کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وعده بیهوده 1 گیگ اینترنت هدیه در ازای سرشماری اینترنتی


کد خبر : ۲۸۱۷۱سه شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۵۴۲۶۳۴ بازدید

در حالی که رئیس مرکز آمار اخیرا اعلام کرده علاوه بر هزار جایزه نقدی یک میلیون تومانی برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 یک گیگ ...

در حالی که رئیس مرکز آمار اخیرا اعلام کرده علاوه بر هزار جایزه نقدی یک میلیون تومانی برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 یک گیگ اینترنت هدیه به ثبت‌نام کنندگان ارائه می‌شود، پیگیریها از بلاتکلیفی این وعده حکایت دارد.

در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود هزار جایزه یک میلیون تومانی به قید قرعه برای ثبت‌نام کنندگان اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن 95 پیش‌بینی شده، اخیراً رئیس مرکز آمار ایران در جریان اطلاع‌رسانی درباره رفع اختلال سایت سرشماری از هدیه جدیدی خبر داده است.

عادل آذر گفته با هماهنگی  اپراتورها مقرر شده در ازای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 یک گیگابایت اینترنت هدیه به ثبت‌نام کنندگان داده شود؛ این در حالی است که پیگیری فارس از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت از بی‌اطلاعی آنها در این باره شکایت دارد. آنها اعلام می‌کنند که در جریان چنین موضوعی نیستند و برای نخستین‌بار این جریان را از خبر آقای عادل آذر متوجه شدند.

همچنین در پیگیری ها از سازمان تنظیم مقررات در ارتباطات رادیویی این سازمان اعلام کرد: این موضوع در حد پیشنهاد ارائه شد اما هنوز به قطعیت نرسیده است و بنابراین هنوز دستوری در این باره برای اپراتورها وجود ندارد.

بنابر نظر این سازمان تصمیم نهایی اطلاع‌رسانی و به اپراتورها نیز اعلام می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها