کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون 7 چقدر از آیفون 6S سریع‌تر است؟ / فیلم


کد خبر : ۲۸۰۷۵یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۱۵۲۹۵۷ بازدید

بار دیگر کانال یوتیوبی معروف این روز‌ها یعنی PhoneBuff، یک ویدئو مقایسه سرعت بازشدن اپلیکیشن‌ها بین دو گوشی انجام داده است. اگر ویدئو‌های این ...

بار دیگر کانال یوتیوبی معروف این روز‌ها یعنی PhoneBuff، یک ویدئو مقایسه سرعت بازشدن اپلیکیشن‌ها بین دو گوشی انجام داده است. اگر ویدئو‌های این کانال را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که تا قبل از عرضه آیفون ۷، نسخه قبلی این گوشی یعنی آیفون ۶اس توانسته بود لقب سریع‌ترین گوشی دنیا در این زمینه به دست بیاورد. حال نوبت به آیفون ۷ رسیده تا با آیفون ۶اس مقایسه شود و جدیدترین قهرمان سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها مشخص شود.

همانند همیشه، هر دو گوشی قبل از شروع تست یکبار ری‌استارت شده‌اند و تمام اپلیکیشن‌های موجود در صفحه مولتی تسک آنها نیز بسته شده است. همچنین هردو گوشی به یک شبکه اینترنتی WiFi متصل بوده و از نظر سرعت اینترنت نیز با یکدیگر تفاوتی نخواهند داشت. نحوه انجام آزمایش هم به این صورت است که ابتدا یک سری اپلیکیشن باز می‌شوند و سپس در دور دوم، دوباره همان اپلیکیشن‌ها باز می‌شوند تا به این ترتیب هم سرعت باز شدن آنها، و هم عملکرد مولتی تسکینگ و مدیریت حافظه رم در این گوشی‌ها مشخص شود.

مثل دفعات قبل باید بگوییم این آزمایش نمی‌تواند تعیین کننده باشد که کدام گوشی در عمل بهتر است ولی یک دورنمای کلی از سرعت گوشی‌های مختلف به ما می‌دهد. فراموش نکنید که در شرایط عادی احتمالا اکثر کاربران متوجه سرعت بیشتر یا کمتر گوشی‌هایشان نخواهند شد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها