است.

متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که اکثر اعضای کمیته بازار آزاد از افزایش نرخ بهره در صورتی که اوضاع اقتصادی آمریکا بهبود یابد، حمایت کرده اند. فدرال رزرو برای نخستین بار در ده سال گذشته در نشست دسامبر 2015 تصمیم گرفت تا نرخ بهره را افزایش دهد ولی در سال 2016 به علت نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی و سیاسی جهان نرخ بهره را تغییر نداده است.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا در ماه نوامبر یک هفته قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر بیش از 64 درصد خواهد بود. بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو بخواهد در نشست نوامبر نرخ بهره را تغییر دهد. افزایش احتمال پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

امروز دوشنبه آمارهای تورم منطقه یورو و فعالیت های صنعتی منطقه نیویورک منتشر خواهد شد. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا نیز در فرانکفورت سخنرانی خواهد داشت. استنلی فیشر معاون فدرال رزرو آمریکا نیز در نیویورک سخنرانی می کند. فردا سه شنبه رئیس بانک مرکزی استرالیا صحبت می کند. بریتانیا آمارهای نرخ تورم را منتشر خواهد کرد. کانادا وضعیت فروش کالاهای صنعتی را اعلام می کند.

آمارهای نرخ تورم آمریکا نیز اعلام خواهد شد.

گزارش سایت طلا می افزاید؛ روز چهارشنبه بانک مرکزی کانادا نرخ بهره جدید را اعلام خواهد کرد. بریتانیا آمارهای نرخ بیکاری را منتشر می کند.

روز پنجشنبه بریتانیا آمارهای خرده فروشی را اعلام می کند و بانک مرکزی اروپا نیز تصمیم خود برای تعیین نرخ بهره را منتشر خواهد کرد. ماریو دراگی نیز کنفرانس خبری برگزار می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها