کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید پژو 206 با گاردریل در بزرگراه امام علی / عکس


کد خبر : ۲۷۵۵۰دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸:۴۶۱۸۱۳ بازدید

بی احتیاطی راننده خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع) حادثه ساز شد.

بی احتیاطی راننده خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع) حادثه ساز شد.

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 21 را صبح روز گذشته به مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، تقاطع بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

محمد خیرخواه فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو، به یکباره این وسیله نقلیه با گاردیل و تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری به خارج از خودرو منتقل شده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت با قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و راننده جوان که از ناحیه سر، کمر و پای چپ دچار مصدومیت شده بود را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی آثار باقیمانده حادثه از سطح بزرگراه و انتقال خودرو سواری به حاشیه امن بزرگراه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت بروز حادثه تحویل عوامل راهور دادند.

برخورد شدید پژو 206 با گاردریل در در بزرگراه امام علی

برخورد شدید پژو 206 با گاردریل در در بزرگراه امام علی



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها