کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موبایل‌های بدون برگ سبز جمع‌آوری نمی‌شوند


کد خبر : ۲۸۴۴۰سه شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶:۳۵۱۸۴۵ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز را از تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری ...
موبایل‌های بدون برگ سبز جمع‌آوری نمی‌شوندموبایل‌های بدون برگ سبز جمع‌آوری نمی‌شوند

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز را از تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری که توسط رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام شده است رد کرد.

 ابراهیم درستی با اشاره به این‌که رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام کرده بود «از تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از واحدهای صنفی جمع‌آوری می‌شوند»، تصریح کرد: هرکسی باید در حیطه وظایفش صحبت کند و افراد نباید در قبال مسائلی که به آنها مربوط نیست اظهارنظر کنند.  او ادامه داد: بنابراین جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از پانزدهم مهرماه سال جاری در تهران و سطح کشور کذب است و نگرانی در این زمینه برای واحدهای صنفی وجود ندارد.

درستی که مسئول مرتبط با فروش ادوات و تجهیزات فرهنگی است در مورد تامین ابزار و لوازم مورد نیاز برای ایام محرم بیان کرد: فروشندگان همواره در این زمینه نهایت همکاری را با هیات‌ها و مردم داشته‌اند و حداقل سود را اعمال کردند. حتی برخی از سود خود نیز گذشته‌اند، چرا که اهداف آنها به محرم و امام حسین (ع) مربوط می‌شود. رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه گفت: در حال حاضر توصیه‌های لازم به فروشندگان شده و امکانات لازم برای هیات‌ها و مردم در ایام محرم فراهم است و جای نگرانی وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها