کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پس از تغییر لوگو مدیرعامل رجا نیز تغییر کرد


کد خبر : ۲۶۹۶۶دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۴۴۱۷۴۴ بازدید

با حکم مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا)، اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء منصوب شدند، به این ترتیب ...
پس از تغییر لوگو مدیرعامل رجا نیز تغییر کردپس از تغییر لوگو مدیرعامل رجا نیز تغییر کرد

با حکم مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا)، اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء منصوب شدند، به این ترتیب رجبی جایگزین موسوی‌نژاد در راس این شرکت ریلی شد.

ابراهیم‌بای سلامی در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره رجا با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی در کشور گفت: شرکت رجا کانون و قلب حمل و نقل ریلی و مسافری کشور است و این صنعت شایسته توجه بیشتر دولت و دستگاه‌های مسئول است. امیدواریم با همکاری و تعامل نزدیک سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالک شرکت رجا و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با اجرای طرح‌های توسعه، شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش در این شرکت باشیم.

وی با بیان این‌که فرآیند انتخاب هیئت مدیره جدید را کاملا کارشناسی شده و فارغ از هر گونه ملاحظات غیر کارشناسی دانست و افزود: در این فرآیند با بررسی سوابق بیش از 100 نفر از پیشگامان و صاحبان تجربه به این جمع نائل شدیم و هر یک از اعضای جدید یکی از ابعاد صنعت ریلی را در هیئت مدیره نمایندگی می کند.

بر این اساس محمد رجبی، سید محمد راشدی،  فرهاد فرهمند، سید حسن قدمگاهی جایگزین اعضای قبلی هیئت مدیره رجا شدند و علیرضا محمودی از اعضای قبلی هیأت مدیره در سمت خود ماندگار شد.

مطابق مصوبه هیئت مدیره، محمد رجبی و سیدمحمد راشدی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره جدید رجا انتخاب شدند.پیش از این موسوی‌نژاد آبان ماه سال 92 به‌عنوان مدیرعامل رجاء انتخاب شد. طی ماه‌های اخیر پس از تغییر لوگوی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء این دومین تغییر اساسی در این مجموعه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها