کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دریافت رمز سوئیچ مفقود شده خودرو از نمایندگی‌های ایران خودرو


کد خبر : ۲۸۴۰۰دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۲۱۵۲۴۱ بازدید

​شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ایساکو) اعلام کرد كه به منظور سهولت در ارائه خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، ارائه رمز سوییچ ...

78ugjgbbzlou6z2a3z5.jpg

شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ایساکو) اعلام کرد كه به منظور سهولت در ارائه خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، ارائه رمز سوییچ مجدد خودرو را به صورت آنلاین و با حفظ تدابیر امنیتی لازم، به نمایندگی‌های خود سپرده است.    

مالکینی که به دلیل مفقودی یا خرابی سوییچ خودرو، پیش از این با طي فرآیندي طولاني موفق به دريافت مجدد آن مي شدند، در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و با ارائه مدارک خودرو، رمز را به صورت فوری و آنلاین دریافت کنند.

برمبناي اين گزارش، با اين اقدام شركت ايساكو و با استفاده از تکنولوژی جدید و بستر امن تبادل داده هاي سيستمي، سوییچ مفقود یا معیوب فورا به مالک خودرو تحویل داده می شود.

گفتنی است فرآیند طولانی دریافت سوییچ مجدد، به ويژه در ایام سفر و تعطیلات باعث توقف خودرو و بروز مشکلاتی می‌شد که شرکت ایساکو را بر آن داشت تا با حذف زمان بررسی و تایید مدارک مالک توسط سازمان فروش ایران‌خودرو و استفاده از یک سیستم حفاظت شده، مشتریان در صورت نیاز بتوانند اطلاعات ايموبلايزر و نقشه كليد خودرو را از نمایندگی‌های مجاز دریافت کنند.

پیش بینی شده است که اين امكان به زودی در اختیار واحدهای امداد خودرو قرار گیرد تا در صورت لزوم، در اقصي نقاط كشور و در هر ساعت از شبانه ­روز، امدادگران بتوانند مشكل خرابي يا مفقودي سوئيچ خودرو را در محل مرتفع کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها