کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در عرض نیم‌ساعت 4000 ساندرو استپ وی فروختیم


کد خبر : ۲۸۰۷۸یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۴۸۱۰۲۰۸ بازدید

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپ از فروش چهار هزار خودرو رنو ساندرو استپ وی در کمتر از نیم ساعت در روز گذشته ...
در عرض نیم‌ساعت 4000 ساندرو استپ وی فروختیمدر عرض نیم‌ساعت 4000 ساندرو استپ وی فروختیم

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپ از فروش چهار هزار خودرو رنو ساندرو استپ وی در کمتر از نیم ساعت در روز گذشته خبر داد.

رضا تقوی، با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روز گذشته فروش فوری و پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی برای آبان، آذر و دی ماه انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که ظرفیت تولید در نظر گرفته شده جهت ماه های اعلامی در مدت کمتر از 30 دقیقه 4000 دستگاه خودرو به فروش رسید.

تقوی در خصوص عدم موفقیت تعدادی از مشتریان محترم در ثبت نام خودرو مذکور اظهار داشت: بر اساس برنامه تولید اعلام شده در ماه های مذکور، تعداد خودروهای فروخته شده در هرماه به سرعت تکمیل شد. البته ظرفیت ثبت نام پیش فروش هر نمایندگی در سراسر کشور بصورت مساوی تقسیم شده که با توجه به سرعت تکمیل ظرفیت، برخی از نمایندگی ها نتوانستند برای تعدادی از مشتریان خود ثبت نام انجام دهند.

وی افزود: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که از طریق نمایندگی های بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پروسه ثبت نام ضمن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 46 میلیون و 550 هزار تومان و اتوماتیک 52 میلیون و 550 هزار تومان عرضه شده است. در طرح پیش فروش این محصول مبلغ 26 میلیون پیش پرداخت برای ساندرو استپ وی اتوماتیک و 23 میلیون تومان برای ساندرو استپ وی دنده ای با شرایط تحویل در آبان، آذر و دی ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی خاطر نشان کرد: در فروش محصولات جدید معمولا اختلاف قمیتی در بازار ایجاد می شود که با گذشت زمان و افزایش تولید محصول این اختلاف قیمت برطرف خواهد شد.

تقوی گفت: این خودرو از محصولات با کیفیت جدید شرکت رنو است که با ایجاد تغییراتی در بدنه خودرو ساندرو عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان در سراسر دنیا قرار گرفته است.

خودرو ساندرو استپ وی علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب، زیبایی ظاهری و صندوق عقب بزرگ، دارای عملکرد مناسبی‌درمسیرهای ناهموار می‌باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها