کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گروهی از هنرمندان به رئیس‌جمهور نامه نوشتند


کد خبر : ۲۷۲۹۰دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶:۴۲۷۲۸ بازدید

گروهی از هنرمندان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از تعطیل شدن مجموعه تاریخی، فرهنگی و هنری مسعودیه ابراز نگرانی کردند.

گروهی از هنرمندان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از تعطیل شدن مجموعه تاریخی، فرهنگی و هنری مسعودیه ابراز نگرانی کردند.

h2m0xyvuymnkfyaw059v.jpg

گروهی از هنرمندان به رئیس‌جمهور نامه نوشتند

در این نامه آمده است: به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد؛

حضور محترم حجت الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران؛

در این روزگار که هر دمش آکنده از خبری غم‌بار از رفتن یکی از اهالی فرهنگ و هنر است، تعطیل شدن مجموعه تاریخی، فرهنگی و هنری مسعودیه، تنها زخم‌مان را عمیق‌تر می‌کند و اندوه‌مان را تازه‌تر. انگار این بار باید نه برای هنرمند بلکه برای یک نهاد فرهنگی و هنری جامه سیاه پوشید.

در ادامه این نامه می‌خوانیم: مجموعه مسعودیه طی چند سال فعالیت خود، به مرور از بنایی فراموش شده به مرکزی پر رونق تبدیل شد و روزانه بسیاری را از نقاط مختلف تهران، ایران و حتی جهان را به خود فرا خواند. عمارت مسعودیه محلی بود که هر ایرانی از هر قشر و طبقه‌ای، می‌توانست بنا به سلیقه‌اش از آن بهره‌ای ببرد. تئاتر ببیند و در کافه آراسته‌اش که توسط هنرمندان اداره می‌شد، لختی بیاساید. از فروشگاه‌های کوچک و خوش‌سلیقه که در کار ترویج هنر ایرانی بودند، دیدن کند و یا تنها از زیبایی و عظمت بنا لذت ببرد.

در پایان نامه گروهی از اهالی فرهنگ و هنر به رئیس‌جمهور آمده است: حال با تعطیل شدن نابهنگام این عمارت، ما مانده‌ایم و یک جای خالی دیگر در عرصه فرهنگ. ما مانده‌ایم و این دغدغه‌خاطر که چراغ این عمارت بی‌نظیر خاموش نماند؛ ما مانده‌ایم و امید به آنکه به دست تدبیر جنابعالی این امکان فرهنگی از دست نرود و با کاردانی کسانی که اداره آن را برعهده داشتند، باز مردم ایران و جهان را با تصویر عمیق، مهربان، اصیل و زیبای فرهنگ و هنرمان آشنا کند.

امضاکنندگان این نامه عبارتنداز: فرهاد آئیش، ابراهیم اثباتی، آزاده اخلاقی، هنگامه اخوان، نسیم ادبی، گلی امامی، سیامک انصاری، بهداد بابایی، بابک برزویه، مهدی پاکدل، فیروزه پرچمی، تهمورس پورناظری، سهراب پورناظری، کیخسرو پورناظری، داریوش پیرنیاکان، کمال تبریزی، نغمه ثمینی، رویا جاویدنیا، بهناز جعفری، جمیله دارالشفایی، ایرج رامین‌فر، امیرشهاب رضویان، بهاره رهنما، علیرضا رئیسیان، علی زندوکیلی، مونا زندی، حسام‌الدین سراج، علیرضا شجاع‌نوری، مسعود شعاری، پری صابری، بهنوش طباطبایی، زیدالله طلوعی، مائده طهماسبی، علی عابدینی، سالار عقیلی، فرمان فتحعلیان، اردشیر کامکار، ارژنگ کامکار، اردوان کامکار، ارسلان کامکار، بیژن کامکار، هوشنگ کامکار، الهام کردا، بابک کریمی، رضا کیانیان، هوشنگ گلمکانی، داوود گنجه‌ای، عبدالحسین مختاباد، محمد میرزمانی، مازیار میری و حمیدرضا نوربخش.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها