کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اظهارات تند پسر رونالد ریگان علیه دونالد ترامپ


کد خبر : ۲۸۴۹۹چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۱۳۱۲۸۵ بازدید

در ادامه اظهارنظرها درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پسر رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق جمهوریخواه هم درباره نامزد این ...

دونالد ترامپ

در ادامه اظهارنظرها درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پسر رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق جمهوریخواه هم درباره نامزد این حزب اظهارنظر کرده است.

چند روز قبل بود که در خبرها آمده بود نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک سخنرانی، هیلاری کلینتون را به عدم وفاداری در رابطه زناشویی با شوهرش متهم کرد. این سخنان جنجالی سبب شد واکنش و اظهارنظر «مایکل ریگان» پسر رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق جمهوریخواه شد.

پسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا که پدرش از جایگاه ویژه‌ای در بین رهبران جمهوریخواه برخوردار است و دموکرات‌ها هم برایش احترام قائل هستند، اظهارات تندی علیه دونالد ترامپ مطرح کرده است.

او که پدرش در سال ۲۰۰۴ درگذشت، در این باره تاکید کرد: «به هیچ عنوان نه من از چنین آشغالی حمایت خواهیم کرد و نه پدرم هم(اگر زنده بود)».

مایکل ریگان در صفحه توئیتر خود افزود: «من خوشحالم که پدرم زنده نیست که چنین چیزی را تماشا کند».

پسر ریگان همچنین خطاب به جمهوریخواهان تاکید کرده که دونالد ترامپ را به پدرش نسبت ندهند چرا که او اصلا هیچ قرابتی با رونالد ریگان ندارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها