کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نمایشگاه‌های فاقد مجوز خودرو در تهران ساماندهی می‌شوند


کد خبر : ۲۸۷۴۶چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶:۳۸۹۶۳ بازدید

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران گفت: فروشندگان روزنامه‌ای خودرو قابل اعتماد نیستند و ...

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران گفت: فروشندگان روزنامه‌ای خودرو قابل اعتماد نیستند و نمایشگاه‌های فاقد مجوز در این استان ساماندهی می‌شوند.

غلام‌حسین قاسمیان امروز در گفت‌وگویی در شمال استان تهران درباره کشفیات خودروهای سرقتی در استان اظهار داشت: نیروی انتظامی به‌ویژه اداره آگاهی، دام وسیعی برای سارقان خودرو نه‌تنها در استان تهران، بلکه در کشور پهن کرده است.

وی تصریح کرد: کشفیات بزرگ نیروی انتظامی به‌ویژه اداره آگاهی، پیام‌های مهمی برای مردم دارد و این کشفیات هشداری بزرگ هم برای جامعه تلقی می‌شود.

قاسمیان با تأکید بر اینکه مردم برای خرید خودرو باید به نمایشگاه‌های دارای مجوز مراجعه کنند، اضافه کرد: مردم به فروشندگان روزنامه‌ای خودرو و این‌گونه دفاتر خرید اعتماد نکنند؛ زیرا قابل اعتماد نیستند.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به اینکه حدود یک هزار نمایشگاه خودرو در استان تهران فعال بوده و دارای مجوز هستند، تصریح کرد: اصالت خودروها در این نمایشگاه‌های مجوزدار تأیید شده است.

قاسمیان با بیان اینکه تعدادی از مراکز هم در فضای فروش خودرو بدون مجوز فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها مشکلات زیادی را برای مردم در خرید خودرو ایجاد کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه طرح ساماندهی نمایشگاه‌های خودروی بدون مجوز را در دستور کار داریم، اظهار کرد: نمایشگاه‌های بدون مجوز روی ریل شناسایی قرار دارند و ساماندهی خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها