کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت خودرو در شورای رقابت پیگیری می‌شود


کد خبر : ۲۸۷۱شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰:۱۷۵۱۹۴ بازدید

عضو ناظر شورای رقابت گفت: با توجه به کاهش نرخ تورم و با پائین آمدن نرخ ارز، قیمت خودروها باید مورد بازنگری قرار گیرد که این موضوع در شورای رقابت بررسی خواهد شد.

عیسی امامی اظهار داشت: قیمت‌گذاری خودرو بر اساس نرخ ارز 3600 تومانی تعیین شده که در حال حاضر با توجه به کاهش نرخ ارز باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در عین حال طبق اعلام دولت، نرخ تورم نیز کاهش یافته که باید قیمت جدید خودروها بر این اساس تعیین شود.عضو ناظر شورای رقابت با تأکید بر لزوم تعیین قیمت خودروها بر اساس ارز 2650 تومانی، گفت: ‌نرخ ارز در بودجه سال آینده 2650 تومان تعیین شده و قیمت خودرو نیز باید بر این اساس تعیین شود.

عضو ناظر شورای رقابت تأکید کرد:‌ شورای رقابت دستورالعمل تعیین قیمت خودرو را تدوین کرده است که خودروسازان موظفند از این دستورالعمل تبعیت کنند و در صورت عدم اجرای آن، با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت صنعت باید بر اجرای دستورالعمل شورای رقابت در زمینه قیمت‌گذاری خودروها نظارت داشته باشد.

امامی تأکید کرد: دستورالعمل‌های مصوب شورای رقابت، قابل بازنگری است و می‌توان این دستورالعمل‌ها را با توجه به حقوق مصرف‌کننده و به نحوی که به تولید ضربه‌ای نخورد، مورد بازنگری قرار داد.امامی در پایان در خصوص جلسه شورای رقابت در هفته گذشته نیز گفت: این جلسه تشکیل نشد و تاکنون جلسه‌ای به ریاست شیوا، رئیس جدید شورای رقابت تشکیل نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها