کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

4 کشته در تیراندازی در زندان کودکان یاسوج


کد خبر : ۲۷۷۷۰شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶:۳۳۱۲۶۵ بازدید

شامگاه امشب یکی از سربازان کانون اصلاح و تربیت ( زندان کودکان) با اسلحه خود سه تن دیگر از سربازان دیگر کانون را به رگبار بست و در آخر ...

شامگاه گذشته یکی از سربازان کانون اصلاح و تربیت با اسلحه خود سه تن دیگر از سربازان کانون را به رگبار بست و در آخر با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد.
این اتفاق در کانون اصلاح‌ و تربیت شهر مادوان در ده کیلومتری یاسوج رخ داده است. هنوز از انگیزه ضارب اطلاعی در دست نیست.

نام 3 تن از سربازان کشته شده، حامد آهون، حسین یزدان‌پناه و افشین کمالی عنوان شده استطبق اطلاعات به دست آمده ضارب آ.پ نام داشته که با شکلیک گلوله به سر، به زندگی خود نیز پایان داده است.ازدحام جمعیت مقابل کانون اصلاح و تربیت مادوان، کار را برای ماموران انتظامی و امدادی سخت کرد.

تیراندازی- زندان کودکان- یاسوج-کانون اصلاح

**** تکمیلی****

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: شب گذشته یکی از سربازان کانون اصلاح تربیت یاسوج در اقدامی جنون آمیز با اسلحه گرم در آسایشگاه سه سرباز هم خدمتی خود را به گلوله بست.

فتاح محمدی در این رابطه افزود: این سرباز به نام آ.پ متولد شهرستان گچساران است که برای گذراندن دوره سربازی خود در کانون اصلاح تربیت یاسوج خدمت می کرد.

وی بیان کرد: بر اثر این تیر اندازی سه سرباز به نام های حامد آهون، حسین یزدان‌پناه و افشین کمالی ساکن شهرستان بویراحمد کشته و دو سرباز دیگر نیز مصدوم شدند.
محمدی با بیان اینکه هنوز علت و انگیزه این حادثه مشخص نیست، تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط در حال بررسی جزئیات برای مشخص شدن علت این حادثه هستند و اقدامات لازم در این باره تا مشخص شدن نتیجه ادامه خواهد داشت.

همچنین سرهنگ مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: کانون اصلاح و تربیت زیر نظر سازمان زندان های قوه قضاییه است و ربطی به نیروی انتظامی ندارند.

علی عباس فلاحتی مطلق، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تایید این خبر در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: این سربازان مربوط به حوزه سازمان زندانهاست.

وی با بیان اینکه نمی توانم در این خصوص صحبت کنم، اضافه کرد: این حادثه هنوز مشخص نیست و مبهم است البته در حال بررسی و تحقیقات است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها