کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید آیفون 7 قفل نشده به طور قانونی ممکن شد


کد خبر : ۲۸۸۸۷یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۴۷۲۸۴۵ بازدید

اپل سرانجام به مشتریان آیفون 7 در آمریکا امکان داد بدون نیاز به قفل شکنی از این گوشی هوشمند آن را به طور قانونی و بدون قرارداد با اپراتور خاصی خریداری کنند.

دسترسی به آیفون با قفل شکسته که بدون قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه در دنیا قابل استفاده باشد، همیشه یکی از دغدغه های کاربران تلفن همراه در سراسر جهان بوده است.

به دنبال فشارهای کاربران علاقمند به اپل سرانجام این شرکت در برابر مشتریان خود تسلیم شد و آیفون 7 بدون سیم کارت قفل شده را در دسترس کاربران قرار داد.

مقاومت اپل در برابر این خواست مشتریان خود تا به حال باعث شده بود هک کردن آیفون برای شکستن قفل آن به کسب و کاری جذاب برای بسیاری از هکرها مبدل شود و به فاصله کوتاهی بعد از عرضه هر مدل جدید از آیفون تعدادی هکر برای شکستن قفل آن اقدام کنند.

علاقمندان به خرید آیفون 7 قفل نشده می توانند به فروشگاه آنلاین اپل مراجعه کرده و سفارش های خود را ثبت کنند. البته در این روش کاربران باید هزینه بسیاری بیشتری برای خرید آیفون 7 بپردازند که برای آیفون 7 برابر با 649 دلار و برای آیفون 7 پلاس برابر با 769 دلار است.

کاربران بعد از خرید این آیفون ها می توانند از سیم کارت های هر اپراتوری به طور دلخواه در آنها استفاده کنند. تحویل آیفون های 7 خریداری شده در آمریکا بین یک تا سه روز کاری زمان می برد. این زمان در مورد آیفون 7 پلاس بین سه تا چهار هفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها