کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین تبلت‌های ایسوس موجود در بازار ایران / مهر 95


کد خبر : ۲۸۸۷۲یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۳۹۲۳۹۲ بازدید

چند روز پیش به معرفی بهترین تبلت‌های سامسونگ موجود در بازار پرداختیم و اکنون قصد داریم به سراغ ایسوس برویم، برندی که در ضمینه تولید گوشی ...

چند روز پیش به معرفی بهترین تبلت‌های سامسونگ موجود در بازار پرداختیم و اکنون قصد داریم به سراغ ایسوس برویم، برندی که در ضمینه تولید گوشی هوشمند نیز موفق بوده و توانسته با قیمت مناسب بهترین و جدیترین امکانات را درون گوشی‌های خود قرار دهد و این موضوع برای تبلت‌های این شرکت هم صدق می کند. پس اگر قصد خرید تبلت با بودجه 450 هزار الی 1 میلیون تومان دارید تبلت‌های ایسوس جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید متناسب با این رنج قیمتی نسبت به سایر برندها به شمار می‌آید. 
 



ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G

ZenPad 3 8.0 Z581KL 4G

ذن پد ۳ هشت اینچی یکی از بهترین تبلت‌های ایسوس با وزن تنها ۳۲۰ گرم و بدنه‌ای ترکیب از فلز و چرم است که با به دست گرفتن آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد. به کارگیری دو اسپیکر در پنل جلویی و شبیه‌سازی صدای دالبی ۷.۱ کاناله در هدفون  باعث شده این تبلت زیبا در ضمینه صدا حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و همچنین به لطف باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپر و مصرف بهینه پردازنده ۶ هسته‌ای می‌توانید تا ۱۱ ساعت با آن کار کنید.

قیمت با گارانتی ۱ ساله سازگار: 1,000,000 تومان
 



ZenPad 10 Z300CNL

ZenPad 10 Z300CNL

ذن پد ۱۰ صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰در۸۰۰ پیکسل دارد و پردازنده به کار رفته در آن اینتل اتم ۴ هسته با معماری ۶۴ بیتی است و از سیم کارت هم پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تبلت دارید و همچنان کارکردن با کیبورد فیزیکی را ترجیح می‌دهید این تبلت گزینه خوبی محسوب می‌شود. کیبورد این محصول Asus Mobile Dock نام دارد که می‌توان مستقیم به تبلت وصل کرد و تجربه کاربری همانند لپ‌تاپ داشت یا به صورت بی‌سیم تا شعاع ۱۰ متری از آن استفاده کرد.

قیمت بدون کیبورد (گارانتی ۱ ساله آوات): 810,000 تومان

قیمت با کیبورد با (گارانتی ۱ ساله آوات): 980,000 تومان
 



ZenPad 7.0 Z370CG


ZenPad 7.0 Z370CG

ذن‌فون ۷ همان‌طور که از اسمش پیداست مجهز به صفحه‌نمایش ۷ اینچی است و به دلیل میزان ۷۲ درصدی نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوش دست است. کاور مخصوص این تبلت که Asus Audio Cover نام دارد مجهز به ۵ بلندگو + ۱ سابووفر است که با ۱ اسپیکر تعبیه شده درون تبلت مجموعا می‌توانید با ۷ بلندگو تجربه‌ای خارق‌العاده‌ای در ضمینه صدا و شنیدن به موسیقی و تماشای فیلم‌های دالبی داشته باشید.

قیمت با Cover Audio (گارانتی ۱ ساله سازگار): 740,000 تومان
 



ZenPad 8 Z380KNL 4G


ZenPad 8 Z380KNL 4G

ذن پد ۸ سال گذشته میلادی معرفی و روانه بازار شد اما به دلیل قیمت مناسبی که دارد همچنان یکی از پر فروش ترین تبلت‌های ایسوس به حساب می‌آید. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۷۶.۵ درصد است که باعث کاهش حاشیه‌های اطراف آن هستیم. بدنه پلاستیکی این تبلت شبیه به چرم است که باعث زیبایی آن شده و با وجود درگاه سیم کارت می‌توانید از اینترنت پرسرعت 4G بهره مند شوید.

- جی‌اس‌ام



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها