کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان عرضه Galaxy S5 اعلام شد


کد خبر : ۲۸۸۱یکشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷:۲۱۷۳۶۷ بازدید

معاون شرکت سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند Galaxy S5 برای نخستین بار در کنگره جهانی تلفن‌ همراه (MWC 2014) که ماه فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، عرضه خواهد شد.
زمان عرضه Galaxy S5 اعلام شدزمان عرضه Galaxy S5 اعلام شد

با ادامه یافتن انتشار شایعات در مورد بهترین گوشی‌های هوشمندی که قرار است وارد بازار شوند، منابع آگاه طی چند ماه گذشته تمرکز فراوانی بر گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ به عنوان بهترین و قوی‌ترین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت داشته‌اند.

اما موثق‌ترین خبری که تاکنون در این زمینه منتشر شده و می‌توان به آن استناد کرد، صحبت‌های جدید "دونگ- هون چانگ"(Dong-hoon Chang) معاون سامسونگ و مدیر مرکز استراتژی‌های طراحی این شرکت بوده است.

او که در مهمانی سال جدید میلادی در هتل شیلا شهر سئول حضور داشت، به سوال خبرنگاران در مورد گوشی هوشمند Galaxy S5 پاسخ داد.

او به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند Galaxy S5 برای نخستین بار در "کنگره جهانی تلفن‌ همراه"(MWC 2014) که ماه فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، عرضه خواهد شد. او همچنین در مورد جزییات این محصول توضیح داد که احتمالا در بدنه این گوشی از فلز استفاده می‌شود و یکی از چند مدل آن با نمایشگر انعطاف‌پذیر به دست کاربران می‌رسد.

باید توجه داشت که تایید اخبار منتشر شده توسط یکی از مقامات سامسونگ می‌تواند اهمیت زیادی در این زمینه داشته باشد.

مدیر مرکز طراحی‌های سامسونگ در حالی این خبر را منتشر کرده است که از مدت‌ها پیش بسیاری از منابع آگاه شایعات فراوان در این زمینه اعلام کرده بودند. برخی منابع آگاه همچنین توضیح دادند که سامسونگ قصد دارد سری جدید و قدرتمند گوشی‌های خود را با نام Galaxy F معرفی کند تا در آن بتواند گوشی‌هایی با کیفیت بالاتر و بدنه فلزی متفاوت با سری محصولات Galaxy S را به دست کاربران برساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها