کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موبایل‌های بدون برگ سبز گمرک در بازار عرضه می‌شوند


کد خبر : ۲۸۹۳۶دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۷۱۲۵۶ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: فروشندگان این محصولات قاچاقچی نیستند، کار آنها فروش محصولات ...

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: فروشندگان این محصولات قاچاقچی نیستند، کار آنها فروش محصولات است؛ اما بهتر است با قاچاق از گلوگاه برخورد شود تا نیاز بازار از روال قانونی تامین شود.

ابراهیم درستی -رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه، در خصوص مناقشات میان سازمان‌ها با موضوع تلفن‌های قاچاق و جمع آوری این محصولات از بازار بیان داشت: از مرزی که این کالاها وارد می شوند تا تهران موانع بسیاری وجود دارد تا این کالاها به سطح عرضه نرسد، چطور ممکن است این حجم کالا به راحتی وارد شهر شود و زمانی که به یک مغازه 10 متری میرسد با آن برخورد شود؟

او افزود: فروشندگان این محصولات قاچاقچی نیستند، کار آنها فروش محصولات است؛ اما بهتر است با قاچاق از گلوگاه برخورد شود تا نیاز بازار از روال قانونی تامین شود. با قاچاق مخالف هستیم؛ اما باید در مقابل این پدیده به درستی ایستادگی کرد. تلفن های همراه بدون برگ سبز گمرک در بازار هستند، حق مردم این است که کالای مرغوب خریداری کنند، کالاهایی که قیمت مناسب داشته باشند؛ اما جمع آوری این محصولات از مغازه ها کار مناسبی نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و تلفن همراه در ادامه گفت: برای جلوگیری از قاچاق باید تمهیدات لازم اندیشیده شود، به نظر می‌رسد تنظیم بازار محصولات وارداتی به ویژه در بخش تلفن همراه نیازمند عملکرد مطلوب‌تر دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی است که در این بخش صاحب مسئولیت هستند.

گفتنی است که  پس از ارائه مجوز به نمایندگی‌های مختلف توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ثبت سفارش تلفن‌های همراه آیفون ۷ و +۷ جهت جلوگیری از واردات قاچاق این محصول و نیز ارائه خدمات پس از فروش، این هدف گذاری در عمل میسر نشده است و با معرفی محصولات جدید آیفون شاهد بازار عجیب خرید و فروش این محصول در ایران هستیم و فروشگاه‌های مختلف بدون ملزم دانستن خود در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان تلفن همراه آیفون با قیمت‌هایی سرسام آور و عجیب نسبت به سایت اپل اقدام به فروش محصولات جدید این برند در بازار تهران کرده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها