کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تست رانندگی عمومی چری آریزو 5


کد خبر : ۲۸۰۵۳شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶:۴۱۱۵۷۵ بازدید

​شرکت مدیران خودرو تست رانندگی خودرو چری آریزو 5 برای مشتریان خود در پیست آزادی برگزار کرد.

dpi7d03jntxuhjrp8o.jpg

شرکت مدیران خودرو تست رانندگی خودرو چری آریزو 5 برای مشتریان خود در پیست آزادی برگزار کرد.

بابک صدرایی، مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو اعلام‌کرد: مدیران خودرو متولی دو برند ام‌وی‌ام (MVM) و خودروساز لوکس چری (Chery) چین در ایران در زمره معدود شرکت‌هایی به حساب می‌آید که بر اساس برنامه‌ای مدون و حساب شده اقدام به برگزاری تست رانندگی عمومی برای مشتریان در پیست آزادی می‌کند. اقدامی که سایر شرکت‌ها یا انجام نمی‌دهند و یا در بهترین حالت تنها به هنگام ارایه محصول جدید اقدام به برگزاری می‌کنند.

وی به ویژگی‌های  خودرو چری آریزو ۵ اشاره کرد و گفت: خودرویی چری آریزو ۵ مجهز به پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۱۶ اسب بخار دارای تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ با گیربکس CVT اتوماتیک، خودرویی با مصرف پایین و مناسب شهرهای پرترافیکی چون تهران است.

صدرایی در ادامه با توجه به ظاهر کاملا متفاوت خودرو گفت: این خودرو اولین سری تولیده شده در ایران است که در حال حاضر یک ماه است که خط تولید راه‌اندازی شده اما در این مدت کوتاه در میان مردم جایگاه ویژه‌ای یافته به طوری‌ که در میان مشتریان حاضر در پیست آزادی همگی به‌طور واحد بر زیبایی نمای خارجی و داخلی و راحتی نمای داخلی و دسترسی به ادوات و همچنین عملکرد مناسب خودرو رای مثبت دادند.

صدرایی در ادامه بیان کرد: خودرو چری آریزو ۵  با استقبال قابل توجه مشتریان محصولات مدیران خودرو مواجه شده و جمعیت حضور یافته در پیست آزادی در مقایسه با سایر برنامه‌های مشابه نشان از بهبود شرایط برگزاری و تمایل بیشتر مشتریان نسبت به برگزاری برنامه‌های مشابه است.

در پایان برنامه تست رانندگی به چهار نفر از شرکت‌کنندگان سه دستگاه تبلت به قید قرعه تقدیم شد تا از حضور همیشگی آن‌ها در برنامه‌های مدیران خودرو تقدیر شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها