کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصول پرقدرت سامسونگ در انتظار نمایشگاه CES


کد خبر : ۲۷۹۵یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲:۳۴۴۱۴۸ بازدید

سامسونگ آگهی تبلیغاتی‌ای را منتشر کرده است که در آن نشان می‌دهد محصول جدید این شرکت با پردازنده 8 هسته‌ای Exynos با فناوری 64 بیتی در نمایشگاه CES 2014 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدت کوتاهی تا زمان برگزاری نمایشگاه CES باقی مانده است و با آغاز سال 2014 میلادی شرکت‌های الکترونیکی و مرکز رسانه‌ای به صورت گسترده به لاس‌وگاس می‌روند تا از بهترین فناوری‌های جهان رونمایی شود. اما منابع آگاه از هم‌اکنون می‌گویند که سامسونگ در این نمایشگاه یک محصول منحصر به‌فرد و قابل توجه را در معرض دید عموم می‌گذارد.

 صفحه رسمی مرکز Samsung Exynos در شبکه اجتماعی توئیتر یک آگهی تبلیغاتی را با عنوان زیر منتشر کرده است: "در سال 2014 مرتفع‌تر پرواز کنید".

اما کارشناسان می‌گویند که این آگاهی تبلیغاتی معنی خاصی دارد. فناوری Exynos در اصل تراشه پرقدرت 8 هسته‌ای سامسونگ محسوب می‌شود که به‌تازگی به صورت رسمی معرفی شده است و بازار جهانی هنوز منتظر آن است تا نخستین دستگاه موبایلی مبتنی بر این تراشه معرفی شود.

سامسونگ در این شبکه اجتماعی آگاهی تبلیغاتی دیگری را با عنوان Widcon Technology منتشر کرده است. در این آگهی تبلیغاتی در مورد حافظه بالاتر برای پشتیبانی از تراشه 8 هسته‌ای توضیح داده شده است. این آگهی همچنین در مورد فناوری 64 بیتی مواردی را اعلام می‌کند که قرار است سامسونگ آن را در سال 2014 میلادی معرفی کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها