کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعیه عمران پردیس درباره مسکن مهر


کد خبر : ۲۷۳۰پنجشنبه، ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹:۵۷۲۰۷۰ بازدید

شرکت عمران پردیس اعلام کرد: نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است لذا به متقاضیان توصیه می شود از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود، خودداری کنند.

شرکت عمران پردیس در تازه ترین اطلاعیه خود اعلام کرد: با تدابیر اندیشیده شده، امضاء و تحویل پیش قرارداد و هم چنین احراز شرایط 5 سال سکونت، در کمترین زمان ممکن با طی مراحل اداری و بدون دریافت هیچ­گونه وجهی انجام می گیرد.

لذا ادعا یا پیشنهاد دریافت هرگونه وجه برای تحویل زودتر قرارداد یا تأیید 5 سال سکونت هیچ مبنایی نداشته و خلاف ضوابط می باشد. لذا خواهشمند است متقاضیان محترم در صورتیکه با چنین پیشنهادی مبنی بر دریافت وجه برای امضاء و تحویل قرارداد یا تأیید 5 سال سکونت از طرف هر فرد حقیقی یا حقوقی مواجه شدند سریعاً موضوع را به مدیریت مسکن مهر اطلاع دهند. بدیهی است در صورت اثبات هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب از طریق مراجع اداری، حقوقی و قضایی ذیربط پیگیری و اقدامات لازم به عمل می آید.

* ادعای انجام ثبت نام و یا تأیید فرم ج به هیچ وجه صحت ندارد

در این اطلاعیه آمده است:با توجه به اینکه ظرفیت مسکن مهر شهر جدید پردیس تکمیل است، ادعای انجام ثبت نام و یا تأیید فرم ج که بعضاً طرح می­گردد به هیچ وجه صحت نداشته و امکان پذیر نیست. لذا درخواست می کنیم در این خصوص مراقبت لازم به عمل آید تا مورد سودجویی، فریبکاری و اغواگری دلالان و واسطه های خرید و فروش قرار نگیرند.

* نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع است

بر اساس این اطلاعیه، نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است لذا توصیه می گردد از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود، خودداری نمایید.بر این اساس هرگونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر، متوجه فروشنده و خریدار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها