کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آهن قراضه‌ خودروهای قاچاق به فروش می‌رسد


کد خبر : ۲۶۴۴۵دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵:۳۴۵۴۹۰ بازدید

سخنگوي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: از آنجا كه امكان صدور اتومبيل‌هاي لوكس قاچاق وارد شده به كشور وجود نداشت سازمان جمع‌آوري ...

سخنگوي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: از آنجا كه امكان صدور اتومبيل‌هاي لوكس قاچاق وارد شده به كشور وجود نداشت سازمان جمع‌آوري اموال تمليكي تصميم گرفت تا اين خودروها تبديل به آهن قراضه شود و ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز هم از اين تصميم حمايت مي‌كند. 

84x6xmc2dxwwtg6auy.jpg

قاسم خورشيدي سخنگوي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز در گفت‌وگو با فارس بيان داشت: قانونگذار به سازمان جمع‌آوري املاك تمليكي اين اختيار را داده تا آن دسته از كالاهاي قاچاقي را كه جنبه تجاري دارد و مي‌توان آنها را صادر كرد در صورتي كه خريدار يا خريداراني وجود داشته باشد، صادر كند.

سخنگوي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز با تأكيد بر اينكه در مورد اين 13 خودروي لوكس امكان صادرات وجود ندارد، گفت: هزينه صادرات اين خودروها به مراتب از قيمت اين كالا در خارج از ايران بيشتر است، لذا صادرات براي خريداران مقرون به صرفه نيست و در ضمن خريداري هم براي آن پيدا نشده است.

وي بيان داشت: بنابراين تصميم‌سازان سازمان جمع‌آوري اموال تمليكي به اين نتيجه رسيدند تا اين خودروها را تبديل به آهن قراضه كنند و آهن قراضه آن را به فروش برسانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها