کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مذاکره با ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقراری پرواز مستقیم


کد خبر : ۲۸۳۲۶شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲:۰۴۱۷۹۳ بازدید

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقرار پرواز مستقیم به ایران خبر داد و ...

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقرار پرواز مستقیم به ایران خبر داد و گفت: قرارداد ساخت پارکینگ جدید فرودگاه امام خمینی تنظیم شد.

فتاحی در مراسم آغاز پرواز هواپیمایی ملی تایلند (تای ایر ویز) اظهار داشت: سیاست فرودگاه امام خمینی به عنوان مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی کشور این است که منابع فرودگاه را در راستای اشتغال‌زایی و درآمدزایی در اختیار ای لاین‌های ملی کشورها قرار دهیم. 

وی با یادآوری این که از ابتدای امسال شرکت‌های هواپیمایی ملی متعددی از جمله بریتیش ایر ویز، ایر فرانس، تای ایر ویز و... پرواز مستقیم به ایران برقرار کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا مذاکره با شرکت‌های ایر ایندیا، کره ایرلاین و ایر کانادا برای برقرار پرواز مستقیم تهران مونترال در حال انجام است. 

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به این که باید همگی دست به دست هم بدهیم تا فرودگاه امام را به یک فرودگاه خوب منطقه تبدیل کنیم، افزود: تیم مدیریت و کارشناسی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی شکل گرفته و در رابطه با مسائل مختلف توسعه‌ای، عملیات ایمنی، استانداردسازی و افزایش ظرفیت‌ها تدابیر لازم اندیشیده شده است. 

فتاحی با بیان این که نمی‌دانیم در چه سطحی از کیفیت در فرودگاه امام خمینی قرار داریم خاطر نشان کرد: در مسیر توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی در جایگاهی قرار داریم که اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم این مسیر را زودتر طی کنیم. 

وی با بیان این که از رسانه‌ها می‌خواهیم ما را حمایت کنند، گفت: رقبای منطقه‌ای ایران چشم به این فرودگاه دوخته‌اند تا ببینند چقدر برنامه‌های توسعه‌ای آن پیش می‌رود، به دنبال این هستیم که شهر فرودگاهی امام را به جایی برسانیم تا همه مردم جهان از آن استفاده کنند. 

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) همچنین از تنظیم قرارداد ساخت پارکینگ جدید فرودگاه امام خمینی خبر داد و افزود: تاکنون 56 شرکت هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام خمینی پرواز خود را عملیاتی کردند و با فعالیت تای ایر ویز هفتادمین مقصد پروازی را در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را داریم. 

به گزارش تسنیم اولین پرواز هواپیمایی تای ایر ویز به مقصد ایران حدود نیم ساعت دیگر درفرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند. این شرکت به صورت هفتگی 4 پرواز در مسیر تهران - بانکوک - تهران را با هواپیماهای بوئینگ 777 انجام می‌دهد.

به گفته مدیر خاورمیانه و استرالیای این شرکت هواپیمایی قیمت بلیط تهران - بانکوک - تهران حدود یک میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود. هواپیمایی مذکور 94 هواپیمای ملکی در اختیار دارد و در صدد برقرار پرواز مستقیم به شهرهای مشهد و اصفهان نیز هست. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها